❤️ IKM Uke 18 ❤️

Nå vil jeg sitte å trippe til du poster testen :laughing002
Hahaha! Ja kjedelig å vente nå når jeg vet tanta pleier å komme så sent på kvelden… Husker sist jeg var gravid så visste jeg at jeg var det, føler ikke noe nå :facepalm: Tar du en til før legging?

Ahhh nydelig fargestrek på kun 2 timers da :shy: Love it! Noen symptomer i dag?
Vondt i ryggen og mensmurringer... kvalm og sulten om hverandre. Jeg har jo selv ikke troen på at dette kommer til å gå bra så prøver å ikke legge for mye i alt jeg kjenner på :bag: rareste er at jeg synes cola zero smaker rart.... og jeg elsker cola zero❤️ Venter på at du skal teste jeg nå ❤️

Hahaha! Ja kjedelig å vente nå når jeg vet tanta pleier å komme så sent på kvelden… Husker sist jeg var gravid så visste jeg at jeg var det, føler ikke noe nå :facepalm: Tar du en til før legging?
Er veldig kjedelig år hun dukker opp så seint :dead: Jeg hadde 0 symptomer på at jeg var gravid med han minste og Mai baby, fikk faktisk sjokk når testen ble positiv. Han lille tok lang tid å bli gravid med, men var ikke på alle eggløsninger mere skjer det så skjer det. Men, så skjedde det aldri. Dro til Gyn alt var fint 8 mnd etter på så satt habit da hoppet vi på hver eggløsning. Mai baby satt på 1 forsøk. Trodde jeg faktisk hadde eggløsning helgen før :laughing002 Men, siden jeg mista så kjente vi at det her ønsker vi så da ble det full baby making igjen… Obs ble lang story :hilarious: Klarer maks å vente i 2 timer også drikker jeg Farris, har så dilla på Frus, så bare venter til i morgen. Orker ikke å tørste og stress med tissingen nå. Tenker jeg må holde meg minst 4 timer med minimal drikke :dead:

Men kom det mer? For til meg kommer det uten tvil når det først kommer. Krysser fingrene for at det ikke er TR :shy:
Har alltid startet uten og tvile at det er TR som er kommet tidligere, men nå etter at jeg har fått adenomyose så er mye forandret seg :banghead: :smiley-angry019 Smerter 3/4 uker i mnd, blødningene ved TR har endret mønster :arghh:
Var ikke no tegn til blod verken i bindet eller i do når jeg tissa for ikke lenge siden :nailbiting::signs003

Er veldig kjedelig år hun dukker opp så seint :dead: Jeg hadde 0 symptomer på at jeg var gravid med han minste og Mai baby, fikk faktisk sjokk når testen ble positiv. Han lille tok lang tid å bli gravid med, men var ikke på alle eggløsninger mere skjer det så skjer det. Men, så skjedde det aldri. Dro til Gyn alt var fint 8 mnd etter på så satt habit da hoppet vi på hver eggløsning. Mai baby satt på 1 forsøk. Trodde jeg faktisk hadde eggløsning helgen før :laughing002 Men, siden jeg mista så kjente vi at det her ønsker vi så da ble det full baby making igjen… Obs ble lang story :hilarious: Klarer maks å vente i 2 timer også drikker jeg Farris, har så dilla på Frus, så bare venter til i morgen. Orker ikke å tørste og stress med tissingen nå. Tenker jeg må holde meg minst 4 timer med minimal drikke :dead:
Oi, så de to gravidtetene kom litt overraskende på? Uten noen særlig på gefylen? Vi prøvde jo ikke sist, men likevel visste jeg det - men da var jeg flere dager over IKM da... Så kan ha spilt inn på følelsene :angelic:

Her i huset har vi fått dilla på Frus og Bris også! Vi pleier ikke å drikke brus, men disse falt i smak! Sitter å holder meg for harde livet nå! Blæra sprenges sikkert snart :bom

Oi, så de to gravidtetene kom litt overraskende på? Uten noen særlig på gefylen? Vi prøvde jo ikke sist, men likevel visste jeg det - men da var jeg flere dager over IKM da... Så kan ha spilt inn på følelsene :angelic:

Her i huset har vi fått dilla på Frus og Bris også! Vi pleier ikke å drikke brus, men disse falt i smak! Sitter å holder meg for harde livet nå! Blæra sprenges sikkert snart :bom
Nei, han i 2023 var planlagt :love017 Men, vi snakket om en søsken til han som ble litt tett, men aldri noe om når vi skulle. Så Mai babyen var sånn oj. Men, mista i uke 8 :arghh:

Har fullstendig dilla på Bringebær jeg og datteren. Mannen liker den grønne.

Blir spennende med test nå :smiley-bounce022

:bookworm:
IMG_3511.jpeg

Jepp :hilarious: Og så ser jeg for meg fremtidige busslast med damer fra babyverden som drar til fjells for å finne harer :hilarious:
Jaaaa hahahha! Jeg syns det tok sånn av med harene jeg så overalt at det ble skummelt etterhvert at jeg seriøst begynte å få mistanker om at det var noe her:bunnySykt da! Det har vært flere hendelser med harer siden da også

:hilarious: Nei, han i 2023 var planlagt :love017 Men, vi snakket om en søsken til han som ble litt tett, men aldri noe om når vi skulle. Så Mai babyen var sånn oj. Men, mista i uke 8 :arghh:

Har fullstendig dilla på Bringebær jeg og datteren. Mannen liker den grønne.

Blir spennende med test nå :smiley-bounce022
Her var testen :hilarious: Nå har sikkert du sovnet på sofaen da..?
IMG_3512.jpeg
Okei, så det var sånn det var med Mai-baby deres ja, ååå enn det :sorry: Håper håper håper du får sterkere strek nåååå :shy:

Last edited:
Ok, nå blir det spennende.. Gravid eller ikke!?!
Så jeg tenker at gårsdagens BP egentlig var en skygge.. Men, i dag våknet jeg til Tempdropp og 2 svake skygger..
Nå vet jeg ikke om dere ser de så godt, men håper det :)

Vedlegg

• IMG_5430.jpeg
    IMG_5430.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 65
  • IMG_5436.jpeg
    IMG_5436.jpeg
    229,3 KB · Visninger: 60
  • IMG_5437.jpeg
    IMG_5437.jpeg
    219,8 KB · Visninger: 55
  • IMG_5418.jpeg
    IMG_5418.jpeg
    308,5 KB · Visninger: 63
Ok, nå blir det spennende.. Gravid eller ikke!?!
Så jeg tenker at gårsdagens BP egentlig var en skygge.. Men, i dag våknet jeg til Tempdropp og 2 svake skygger..
Nå vet jeg ikke om dere ser de så godt, men håper det :)
Ååå, så spennende!!! Håper for deg :smiley-bounce012 :love017

Back
Topp