❤️ IKM Uke 18 ❤️

Blendahvit test her :bored: vet sjansen er megaliten på 8dpo, så jeg går ikke helt i kjelleren som i går.

Men jeg var jo veldig sikker på at denne gangen var det min tur, mens nå har jeg begynt å tenke litt «tenk om det ikke går denne gangen heller..»
8 DPO er kjempe tidlig! Egget kan feste seg så sent som 10 DPO, ikke mist håpet kjære deg :love017
heier masse på deg :Heartred

Blendahvit test her :bored: vet sjansen er megaliten på 8dpo, så jeg går ikke helt i kjelleren som i går.

Men jeg var jo veldig sikker på at denne gangen var det min tur, mens nå har jeg begynt å tenke litt «tenk om det ikke går denne gangen heller..»
Hold tanken om at det er din tur :Heartpink:Heartpink Gode tegn med eggløsningen, her tror jeg tidligere eggløsning og at vi tok en runde på perfekt slim (før positiv EL-test) kan ha gjort utslaget! Mange spennende dager i vente :Heartpink

Last edited:
Det er faktisk helt utrolig at sykdommer blir bedre når du er gravid. Jeg har ADHD(Hyperaktiv) og Fibromyalgi, IBS.. Det blir så mye bedre når jeg er gravid. Kunne gått gravid helle tiden :laughing002

Måtte ha meg en kaffe i dag, blir ikke stopp før jeg er 100% sikker på at det er baby
Du kødder? Da har vi to like diagnoser (minus IBS)! Ble så og si frisk fra Fibromyalgien sist, og holdt på med utredingen for ADD diagnosen mens jeg var gravid :laughing001 Sykt!

Må holde meg lenger altså :bag: Tar i kveld også… Håper det er noe på G, blir ikke noe jubel før jeg ser digital gravid 1-2 :hilarious: Har svigermor på besøk :Heartred

Vedlegg

• IMG_5470.png
    IMG_5470.png
    661 KB · Visninger: 72
  • IMG_5468.png
    IMG_5468.png
    864,6 KB · Visninger: 76
  • IMG_5462.jpeg
    IMG_5462.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 71
  • IMG_5469.png
    IMG_5469.png
    1,5 MB · Visninger: 74
Må holde meg lenger altså :bag: Tar i kveld også… Håper det er noe på G, blir ikke noe jubel før jeg ser digital gravid 1-2 :hilarious: Har svigermor på besøk :Heartred
Det må da være noe her! Jeg syns det kom frem enda bedre når jeg så bildet på avstand som miniatyr :Heartpink

Hold tanken om at det er din tur :Heartpink:Heartpink Gode tegn med eggløsningen, her tror jeg tidligere eggløsning og at vi tok en runde på perfekt slim (før positiv EL-test) kan ha gjort utslaget! Mange spennende dager i vente :Heartpink
Håper såå du har rett! :shy::Heartpink Spørs om jeg klarer å holde meg unna en test i morgen :oops:

Håper såå du har rett! :shy::Heartpink Spørs om jeg klarer å holde meg unna en test i morgen :oops:
Har du lyst har du lov da :hilarious: NÅ syns jeg det er vanskelig å ikke fortsette å teste, ser så mange tydelige streker hos andre, jeg fikk så svake… men jeg skal være glad for den streken jeg fikk til å begynne med.. så må man smøre seg med enda mer tålmodighet og bare ta det som det kommer :nailbiting:

Last edited:
Hvordan går det der? :shy: Håper du får en lovende test til kvelden :Heartred
Jeg har ikke tatt noen flere tester siden den siste jeg publiserte her. Er helt tom for vanlige testere også. Fortsatt på ferie og venter tr enten imorgen eller mandag. Så velger å ikke kjøpe noen testere for å ikke ødelegge enda mer dagene mine på ferie. Får bare vente på tr om den ikke dukker opp så tar jeg test på mandag kveld. hvordan går det hos deg? :Heartbigred

Jeg har ikke tatt noen flere tester siden den siste jeg publiserte her. Er helt tom for vanlige testere også. Fortsatt på ferie og venter tr enten imorgen eller mandag. Så velger å ikke kjøpe noen testere for å ikke ødelegge enda mer dagene mine på ferie. Får bare vente på tr om den ikke dukker opp så tar jeg test på mandag kveld. hvordan går det hos deg? :Heartbigred
Oi, men det høres lurt ut å vente!
Jeg tror jeg hopper over testing i morgen og heller tester mandag… IKM var i går eller i dag for meg. Mulig egget har festet seg sent også.. da er det jo seigt på hcg.. det er jo så forskjellig.

Men jeg har det bra nå og må bare la kroppen få jobbe og gjøre sitt, har masse tegn på at det jobbes. Og det var så godt å drikke masse vann og tisse når jeg var tissetrengt istedenfor å prøve å holde seg… nei, det var ikke for meg hvertfall :facepalm:

Oi, men det høres lurt ut å vente!
Jeg tror jeg hopper over testing i morgen og heller tester mandag… IKM var i går eller i dag for meg. Mulig egget har festet seg sent også.. da er det jo seigt på hcg.. det er jo så forskjellig.

Men jeg har det bra nå og må bare la kroppen få jobbe og gjøre sitt, har masse tegn på at det jobbes. Og det var så godt å drikke masse vann og tisse når jeg var tissetrengt istedenfor å prøve å holde seg… nei, det var ikke for meg hvertfall :facepalm:
Så du testet kun 13 dpo og ikke før? Du ville nok fått strekk tidligere om du hadde testet. Den var veldig tydelig

Så du testet kun 13 dpo og ikke før? Du ville nok fått strekk tidligere om du hadde testet. Den var veldig tydelig
Ja, hold meg helt til IKM/13dpo midnatt, har ikke blitt særlig sterkere i dag. Men som du sier, kanskje jeg hadde kunnet sett en liten antydning 1 el 2 dager før. Venter du med å ta testen mannen din kjøpte eller? :angelic:

Back
Topp