Jaaaa, var veldig lovende å se sånn fremgang med eggløsningen på oss, så vi går videre til neste runde med godt motJa du hadde jo virkelig ting på gang. Skjønner godt skuffelsen![]()
Tror begge kroppene våre er mer klar neste syklus! Da er det vår tur![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa, var veldig lovende å se sånn fremgang med eggløsningen på oss, så vi går videre til neste runde med godt motJa du hadde jo virkelig ting på gang. Skjønner godt skuffelsen![]()
Tror begge kroppene våre er mer klar neste syklus! Da er det vår tur![]()

Haha musemor måtte jeg le avDette er så sjukt rart. Kom noen dråper rosa i morgest, og det var nesten litt tjukt hvis jeg kan si det sånn? Ikke gjennomsiktig, og en dråpe hang liksom igjen i siden på doskåla. Helt merkelig, aldri sett. Når jeg får mensen, så er det KABANG rett i griseslakteriet med en gangPleier også å få de klassiske mensmurringene dagen før og spesielt samme dagen. Men ikke nå. Bare en sånn rar stikking i stedet. Aldri opplevd den fargen og «konsistensen». Ble litt usikker om det kom til å gå ut over GU’en i dag, men bestemte meg for å late som ingen ting og spille skikkelig overraska når jeg kom på sykehuset
Meen da jeg kom dit skulle jeg bare en kjapp tur på toalettet for å vaske vekk hvis det var kommet noe gris, men ikke en eneste dråpe. Ikke antydning til rosa engang på papiret. Og nå i kveld har jeg fått tilbake en ørliten rosa «tjukk» spotting. Kan ikke sammenlignes med min vanlige menstruasjon. Blir svett i pæra av dette her
Gynekologen sa forøvrig at alt så fint ut og alt var i orden hos musemor, men sa jeg måtte komme tilbake når vi hadde prøvd å bli gravide i over ett år før jeg kunne få hjelpSlutta jo på p-pilla i august, og har blitt gravid én gang oppi dette her (SA). Han mente vi bare skulle humpe i vei til etter sommeren.
Jeg fikk sånn som du beskriver da jeg hadde eggløsning en gang, men det var en vond eggløsning, fikk rosa i det slimet som var litt tykkere på en måte
Men ingen mistanker om at det var festeblødning eller noe da?Ja ble en dag med litt tårer, tanker og kosemat, men følte 10kg lettet da jeg begynte å blø! FaktiskKjipt, men godt å gå videre så fort som
Mulig når det blir sånn
Jeg slutter på cyclogest nå, har fått typiske hodepinen for tr nå. Blir så dårlig, så det har vært en tung dag. Regner med å få tr på torsdag
Åja det tar 3 dager?Det var trist å høre, veldig kjedelig å oppleve dette. Sender deg masse klemmerFøler med deg i samme situasjon
Håper bare blødningen kan starte snart her, har tydeligvis vært svakere flere dager sikkert, men kjente mye symptomer enda <3
Dessverre gikk likevel ikke veien hva er status hos deg? Beklager har ikke klart å følge med på alle dere denne gangen pga. er fortsatt på ferie.Det var leitHadde troen på deg denne runden
![]()
Uff er ikkje så god med forkortelsene og Babyverden gruppene så veit ikkje heilt kva eg mener mens er forventa 11.5 men veit ikkje kor eg hører til herMener du at du har IKM 1/5?
Gratulerer så mye!

TakkGratulerer så mye!![]()
![]()
Vet du, jeg sender masse masse baby støv. Om ikke nå, så er Februar din mnd 
Har du tatt test?Jeg begynner faktisk å kjenne litt på et behov for å ta en test. Det er egentlig litt godt. Vanligvis har jeg hatt lyst til å teste fra 4dpo. Trodde aldri behovet skulle komme denne runden. Aldri fått positiv test så tidlig som 9dpo da. 11dpo med begge kjemiske og 16dpo med datteren. Så sikkert bortkastet å starte testingen i morgen. Men, får se hvordan testesuget kjennes ut i morgen![]()
![]()

Tusen takkFantastisk!! Så glad på dine vegneGratulerer så mye!
Nå bare håper jeg lille sitter hele veien til JanuarMen, sa gynekologen noe om EL evt TR? Spurte du om Letrozol, og hadde dere aksjer rundt EL? Kanskje det er en festeblødningDette er så sjukt rart. Kom noen dråper rosa i morgest, og det var nesten litt tjukt hvis jeg kan si det sånn? Ikke gjennomsiktig, og en dråpe hang liksom igjen i siden på doskåla. Helt merkelig, aldri sett. Når jeg får mensen, så er det KABANG rett i griseslakteriet med en gangPleier også å få de klassiske mensmurringene dagen før og spesielt samme dagen. Men ikke nå. Bare en sånn rar stikking i stedet. Aldri opplevd den fargen og «konsistensen». Ble litt usikker om det kom til å gå ut over GU’en i dag, men bestemte meg for å late som ingen ting og spille skikkelig overraska når jeg kom på sykehuset
Meen da jeg kom dit skulle jeg bare en kjapp tur på toalettet for å vaske vekk hvis det var kommet noe gris, men ikke en eneste dråpe. Ikke antydning til rosa engang på papiret. Og nå i kveld har jeg fått tilbake en ørliten rosa «tjukk» spotting. Kan ikke sammenlignes med min vanlige menstruasjon. Blir svett i pæra av dette her
Gynekologen sa forøvrig at alt så fint ut og alt var i orden hos musemor, men sa jeg måtte komme tilbake når vi hadde prøvd å bli gravide i over ett år før jeg kunne få hjelpSlutta jo på p-pilla i august, og har blitt gravid én gang oppi dette her (SA). Han mente vi bare skulle humpe i vei til etter sommeren.
Men, Februar er en fiiiin mndMens jeg kan settes på TR! Er så lettet over å begynne å blø etter kjemisk så raskt, leste at til noen kunne det ta en uke etter IKM. Det betyr at det ble den første datoen jeg regnet likevel (28.4). Så da henger jeg ikke så langt etter en ny syklus heldigvis, det er det positive i det hele![]()
sender babystøv til deg!Jeg er 11dpo i dag, ikke tatt test enda i dag, men bare hatt blendahvite tester så langt. Har også veldig symptomer på TR. så det er 99,9% sikkert at dette ikke gikk veien. Kan ta en test i dag også bare for å være sikker, men det blir ikke med morgenurinen..Dessverre gikk likevel ikke veien hva er status hos deg? Beklager har ikke klart å følge med på alle dere denne gangen pga. er fortsatt på ferie.
Høres ut som at du er på et godt sted daJa ble en dag med litt tårer, tanker og kosemat, men følte 10kg lettet da jeg begynte å blø! Faktisk
Åhh, det er ikke det man helst vil kjenne på, men samtidig høres det fornuftig ut å lytte til kroppens tegnÅja det tar 3 dager?
Takk, håper spiren sitter for meg også snart!TakkVet du, jeg sender masse masse baby støv. Om ikke nå, så er Februar din mnd
![]()

Å det er jo veldig kjipt! Kanskje du klarer å lure de ut av huset litt? Vet ikke om du har noe senter i nærheten, men kan jo ta de med dit, gå litt rundt, også si at du og mannen din reiser hjem litt før resten for å starte på middagen mens de bare kan kose seg videre på senteret, også plukke de opp når de er ferdig.Høres ut som at du er på et godt sted da
Tror det er litt individuelt hvor lang ting det tar, men forrige PP tok det 3 dager, så regner med det blir samme nå. Pleier også alltid å få tr på en torsdag/fredagLa den bare komme så neste PP kan starte!! Dvs jeg fant ut at neste PP blir vanskelig å få til noe aksjelegging pga besøk i hele potensielle el-perioden. Så det var litt dumt
![]()
Veldig viktige å tenke positivt noe som har vært vanskelig for meg. Da har vi hatt tr på samme dato. Hadde også kjemisk men tr kom prikkelig datoen som var forventet som første mensdag.Mens jeg kan settes på TR! Er så lettet over å begynne å blø etter kjemisk så raskt, leste at til noen kunne det ta en uke etter IKM. Det betyr at det ble den første datoen jeg regnet likevel (28.4). Så da henger jeg ikke så langt etter en ny syklus heldigvis, det er det positive i det hele![]()
Omg jeg så dette nå. GRATULERER så mye