❤️ IKM Uke 18 ❤️

Ja, ser den. Jeg har vært kjempesikker flere ganger, men så her der hatt seg at det var ikke riktig i det hele tatt. Så positiv magefølelse hos meg stoler jeg ikke på. Med datteren min hadde jeg ingen symptomer før et godt stykke ut i 1. trimester. Men det var jo også første gang jeg prøvde å bli gravid, jeg ante ikke engang hvor i syklus jeg var annet enn at vi la inn aksjer i det jeg antok var va midt i syklus. Så det er en dårlig referanse sånn egentlig :bag:
Hehe. Sant, man kan jo bli positivt overrasket! Jeg har alltid noen få symptomer ved IKM, men så pleier det å gi seg og komme tilbake rundt i uke 7-8. Bortsett fra nr 3, da fikk jeg hyperemesis og kastet opp fra uke 5 og frem til fødsel :bag:

Hehe. Sant, man kan jo bli positivt overrasket! Jeg har alltid noen få symptomer ved IKM, men så pleier det å gi seg og komme tilbake rundt i uke 7-8. Bortsett fra nr 3, da fikk jeg hyperemesis og kastet opp fra uke 5 og frem til fødsel :bag:
Å fy, det hørtes helt pyton ut!! Akkurat som ikke ukene når man er gravid er lange nok i utgangspunktet :bored:

Å fy, det hørtes helt pyton ut!! Akkurat som ikke ukene når man er gravid er lange nok i utgangspunktet :bored:
Det er det verste jeg har opplevd ja! I tillegg reagerte jeg på de første kvalmestillende, så jeg fikk elveblest i fjeset :oops: Men alt var selvfølgelig verdt det :Heartred

Synes jeg plutselig skimter noe svakt, men det kan kanskje være pga den var så farget på kantene?

IMG_4560.jpeg

Back
Topp