❤️ IKM Uke 18 ❤️

Frostbite

Virgo and moon child ✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Vi som prøver :)
Himmelbarn
iStock-2190831828.jpg

Velkommen til IKM uke 18
Nå nærmer vi oss mai sakte men sikkert, og ønsker at vi lager oss et støttende og heiende fellesskap denne perioden også (som vi alltid gjør). Drømmer om at alle spirene våre sitter som støpt når vi entrer den første uken i forsommeren, og en varm velkomst til de aller første snøfnuggene i 2026.

Eksempel på innmelding:
Nick - alder - barn nummer x - prøveperiode x - eggløsning dag/mnd - forventet mens dag/mnd
Frostbite - 32 - B2 - PP6 - EL 19/04 - IKM 04/05

Mandag 28. April
Lilleperle - 36 - B2 - PP3 - EL 16/04 - IKM 28/04
Babydrømmernr2 - 32 - B2 - PP3 (etter MA) - El 14.04 - IKM 28.04
håp25 - 34 - B2 - PP2 etter 5 SA - EL 14/4 - IKM 28/4

Tirsdag 29. April
LiseMerethe - 30 - B2 - PP7 - EL 12/04 - IKM 29/04
Mel - 36 - B3 - PP12 - EL 15/4 - IKM 29/4

Onsdag 30. April
Ametyst83 - 41 - PP10 - B4 - EL 16/4 - IKM 30/4
Snøfnugg1515 - 40 - B1 - PP3 (etter MA) - EL 16/04 IKM 30/04

Torsdag 01. Mai
Maya91 - 33 - B1 - PP4 etter MA (1år) - EL 18/4 - IKM 1/5
Solselle - 30 - B1 - PP7 - EL 18/4 - IKM 1/5
Førstegangslykke85 - 40 - B2 - PP5 - EL 17.04 - IKM 1.05

Fredag 02. Mai
Overtenker40 - 40 - B2 - PP17 (PP2 etter SA nr. 2 siden start) - EL 21.04 - IKM 02.05

Lørdag 03. Mai

Søndag 04. Mai

Frostbite - 32 - B2 - PP6 (PP2 etter SA) - EL 19/04 - IKM 04/05

Gravid

Tante Rød

Last edited:
Åååå snøfuggene var fint :shy: Jeg er spent på denne runden for hvis jeg skulle blitt gravid denne syklusen må jeg kanskje ta planlagt keisersnitt en uke tidligere, og da kan det havne i romjula :sorry: Så er veldig i tankeboksen, men samtidig så tør jeg ikke gå glipp av en mulighet da jeg er så usikker på hvordan kroppen funker etter jeg tok ut spiralen :dummy::dummy1:

Lilleperle - 36 - B2 - PP3 - EL 16/04 - IKM 28/04

Endelig en IKM gruppe :love7 Elsker de du lager, de er alltid så fine :love7

Ametyst83 - 41 - PP10 - B4 - EL 16/4 - IKM 30/4

Jeg hadde tenkt til å lage en, men du tok meg i forkjøpet :Heartred Fikk ChatGPT til å lage banner og må bare dele den :laughing002

Vis vedlegget 457888
Tusen takk, setter stor pris på at du syns gruppene mine er fine :love017
Jeg har sittet å ventet en stund, for å se om det var noen andre som lagde ikm-gruppe. Hadde egentlig ikke tenkt til det, men så fikk jeg et innfall her i ensomheten når mannen jobber :laughing002 Herlighet for et artig bilde! Satser på at vi alle sammen slipper et skikkelig påskeegg i år!

Maya91 - 33 - B1 - PP4 etter MA (1år) - EL 18/4 - IKM 1/5

Last edited:
Tusen takk, setter stor pris på at du syns gruppene mine er fine :love017
Jeg har sittet å ventet en stund, for å se om det var noen andre som lagde ikm-gruppe. Hadde egentlig ikke tenkt til det, men så fikk jeg et innfall her i ensomheten når mannen jobber :laughing002 Herlighet for et artig bilde! Satser på at vi alle sammen slipper et skikkelig påskeegg i år!
Du det var så morsomt. For har ventet på at noen skal lage. Sa til @Smågoth at jeg ikke skal lage noen, men så ombestemte jeg meg… men når jeg skulle så hadde du lagd :laughing002 Var litt morsomt..

Håper virkelig at det blir en skikkelig klekke gruppe. Det hadde vært så fint :love7

Last edited:
Er det noen som temper fast til eggløsning her inne? Jeg skal starte på denne syklusen, så blir det eggløsnings tester samtidig :Heartred

Hvordan fungerer egentlig graviditet-testingen på psyken deres? Jeg fant ut at de sterke magesmertene fra 6DPO og frem til mensen mest sannsynlig kom av at jeg var SKIKKELIG anspent, og ikke pustet med magen hele den uken :inpain: Jeg begynte å teste 7DPO. Vurderer om det er bedre for psyken å vente lengst mulig, men samtidlig er det så fint å være her å dele det vi går igjennom sammen :shy: Noen som har noen gode tips og råd på prøve og venteperiodene?

Hvordan fungerer egentlig graviditet-testingen på psyken deres? Jeg fant ut at de sterke magesmertene fra 6DPO og frem til mensen mest sannsynlig kom av at jeg var SKIKKELIG anspent, og ikke pustet med magen hele den uken :inpain: Jeg begynte å teste 7DPO. Vurderer om det er bedre for psyken å vente lengst mulig, men samtidlig er det så fint å være her å dele det vi går igjennom sammen :shy: Noen som har noen gode tips og råd på prøve og venteperiodene?
Fungerer egentlig veldig dårlig for meg. Kjempe fint å ha alle fine menneskene her inne å dele alt med men for mitt psyke er det nok bedre å ikke være her i dpo land og vente lengst mulig med å teste. Det er kjedelig da og ikke noe jeg klart foreløpig :hilarious:

:Heartred Takk for at du gidder å lage gruppe igjen, @Frostbite :happy:

håp25 - 34 - B2 - PP2 etter 5 SA - EL 14/4 - IKM 28/4
Hei du :love017 Misforstå meg riktig, men jeg hadde håpet at vi to ikke skulle møtes i en prøvegruppe mer :laughing002 Men heller i en termingruppe, riktig nok. Er uansett glad for å se deg, og glad vi er i samme gruppe og kan følge hverandre videre når det ble som det ble :love017

Sniker, jeg syns testing er så big deal, jeg blir nervøs :smiley-ashamed004 Så jeg vil helst vente til TR er sen, egentlig. Selv om jeg skulle ha masse symptomer og tro jeg er gravid, også få TR, blir jeg ikke særlig skuffet. Men hvis jeg tester og får negativ, syns jeg dagene frem til TR blir ganske depressive (sist vi prøvde hadde jeg 16 dagers lutealfase, så det var lenge å vente).
Forrige prøving prøvde jeg å holde meg opptatt og sosial i DPO-land. Denne gangen er jeg ganske chill, ønsket er ikke det samme og ikke like sterkt, så klarer heldigvis å ikke tenke på det hele tiden, og husker ikke hvor jeg er i syklusen. Veldig glad for det :joyful:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp