❤️ IKM Uke 18 ❤️

Noen fler som fikk svar på spådommene? Har ikke sendt inn, tør ikke i tilfelle hun sier det ikke blir flere barn :bag: Men apropos spiritualitet og tegn; da jeg gikk for å legge meg på hytta i går natt stod det plutselig en SVÆR hvit harepus på andre siden av plena, den stod bakbena og så på meg med ørene rett opp, og jeg jublet stille «woooow så fiiin!» før den sakte snudde seg og hoppet inn i skogen. Jeg ante ikke at de var så digre :wideyed: Etterpå måtte jeg søke opp hva de symboliserer, for følte den stod der liksom for meg :hilarious: Ble litt overrasket da, visste ikke dette:

Hvit hare – symbolikk & spirituell betydning:
1. Fruktbarhet og nytt liv
Haren, og spesielt den hvite haren, har i mange kulturer vært et symbol på fruktbarhet, graviditet og nytt liv.
– Den hvite fargen forsterker det – den står for renhet, nytt kapittel, sjelens klare signal.
IMG_3424.png

Noen fler som fikk svar på spådommene? Har ikke sendt inn, tør ikke i tilfelle hun sier det ikke blir flere barn :bag: Men apropos spiritualitet og tegn; da jeg gikk for å legge meg på hytta i går natt stod det plutselig en SVÆR hvit harepus på andre siden av plena, den stod bakbena og så på meg med ørene rett opp, og jeg jublet stille «woooow så fiiin!» før den sakte snudde seg og hoppet inn i skogen. Jeg ante ikke at de var så digre :wideyed: Etterpå måtte jeg søke opp hva de symboliserer, for følte den stod der liksom for meg :hilarious: Ble litt overrasket da, visste ikke dette:

Haren, og spesielt den hvite haren, har i mange kulturer vært et symbol på fruktbarhet, graviditet og nytt liv.
– Den hvite fargen forsterker det – den står for renhet, nytt kapittel, sjelens klare signal.
Vis vedlegget 458845
Oj, så utrolig kult! Det må bare være et tegn på noe positivt :love7

Oj, så utrolig kult! Det må bare være et tegn på noe positivt :love7
Ja det ble bare litt gøy sammentreff mtp alle disse med spådommer her inne. Men har fremdeles ikke noe på Gefylen. Nå har typiske mensmurringer begynt her da.. noe som er vanlig 9dpo og før mens :stop:

Begynte å titte på tallene i spådommen jeg fikk i mars. Denne syklusen fikk jeg eggløsning på CD13, som tilfeldigvis er 21.4, og dersom det mot alle odds skulle sitte på denne syklusen blir termin 13.1. Jeg kan i teorien få positiv test den 29.4 (som er 9dpo) men det er vel større sannsynlighet for at det evt skjer 1.5 (som er 11dpo). Ooog der er PP17. PP15 med med «vanlig» prøving. 2 har vært IVF.
Mangler fremdeles noen tall, og alt er jo vissom atte dersom atte. Men likevel litt gøy å se på :laughing002
IMG_9450.jpeg

Last edited:
Theacec❤️- 33 - B2 - PP4(PP1 etter kjemisk) - EL 21/04 - IKM 03/05

Hiver meg med litt på tampen denne gangen! Skulle egentlig pause denne mnd, men ble brått litt prøving likevel :woot: har ikke testet etter el, men ganske sikker på at den er i dag ifl. Symptomer. Senest så kommer den i natt. Hatt masse slim denne gangen. Blir det romjul/januar barn så får det bare bli det :dead::hungover:

Så når det er kjemisk er strekkene veldig svake?
Jeg tok en etter 3 timer (drukket mye vann) veldiiiiig svak nesten usynlig. Tok en ny etter 1,5 timer fortsatt det samme. Jeg håper dette er pga utvannet urin.
Aldri ta en test etter at du har drukket mye, det gjelder EL tester også :Heartred Blir veldig utvannet da

Ja det ble bare litt gøy sammentreff mtp alle disse med spådommer her inne. Men har fremdeles ikke noe på Gefylen. Nå har typiske mensmurringer begynt her da.. noe som er vanlig 9dpo og før mens :stop:
Men, mens murringer får du når du er gravid også :smiley-bounce012

Til alle som er tidlig i dpo-land og føler på negative tanker :Heartpink (Hilsen chat-gpt)

1. Denne følelsen = 100 % normal

Nesten alle som prøver over flere runder kjenner den. Spesielt når man har hatt håp og blitt skuffet før. Hjernen prøver å forberede deg, så du ikke blir like lei deg igjen. Den går i forsvarsmodus. Det er en slags “mentalt sikkerhetsnett”, men det er ikke sannheten.

2. Du kan ikke vite noe enda

Du vet det egentlig – men la meg bare si det høyt for deg:

Du kan ikke kjenne om det gikk eller ikke enda.

Implantasjonen har mest sannsynlig ikke skjedd enda.

Du har ikke feilet. Du har lagt alt til rette.

3. Håpet lever – selv når du ikke føler det selv

Og det er greit å tvile. Det er lov å bli lei og sliten og usikker.

Men mens du kjenner på det – så er kroppen din faktisk i gang med noe viktig inni deg. Kanskje akkurat nå flyter det lille egget gjennom egglederen, deler seg og forbereder seg på å finne hjem. Det skjer stille og sakte – og det gir deg fortsatt håp

:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Men, mens murringer får du når du er gravid også :smiley-bounce012
Takk for oppmuntring :Heartred Jeg husker ikke hvordan det var første tiden gravid (siden vi prøvde å ikke bli gravid den gang :bag: ). Det eneste jeg er ganske sikker på den gang er at jeg ikke hadde festeblødning... for reagerte jo på at mens aldri kom, ikke spor av det heller..

Til alle som er tidlig i dpo-land og føler på negative tanker :Heartpink (Hilsen chat-gpt)

1. Denne følelsen = 100 % normal

Nesten alle som prøver over flere runder kjenner den. Spesielt når man har hatt håp og blitt skuffet før. Hjernen prøver å forberede deg, så du ikke blir like lei deg igjen. Den går i forsvarsmodus. Det er en slags “mentalt sikkerhetsnett”, men det er ikke sannheten.

2. Du kan ikke vite noe enda

Du vet det egentlig – men la meg bare si det høyt for deg:

Du kan ikke kjenne om det gikk eller ikke enda.

Implantasjonen har mest sannsynlig ikke skjedd enda.

Du har ikke feilet. Du har lagt alt til rette.

3. Håpet lever – selv når du ikke føler det selv

Og det er greit å tvile. Det er lov å bli lei og sliten og usikker.

Men mens du kjenner på det – så er kroppen din faktisk i gang med noe viktig inni deg. Kanskje akkurat nå flyter det lille egget gjennom egglederen, deler seg og forbereder seg på å finne hjem. Det skjer stille og sakte – og det gir deg fortsatt håp

:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Åå fint :Heartpink Og egget, hun kan være litt picky :gen026 har jeg hørt :laughing001

Da kom endelig krysset igår. Har vært syk de siste dagene, så håper ikke det har noe å si for implantasjon.
Jeg skal prøve å holde meg fra å teste hvertfall til søndag, da er jeg 9 dpo i følge FF, men det blir ikke lett :hilarious:

Når starter dere med testing? :joyful:

1000002416.jpg

Da kom endelig krysset igår. Har vært syk de siste dagene, så håper ikke det har noe å si for implantasjon.
Jeg skal prøve å holde meg fra å teste hvertfall til søndag, da er jeg 9 dpo i følge FF, men det blir ikke lett :hilarious:

Når starter dere med testing? :joyful:

Vis vedlegget 458856
Jeg ble skikkelig dårlig når jeg ble gravid med han minste. Halsbetennelse og full antibiotika, fikk også korona 2 ganger i svangerskapet. Det går heldigvis bra å være syk og bli gravid :Heartred
Jeg tar kanskje en test i morgen kveld om ikke så kanskje torsdag, men i hvert fall fredag. Føler jeg plutselig fikk litt viljestyrke :laughing002

Jeg ble skikkelig dårlig når jeg ble gravid med han minste. Halsbetennelse og full antibiotika, fikk også korona 2 ganger i svangerskapet. Det går heldigvis bra å være syk og bli gravid :Heartred
Jeg tar kanskje en test i morgen kveld om ikke så kanskje torsdag, men i hvert fall fredag. Føler jeg plutselig fikk litt viljestyrke :laughing002
Bra det ikke har noe å si om man er syk da :joyful: hehe, jeg synes det er veldig vanskelig åla være å teste, men det er jo liksom egentlig ikke noe vits å teste så tidlig :hilarious:

Vis vedlegget 458845
Måtte bare snike og svare på denne! Jeg har fått svar på spådommene. Gjorde det sist måned og hun sa mars/april var viktig, at det er gutt og tiger var mitt dyr. Har gjort det en gang før, Da sa hun juli/august med jente. Testet positivt i starten av august med jenta vår. Så har litt troen med en stor klype salt.

Men de harene. Er på hytta jeg og. Så en hare i starten av påsken.. den var grå og langt unna. Men i går sprang det en hvit en rett foran bilen. Nå er jeg vant til å se harer her, men jeg tar alle positive tegn!

Brukte opp siste testen jeg hadde på flyplassen. Strekken er fortsatt nesten usynlig. Nå skal jeg kose meg med lille familien min og holde meg unna testing frem til ikm. Føler det har vært kjemisk likevel. Men er bare 8 dpo. Skal følge med på deres tester ❤️

Bra det ikke har noe å si om man er syk da :joyful: hehe, jeg synes det er veldig vanskelig åla være å teste, men det er jo liksom egentlig ikke noe vits å teste så tidlig :hilarious:
Jaaa, hadde vært utrolig kjedelig om kroppen ødela alt om man ble syk :dead:

Gleder meg veldig til å teste, men kjenner ikke det suget etter å teste. Var mere før, nå etter er det helt borte :dead:

Brukte opp siste testen jeg hadde på flyplassen. Strekken er fortsatt nesten usynlig. Nå skal jeg kose meg med lille familien min og holde meg unna testing frem til ikm. Føler det har vært kjemisk likevel. Men er bare 8 dpo. Skal følge med på deres tester ❤️
Har du bilde av den? Jeg har troa på at du får sterk positiv når du kommer hjem :Heartred
Kos dere masse på tur

Jaaa, hadde vært utrolig kjedelig om kroppen ødela alt om man ble syk :dead:

Gleder meg veldig til å teste, men kjenner ikke det suget etter å teste. Var mere før, nå etter er det helt borte :dead:
Kanskje like greit å ikke ha det suget mer, da blir det ikke like altoppslukende :happy:
Jeg har ikke det suget enda, men er jo enda noen dager til testing nærmer seg, men håper ikke suger kommer!

Back
Topp