❤️ IKM Uke 18 ❤️

Fortsatt ingenting å se på testene, men synes tempen er fin da :laughing002

IMG_4527.jpeg

Ok, nå blir det spennende.. Gravid eller ikke!?!
Så jeg tenker at gårsdagens BP egentlig var en skygge.. Men, i dag våknet jeg til Tempdropp og 2 svake skygger..
Nå vet jeg ikke om dere ser de så godt, men håper det :)
Jeg ser! Virker som farge spm brer seg litt nå! Fortsatt skimt, men likevel tydeligere enn de andre! Jeg sparer opp til morgen-urin for ny test, skulle ønske jeg hadde tidligtest, blir nok å shoppe noen tester i dag :hilarious: Måste vi begge gå over i termin-forum denne runden :shy::Heartred

Herregud! Du er Gravid :excited001:love017
Det ser du, man trenger ikke å ha mye symptomer
Jaa! Det sterkeste symptomet var forunderlig nok et positivt ett; jeg er kronisk syk og har utmattelse - de siste 5 dagene har jeg følt meg frisk, plutselig hatt masse energi og ikke trengt særlig hvile! Det er jo helt på huet :laughing001

Jo! Kom på en ting til som jeg kjente på nå; KAFFESUGET!

Ja krysser fingrene for at det er en liten spire og at den klamrer seg fast! :Heartpink

Åhh ja håper på det :shy:

Du har vært sykt flink med å vente å teste forresten. Jeg er helt imponert
Ja, jeg var så lei meg av skuffelser hver dag, så tenkte at det kanskje var best å evt samle en skuffelse på en dag, og ikke over 5 dager :hilarious: Så var det fint å gjøre testingen med mannen så fikk han kjenne på spenningen han også når han dyppet strimmelen! Syns det var godt mentalt. Og dessuten så koster det så mye penger å teste :laughing001

Ja, jeg var så lei meg av skuffelser hver dag, så tenkte at det kanskje var best å evt samle en skuffelse på en dag, og ikke over 5 dager :hilarious: Så var det fint å gjøre testingen med mannen så fikk han kjenne på spenningen han også når han dyppet strimmelen! Syns det var godt mentalt. Og dessuten så koster det så mye penger å teste :laughing001
Kjøper alt du sier! Jeg bare klarer ikke å la være å teste før :shy: Igjen - imponerende! :Heartpink

Veldig spennende dager nå da :love7

Jeg ser! Virker som farge spm brer seg litt nå! Fortsatt skimt, men likevel tydeligere enn de andre! Jeg sparer opp til morgen-urin for ny test, skulle ønske jeg hadde tidligtest, blir nok å shoppe noen tester i dag :hilarious: Måste vi begge gå over i termin-forum denne runden :shy::Heartred
Syntes du :bag: Tenker jeg kanskje tar en test i kveld, i så fall blir det i morgen. Bare for å finne ut om det her er no eller om det er tullestrekker. Jeg er sikkert på at det er det siste, så sitter og kjenner etter symptomer :hilarious:

Jaa! Det sterkeste symptomet var forunderlig nok et positivt ett; jeg er kronisk syk og har utmattelse - de siste 5 dagene har jeg følt meg frisk, plutselig hatt masse energi og ikke trengt særlig hvile! Det er jo helt på huet :laughing001

Jo! Kom på en ting til som jeg kjente på nå; KAFFESUGET!
Det er faktisk helt utrolig at sykdommer blir bedre når du er gravid. Jeg har ADHD(Hyperaktiv) og Fibromyalgi, IBS.. Det blir så mye bedre når jeg er gravid. Kunne gått gravid helle tiden :laughing002

Måtte ha meg en kaffe i dag, blir ikke stopp før jeg er 100% sikker på at det er baby

Back
Topp