❤️ IKM Uke 18 ❤️

Så selv, men tenker at da burde det evt vært på Tidlig testen, stav også evt.. Var ikke mye liv i den EL testen heller :sorry: Nei, merker absolutt ingen ting. Men, er jo egentlig 8 DPO, 9 DPO i kveld :laughing002 Får se om jeg er heldig. Har i hvert fall ikke trua.. Hvordan er det med deg? Er fredag i dag
Den drukna testen? :hilarious: Joda, jeg skjønner følelsen din sååå godt, men hold ut, det er så tidlig, jeg holder trua for deg :Heartpink

Er fint her, finner nye «symptomer» hver syklus, også får jeg litt trua, men så kommer TR likevel :hilarious::facepalm: Noterer alt til neste gang så jeg vet det er normalt da. PMS har isåfall vært snill med meg denne gangen :Heartred Men det kan være at dette er første gang jeg har fått en «ordentlig» eggløsning etter uttak av spiral siden den denne gang kom til da jeg pleier å få EL. Kanskje fruktbarheten har kommet seg, nå får vi bare se om det ene forsøket gjorde noe for seg, noe jeg tviler sterkt på :hilarious:

Den drukna testen? :hilarious: Joda, jeg skjønner følelsen din sååå godt, men hold ut, det er så tidlig, jeg holder trua for deg :Heartpink

Er fint her, finner nye «symptomer» hver syklus, også får jeg litt trua, men så kommer TR likevel :hilarious::facepalm: Noterer alt til neste gang så jeg vet det er normalt da. PMS har isåfall vært snill med meg denne gangen :Heartred Men det kan være at dette er første gang jeg har fått en «ordentlig» eggløsning etter uttak av spiral siden den denne gang kom til da jeg pleier å få EL. Kanskje fruktbarheten har kommet seg, nå får vi bare se om det ene forsøket gjorde noe for seg, noe jeg tviler sterkt på :hilarious:
Haha, hadde jeg ikke tatt en opp så hadde koppen vært tom :laughing002 (Nei da) men, den fikk sugd opp en del for å si det sånn :laughing002

Ja, kjenner igjen den.. Nye symptomer så kommer plutselig TR. finnes ikke noe mere irriterende en det :laughing002
Når tok du ut spiralen?
Jeg mistenker at jeg ikke har hatt ordentlig EL selv de første mnd vi prøvde etter SA, og tror kroppen har kommet seg ordentlig i gang først nå.

8 dpo og jeg sprakk i dag, tok en test selv om jeg aldri har fått det så tidlig før. Nagativ så klart :happy090

Er fortsatt skikkelig oppblåst og ser ut som jeg er 15 uker på vei haha. Og har hatt halsbrann i to dager…

Haha, hadde jeg ikke tatt en opp så hadde koppen vært tom :laughing002 (Nei da) men, den fikk sugd opp en del for å si det sånn :laughing002

Ja, kjenner igjen den.. Nye symptomer så kommer plutselig TR. finnes ikke noe mere irriterende en det :laughing002
Når tok du ut spiralen?
Jeg mistenker at jeg ikke har hatt ordentlig EL selv de første mnd vi prøvde etter SA, og tror kroppen har kommet seg ordentlig i gang først nå.
Hahahaha :hilarious:
Ikkesant, men som sagt så skal pms og tidlig graviditetssymptomer være mye likt også, for pms er jo egentlig bare kroppen som skal gjøre seg klar hormonelt til å ta imot et befruktet egg :bookworm: Må minne meg selv på det.

Tok ut spiralen slutten av november, fikk tidenes heftigste menstruasjon et par uker etter, måtte sitte i badekaret på natten for det stoppet aldri… dro til legen og fikk blodstoppende og sterke smertestillende + bleier :blackeye: Virker heldigvis som det har roet seg noe etter det heldigvis, men kroppen ser ut til å ha vært helt i ulage.. så ble glad når EL kanskje gikk fra CD18 til CD14 nå.

Uff, det er jo så tungt når det tar tid etter en grusom opplevelse, også må man bare vente på kroppen for å ta tiden den trenger for å ordne opp ja :sorry:

Men blir det sånn at man slipper egg men så er ikke hormonene på plass til å opprettholde det kanskje?

Kunsten Om Å Stirre Lenge Nok!

Om man stirrer lenge nok, så får man til slutt en strekk.. bare gjennomsiktig :hilarious:

Vedlegg

• IMG_5314.jpeg
    IMG_5314.jpeg
    803,4 KB · Visninger: 67
Bare tar litt tester her og der :hilarious: Men, tenker at det er faktisk siste gangen i mitt liv med baby laging og graviditets tester. Så skal ta så mange jeg vil med god samvittighet. For den spenningen her vil jeg aldri få igjen :love017

Men, noen som har symptomer? Fikk øm og vond korsryggen ut av det blå jeg. Håper håper

Vedlegg

• IMG_5336.png
    IMG_5336.png
    1,9 MB · Visninger: 60
  • IMG_5335.png
    IMG_5335.png
    2 MB · Visninger: 53
  • IMG_5334.png
    IMG_5334.png
    1,9 MB · Visninger: 54
  • IMG_5333.png
    IMG_5333.png
    1,1 MB · Visninger: 57
  • IMG_5329.jpeg
    IMG_5329.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 57
  • IMG_5323.jpeg
    IMG_5323.jpeg
    817,3 KB · Visninger: 61
Bare tar litt tester her og der :hilarious: Men, tenker at det er faktisk siste gangen i mitt liv med baby laging og graviditets tester. Så skal ta så mange jeg vil med god samvittighet. For den spenningen her vil jeg aldri få igjen :love017

Men, noen som har symptomer? Fikk øm og vond korsryggen ut av det blå jeg. Håper håper
Er det ikke noe på denne da? Eller ser jeg syner? :bag:

Sniker! Jeg syns jeg har sett noe på flere av testene dine idag jeg :shy: Håper for deg!!!

Jeg ser jeg ser mørkere område på denne!! Og selvfølgelig må du ta så mange du orker med god samvete for så lenge du takler spenningen :hilarious: :shy:

Pleier du å få øm korsrygg?
Ganske lite symptomer her :scratch Litt uvanlig det egentlig, pleier å ha mye menssmerter ca 2-3 dager før.. men pleier joo å være stille like før stormen :bag:

Jeg ser jeg ser mørkere område på denne!! Og selvfølgelig må du ta så mange du orker med god samvete for så lenge du takler spenningen :hilarious: :shy:

Pleier du å få øm korsrygg?
Ganske lite symptomer her :scratch Litt uvanlig det egentlig, pleier å ha mye menssmerter ca 2-3 dager før.. men pleier joo å være stille like før stormen :bag:
Øm korsrygg er veldig typisk tegn.. Nå må du ta en test da :laughing002 TR har jo ikke kommet, tenk om :love7

Øm korsrygg er veldig typisk tegn.. Nå må du ta en test da :laughing002 TR har jo ikke kommet, tenk om :love7
Jaaaa men jeg klaaaarer ikke :arghh: Kom å ta en for meg?:hilarious: Nesten bedre om TR kommer enn å ta test som blir negativ. Sist syklus kom TR nesten så sent som midnatt, så må smøre oss med tålmodighet. Eller så tar jeg en test så kommer hu 2 min etterpå :hilarious: Det er standard

Jaaaa men jeg klaaaarer ikke :arghh: Kom å ta en for meg?:hilarious: Nesten bedre om TR kommer enn å ta test som blir negativ. Sist syklus kom TR nesten så sent som midnatt, så må smøre oss med tålmodighet. Eller så tar jeg en test så kommer hu 2 min etterpå :hilarious:
Når hadde du EL? Haha, ja kjenner igjen den.. en test og full ketchup i trusa :laughing002 haha, skulle gjerne tatt en for deg jeg :hilarious:

Når hadde du EL? Haha, ja kjenner igjen den.. en test og full ketchup i trusa :laughing002 haha, skulle gjerne tatt en for deg jeg :hilarious:
El virket å være rundt den 12.4, men fikk jo ikke med meg toppen på EL-test dagen før mellom kl 14-20. Hadde sunket kl 23 og testene ble svakere resten av dagene.
Hahah full ketchup! :hilarious: Ja, helt riktig :facepalm:

Last edited:

Altså... jeg sniker for jeg er så spent om du joiner i januarforumet❤️ Og her ser jeg noe.... håper det blir sterke babystreker. Vet hvordan det er med de evige skyggene, men jeg har troen ❤️

Back
Topp