Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser! Virker som farge spm brer seg litt nå! Fortsatt skimt, men likevel tydeligere enn de andre! Jeg sparer opp til morgen-urin for ny test, skulle ønske jeg hadde tidligtest, blir nok å shoppe noen tester i dagOk, nå blir det spennende.. Gravid eller ikke!?!
Så jeg tenker at gårsdagens BP egentlig var en skygge.. Men, i dag våknet jeg til Tempdropp og 2 svake skygger..
Nå vet jeg ikke om dere ser de så godt, men håper det![]()
Måste vi begge gå over i termin-forum denne runden 

De skyggene blir iallefall sterkereEnda mere spennende![]()

Jaa! Det sterkeste symptomet var forunderlig nok et positivt ett; jeg er kronisk syk og har utmattelse - de siste 5 dagene har jeg følt meg frisk, plutselig hatt masse energi og ikke trengt særlig hvile! Det er jo helt på huetHerregud! Du er Gravid
Det ser du, man trenger ikke å ha mye symptomer

Åh ja, dette ble spennende, håper å se tydeligere strek på morgenurin, men noe virker å være i gangHurra! Så fantastisk. Gratulerer![]()

Omg omg!!! Baaaaby!!!!

Håååper på baby strek for degEnda mere spennende![]()

Ååå baby strekHer var testenNå har sikkert du sovnet på sofaen da..?
Vis vedlegget 459196
Okei, så det var sånn det var med Mai-baby deres ja, ååå enn detHåper håper håper du får sterkere strek nåååå
![]()

går av Cyclogest og må vente til juni før neste pp, håper dagene går fortHadde vært sykt gøy om det ble en bebbisOmg omg!!! Baaaaby!!!!
Må det komme strek på deg og!!Så leit! Håper det klaffer i juniJeg er ute denne pp, 12dpo ingen skygge ingenting, neg digitalgår av Cyclogest og må vente til juni før neste pp, håper dagene går fort

Ja krysser fingrene for at det er en liten spire og at den klamrer seg fast!Hadde vært sykt gøy om det ble en bebbisMå det komme strek på deg og!!

Ja, jeg var så lei meg av skuffelser hver dag, så tenkte at det kanskje var best å evt samle en skuffelse på en dag, og ikke over 5 dagerJa krysser fingrene for at det er en liten spire og at den klamrer seg fast!
Åhh ja håper på det
Du har vært sykt flink med å vente å teste forresten. Jeg er helt imponert
Så var det fint å gjøre testingen med mannen så fikk han kjenne på spenningen han også når han dyppet strimmelen! Syns det var godt mentalt. Og dessuten så koster det så mye penger å teste 
Kjøper alt du sier! Jeg bare klarer ikke å la være å teste førJa, jeg var så lei meg av skuffelser hver dag, så tenkte at det kanskje var best å evt samle en skuffelse på en dag, og ikke over 5 dagerSå var det fint å gjøre testingen med mannen så fikk han kjenne på spenningen han også når han dyppet strimmelen! Syns det var godt mentalt. Og dessuten så koster det så mye penger å teste
![]()
Igjen - imponerende! 

vet sjansen er megaliten på 8dpo, så jeg går ikke helt i kjelleren som i går.Syntes duJeg ser! Virker som farge spm brer seg litt nå! Fortsatt skimt, men likevel tydeligere enn de andre! Jeg sparer opp til morgen-urin for ny test, skulle ønske jeg hadde tidligtest, blir nok å shoppe noen tester i dagMåste vi begge gå over i termin-forum denne runden
![]()
Tenker jeg kanskje tar en test i kveld, i så fall blir det i morgen. Bare for å finne ut om det her er no eller om det er tullestrekker. Jeg er sikkert på at det er det siste, så sitter og kjenner etter symptomer 
Takk, håper virkeligHåååper på baby strek for deg![]()

Det er faktisk helt utrolig at sykdommer blir bedre når du er gravid. Jeg har ADHD(Hyperaktiv) og Fibromyalgi, IBS.. Det blir så mye bedre når jeg er gravid. Kunne gått gravid helle tidenJaa! Det sterkeste symptomet var forunderlig nok et positivt ett; jeg er kronisk syk og har utmattelse - de siste 5 dagene har jeg følt meg frisk, plutselig hatt masse energi og ikke trengt særlig hvile! Det er jo helt på huet
Jo! Kom på en ting til som jeg kjente på nå; KAFFESUGET!

Håper du har rett! Er så redd det er enda et nytt lureri.. Men, blir spenningen i hverdagen daDe skyggene blir iallefall sterkere![]()