Den drukna testen?Så selv, men tenker at da burde det evt vært på Tidlig testen, stav også evt.. Var ikke mye liv i den EL testen hellerNei, merker absolutt ingen ting. Men, er jo egentlig 8 DPO, 9 DPO i kveld
Får se om jeg er heldig. Har i hvert fall ikke trua.. Hvordan er det med deg? Er fredag i dag
Joda, jeg skjønner følelsen din sååå godt, men hold ut, det er så tidlig, jeg holder trua for deg 
Er fint her, finner nye «symptomer» hver syklus, også får jeg litt trua, men så kommer TR likevel

Noterer alt til neste gang så jeg vet det er normalt da. PMS har isåfall vært snill med meg denne gangen
Men det kan være at dette er første gang jeg har fått en «ordentlig» eggløsning etter uttak av spiral siden den denne gang kom til da jeg pleier å få EL. Kanskje fruktbarheten har kommet seg, nå får vi bare se om det ene forsøket gjorde noe for seg, noe jeg tviler sterkt på 
Nei, merker absolutt ingen ting. Men, er jo egentlig 8 DPO, 9 DPO i kveld
Får se om jeg er heldig. Har i hvert fall ikke trua.. Hvordan er det med deg? Er fredag i dag

Må minne meg selv på det.
Virker heldigvis som det har roet seg noe etter det heldigvis, men kroppen ser ut til å ha vært helt i ulage.. så ble glad når EL kanskje gikk fra CD18 til CD14 nå.

Håper for deg!!!
Kom å ta en for meg?