Hahaha! Ja kjedelig å vente nå når jeg vet tanta pleier å komme så sent på kvelden… Husker sist jeg var gravid så visste jeg at jeg var det, føler ikke noe nåNå vil jeg sitte å trippe til du poster testen![]()
Tar du en til før legging?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha! Ja kjedelig å vente nå når jeg vet tanta pleier å komme så sent på kvelden… Husker sist jeg var gravid så visste jeg at jeg var det, føler ikke noe nåNå vil jeg sitte å trippe til du poster testen![]()
Tar du en til før legging?Vondt i ryggen og mensmurringer... kvalm og sulten om hverandre. Jeg har jo selv ikke troen på at dette kommer til å gå bra så prøver å ikke legge for mye i alt jeg kjenner påAhhh nydelig fargestrek på kun 2 timers daLove it! Noen symptomer i dag?
rareste er at jeg synes cola zero smaker rart.... og jeg elsker cola zeroEr veldig kjedelig år hun dukker opp så seintHahaha! Ja kjedelig å vente nå når jeg vet tanta pleier å komme så sent på kvelden… Husker sist jeg var gravid så visste jeg at jeg var det, føler ikke noe nåTar du en til før legging?
Jeg hadde 0 symptomer på at jeg var gravid med han minste og Mai baby, fikk faktisk sjokk når testen ble positiv. Han lille tok lang tid å bli gravid med, men var ikke på alle eggløsninger mere skjer det så skjer det. Men, så skjedde det aldri. Dro til Gyn alt var fint 8 mnd etter på så satt habit da hoppet vi på hver eggløsning. Mai baby satt på 1 forsøk. Trodde jeg faktisk hadde eggløsning helgen før
Men, siden jeg mista så kjente vi at det her ønsker vi så da ble det full baby making igjen… Obs ble lang story
Klarer maks å vente i 2 timer også drikker jeg Farris, har så dilla på Frus, så bare venter til i morgen. Orker ikke å tørste og stress med tissingen nå. Tenker jeg må holde meg minst 4 timer med minimal drikke 
Har alltid startet uten og tvile at det er TR som er kommet tidligere, men nå etter at jeg har fått adenomyose så er mye forandret segMen kom det mer? For til meg kommer det uten tvil når det først kommer. Krysser fingrene for at det ikke er TR![]()
Smerter 3/4 uker i mnd, blødningene ved TR har endret mønster 

Oi, så de to gravidtetene kom litt overraskende på? Uten noen særlig på gefylen? Vi prøvde jo ikke sist, men likevel visste jeg det - men da var jeg flere dager over IKM da... Så kan ha spilt inn på følelseneEr veldig kjedelig år hun dukker opp så seintJeg hadde 0 symptomer på at jeg var gravid med han minste og Mai baby, fikk faktisk sjokk når testen ble positiv. Han lille tok lang tid å bli gravid med, men var ikke på alle eggløsninger mere skjer det så skjer det. Men, så skjedde det aldri. Dro til Gyn alt var fint 8 mnd etter på så satt habit da hoppet vi på hver eggløsning. Mai baby satt på 1 forsøk. Trodde jeg faktisk hadde eggløsning helgen før
Men, siden jeg mista så kjente vi at det her ønsker vi så da ble det full baby making igjen… Obs ble lang story
Klarer maks å vente i 2 timer også drikker jeg Farris, har så dilla på Frus, så bare venter til i morgen. Orker ikke å tørste og stress med tissingen nå. Tenker jeg må holde meg minst 4 timer med minimal drikke
![]()

Nei, han i 2023 var planlagtOi, så de to gravidtetene kom litt overraskende på? Uten noen særlig på gefylen? Vi prøvde jo ikke sist, men likevel visste jeg det - men da var jeg flere dager over IKM da... Så kan ha spilt inn på følelsene
Her i huset har vi fått dilla på Frus og Bris også! Vi pleier ikke å drikke brus, men disse falt i smak! Sitter å holder meg for harde livet nå! Blæra sprenges sikkert snart![]()
Men, vi snakket om en søsken til han som ble litt tett, men aldri noe om når vi skulle. Så Mai babyen var sånn oj. Men, mista i uke 8 

…Der ser du!!! Gratulerer

Hahahah dævver at det ble kveldens spenning! Håper ikke jeg holdt deg opp alt for lengeDer ser du!!! GratulererNå kan jeg legge meg
![]()
Tar det som at den er godkjent da 
JeppHahahah dævver at det ble kveldens spenning! Håper ikke jeg holdt deg opp alt for lengeTar det som at den er godkjent da
![]()
Og så ser jeg for meg fremtidige busslast med damer fra babyverden som drar til fjells for å finne harer 
Jaaaa hahahha! Jeg syns det tok sånn av med harene jeg så overalt at det ble skummelt etterhvert at jeg seriøst begynte å få mistanker om at det var noe herJeppOg så ser jeg for meg fremtidige busslast med damer fra babyverden som drar til fjells for å finne harer
![]()
Sykt da! Det har vært flere hendelser med harer siden da ogsåHer var testenNei, han i 2023 var planlagt
Men, vi snakket om en søsken til han som ble litt tett, men aldri noe om når vi skulle. Så Mai babyen var sånn oj. Men, mista i uke 8
Har fullstendig dilla på Bringebær jeg og datteren. Mannen liker den grønne.
Blir spennende med test nå![]()
Nå har sikkert du sovnet på sofaen da..?
Håper håper håper du får sterkere strek nåååå 
Herregud! Du er Gravid

Ja, veldig trist.. Men, det er en mening med alt, selv om det ikke føles riktig der og daHer var testenNå har sikkert du sovnet på sofaen da..?
Vis vedlegget 459196
Okei, så det var sånn det var med Mai-baby deres ja, ååå enn detHåper håper håper du får sterkere strek nåååå
![]()

Lykke til dere andre 
Ååå, så spennende!!! Håper for degOk, nå blir det spennende.. Gravid eller ikke!?!
Så jeg tenker at gårsdagens BP egentlig var en skygge.. Men, i dag våknet jeg til Tempdropp og 2 svake skygger..
Nå vet jeg ikke om dere ser de så godt, men håper det![]()

Hurra! Så fantastisk. GratulererHer var testenNå har sikkert du sovnet på sofaen da..?
Vis vedlegget 459196
Okei, så det var sånn det var med Mai-baby deres ja, ååå enn detHåper håper håper du får sterkere strek nåååå
![]()