Fantastisk å få sånn på 2 timer da, håper du tar en for laget og kommer deg over i termingruppa nå kjære deg!Måtte ta test når jeg kom hjem fra legen, 2 timers urin. Og den var er ikke svakere![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk å få sånn på 2 timer da, håper du tar en for laget og kommer deg over i termingruppa nå kjære deg!Måtte ta test når jeg kom hjem fra legen, 2 timers urin. Og den var er ikke svakere![]()

Alder 24. Glemte detJ- B1, PP24+, dpo 2/3, IKM 11.5
Ser at det kan se sånn ut på bildet, men klarer ikke se det i virkeligheten da. Måtte åpne den for å være sikkerEr det ikkje noko på den tidligtesten der då?![]()

Nei, måtte åpne den for å sjekke, kunne ikke se noe på denJa når du sier det så skimter jeg noe mørkere der ja, så du noe selv @Maya91 ?

Hehe. Sant, man kan jo bli positivt overrasket! Jeg har alltid noen få symptomer ved IKM, men så pleier det å gi seg og komme tilbake rundt i uke 7-8. Bortsett fra nr 3, da fikk jeg hyperemesis og kastet opp fra uke 5 og frem til fødselJa, ser den. Jeg har vært kjempesikker flere ganger, men så her der hatt seg at det var ikke riktig i det hele tatt. Så positiv magefølelse hos meg stoler jeg ikke på. Med datteren min hadde jeg ingen symptomer før et godt stykke ut i 1. trimester. Men det var jo også første gang jeg prøvde å bli gravid, jeg ante ikke engang hvor i syklus jeg var annet enn at vi la inn aksjer i det jeg antok var va midt i syklus. Så det er en dårlig referanse sånn egentlig![]()

Å fy, det hørtes helt pyton ut!! Akkurat som ikke ukene når man er gravid er lange nok i utgangspunktetHehe. Sant, man kan jo bli positivt overrasket! Jeg har alltid noen få symptomer ved IKM, men så pleier det å gi seg og komme tilbake rundt i uke 7-8. Bortsett fra nr 3, da fikk jeg hyperemesis og kastet opp fra uke 5 og frem til fødsel![]()

Det er det verste jeg har opplevd ja! I tillegg reagerte jeg på de første kvalmestillende, så jeg fikk elveblest i fjesetÅ fy, det hørtes helt pyton ut!! Akkurat som ikke ukene når man er gravid er lange nok i utgangspunktet![]()

Syns jeg ser! Men rart den ble så farget på sidene ogsåSynes jeg plutselig skimter noe svakt, men det kan kanskje være pga den var så farget på kantene?
Vis vedlegget 459467

Vanskelig å si, men jeg ser noe der hvertfall! Ta en til??Synes jeg plutselig skimter noe svakt, men det kan kanskje være pga den var så farget på kantene?
Vis vedlegget 459467
Mener du at du har IKM 1/5?Alder 24. Glemte det

Ser noe svakt, håper den utvikler segSynes jeg plutselig skimter noe svakt, men det kan kanskje være pga den var så farget på kantene?
Vis vedlegget 459467

Syns jeg ser! Men rart den ble så farget på sidene også![]()
Vanskelig å si, men jeg ser noe der hvertfall! Ta en til??
Ser noe svakt, håper den utvikler seg![]()
Gratulerer!!

Tusen takkGratulerer!!![]()

Så spennende

Enig, syns jeg skimter noe mørkere!Synes jeg plutselig skimter noe svakt, men det kan kanskje være pga den var så farget på kantene?
Vis vedlegget 459467

Åååå hurra så nydelig!
Gratulerer!!