❤️ IKM uke 15 ❤️

Så frustrerende o_O Forrige syklus var det CD 16. Hadde en SA i januar så det var litt kluss med blødninger av og på til februar en gang - da ble det EL på CD 30 - men var ikke helt normalt det da. Så jeg håper at EL- testene gjør ett hopp i morgen eller søndag og at syklusen har normalisert seg :smiley-angelic001
Ja det er skikkelig frustrerende med lange sykluser :( Jeg hadde CD22 sist. Ja får håpe på det! Har du noe eggløsningssymptomer? Smerter eller noe? Jeg har egentlig ingen symptomer… Pleier får veldig vondt
 
Hmmm :scratch Men det kan jo være normale variasjoner også kanskje, plutselig så synker den❤️ Min steig også rundt den tiden sist syklus :scratch Men du har tatt graviditetstest? Kan ikke ha vært festeblødning du hadde da?:hilarious:
Har ikke tatt flere tester etter mensen da den begynte synke rundt 9 dpo forje pp og tempen sank jo den også når mensen kom, og ville trudd eggløsningstester var sterkere nå om jeg hadde hatt positiv test :confused005 :confused005
Grunnen til at jeg lurer på lin er forde den har steget siste 3 dagene :bag:

Håper ikke eggløsning har tenkt å vente lenge, da mtp den gikk opp, mannen reiser på cd 16\17 og blir borte 4 dager. Så jeg må ha eggløsning før :bag:
 
Har ikke tatt flere tester etter mensen da den begynte synke rundt 9 dpo forje pp og tempen sank jo den også når mensen kom, og ville trudd eggløsningstester var sterkere nå om jeg hadde hatt positiv test :confused005 :confused005
Grunnen til at jeg lurer på lin er forde den har steget siste 3 dagene :bag:

Håper ikke eggløsning har tenkt å vente lenge, da mtp den gikk opp, mannen reiser på cd 16\17 og blir borte 4 dager. Så jeg må ha eggløsning før :bag:
Åhh okei ❤️ Nei, krysser fingrene for at eggløsning kommer før han reiser da!❤️
 
Ja det er skikkelig frustrerende med lange sykluser :( Jeg hadde CD22 sist. Ja får håpe på det! Har du noe eggløsningssymptomer? Smerter eller noe? Jeg har egentlig ingen symptomer… Pleier får veldig vondt
Frustrerende med lange sykluser. Håper EL kommer for oss begge snart :Heartred Ingen symptomer foreløpig. Forrige syklus hadde jeg smerter på EL - dagen, men ikke noe EL- slim. Har ikke det denne syklusen heller, så derfor vi prøver conceive plus. Må øke sjansene :hilarious: er vel ikke ideelt uten el- slim :bag:
 
Jeg er ganske sikker på at EL var i går:nailbiting: (egt forventet 31/3) Har hatt tullete sykluser etter SA i januar.. Har ikke testet etter EL denne mnd, da jeg blir mer stresset av det, og pleier uansett å kjenne EL smerter. Testet forrige mnd og fikk EL mye tidligere enn antatt, så denne mnd har vi heldigvis lagt inn aksjer fra tr forsvant omtrent:dance008

Usikker på om jeg skal tenke på at jeg er i DPO land, eller bare fortsette å legge aksjer fremover in case kroppen ga feil signaler.. Dette blir faktisk pp 6 siden vi bestemte oss for å prøve på barn 2, med en SA inni der. Håper så inderlig på at det sitter denne gangen, og at spiren skal klamre seg fast:smiley-angelic001

Hva tenker dere? Forsette å legge inn aksjer i det som fortsatt kanskje kan være fertil periode? Kommer sikkert til å angre hvis vi ikke gjør det..
 
Jeg er ganske sikker på at EL var i går:nailbiting: (egt forventet 31/3) Har hatt tullete sykluser etter SA i januar.. Har ikke testet etter EL denne mnd, da jeg blir mer stresset av det, og pleier uansett å kjenne EL smerter. Testet forrige mnd og fikk EL mye tidligere enn antatt, så denne mnd har vi heldigvis lagt inn aksjer fra tr forsvant omtrent:dance008

Usikker på om jeg skal tenke på at jeg er i DPO land, eller bare fortsette å legge aksjer fremover in case kroppen ga feil signaler.. Dette blir faktisk pp 6 siden vi bestemte oss for å prøve på barn 2, med en SA inni der. Håper så inderlig på at det sitter denne gangen, og at spiren skal klamre seg fast:smiley-angelic001

Hva tenker dere? Forsette å legge inn aksjer i det som fortsatt kanskje kan være fertil periode? Kommer sikkert til å angre hvis vi ikke gjør det..
Absolutt legg aksjer, om du ikke tester . Selvom den kom tidlig forje pp, er det ikke sikkert den gjør det denne pp ❤️
Vi er også på pp 6 siden vi bestemte oss for å prøve ordentlig ❤️men dette blir vårt første barn ❤️
 
Absolutt legg aksjer, om du ikke tester . Selvom den kom tidlig forje pp, er det ikke sikkert den gjør det denne pp ❤️
Vi er også på pp 6 siden vi bestemte oss for å prøve ordentlig ❤️men dette blir vårt første barn ❤️
Ja må nok få med gubben på det, kommer til å bli så skuffet hvis negativ g test - og jeg ikke har gjort «alt» jeg kan:p

Åhh, krysser fingrene for at det sitter for oss snart!! Grugleder meg til testing, har med vilje ikke bestilt flere bp tester - for jeg blir helt besatt:knegg: Ender sikkert med å bruke mer penger på tester på apoteket i stedet:happy8
 
:eek:Ja må nok få med gubben på det, kommer til å bli så skuffet hvis negativ g test - og jeg ikke har gjort «alt» jeg kan:p

Åhh, krysser fingrene for at det sitter for oss snart!! Grugleder meg til testing, har med vilje ikke bestilt flere bp tester - for jeg blir helt besatt:knegg: Ender sikkert med å bruke mer penger på tester på apoteket i stedet:happy8
Forstår deg godt , trur vi er flere som føler på den :shy:
Jeg har ikke bestilt fler enn 15 tester :eek: DET trur jeg blir KRISE.. men tenkte vertfall klare meg til 7 dpo . Og får jeg skygger som blir sterkere ved 8/9 dpo og svakere igjen siden, vet jeg at jeg ikke trenger teste mer :shy:
Men her koster det kun 79 for mk sine på Kiwi . Så det er litt skummelt
 
Frustrerende med lange sykluser. Håper EL kommer for oss begge snart :Heartred Ingen symptomer foreløpig. Forrige syklus hadde jeg smerter på EL - dagen, men ikke noe EL- slim. Har ikke det denne syklusen heller, så derfor vi prøver conceive plus. Må øke sjansene :hilarious: er vel ikke ideelt uten el- slim :bag:
Ja❤️ Jeg har heller aldri slim, har bare sånn lotion/vannete utflod, kunne ønske jeg hadde masse slim altså :laughing021
 
Forstår deg godt , trur vi er flere som føler på den :shy:
Jeg har ikke bestilt fler enn 15 tester :eek: DET trur jeg blir KRISE.. men tenkte vertfall klare meg til 7 dpo . Og får jeg skygger som blir sterkere ved 8/9 dpo og svakere igjen siden, vet jeg at jeg ikke trenger teste mer :shy:
Men her koster det kun 79 for mk sine på Kiwi . Så det er litt skummelt
Ja ikke sant:hilarious: Min Kiwi har ikke mk sine, enda det er stor Kiwi, så da ender man fort opp med dyrere tester på apoteket da..
Liker ikke tidlig testene til rfsu, så prøver å unngå de..

De siste pp har jeg fått skyggestreker som til og med gubben (!!) har sett på babyplan sine. Har vel smittet over streksynet mitt til han også:hilarious:
 
Ja ikke sant:hilarious: Min Kiwi har ikke mk sine, enda det er stor Kiwi, så da ender man fort opp med dyrere tester på apoteket da..
Liker ikke tidlig testene til rfsu, så prøver å unngå de..

De siste pp har jeg fått skyggestreker som til og med gubben (!!) har sett på babyplan sine. Har vel smittet over streksynet mitt til han også:hilarious:
Jeg har hatt sånne på mk sine også siste 2 pp :shifty: begge pp har det sett helt ut som babystreker
RFSU sine er møkk, unngår de jeg også … mest fornøyd med mk sine . Har bp sine nå .. men blir vell at jeg kjøper et pr pakker på Kiwi
 
Hmm, er det forsent for meg å prøve det på CD15? :hilarious: Må man starte på det lenge før eggløsning?
Ingen anelse :wideyed: har brukt den juicen de 2 forje pp, men det smaker så høgg, og blir tilslutt like dyrt som pillene. Så fant ut jeg prøver det nå . Men hvis du ikke har el før om 7 dager, så hvorfor ikke prøve ? :confused005
 
Tror jeg driter i det, 440 kr for en liten flaske ekstrakt?? :laughing001
Jeg kjøpte kapslene, 60 stk i en . Holder til ca 4 pp for min del.
450 kr ca. Så er svin dyrt . Men juicen koster 40-50 kr en juice, å jeg har regnet til ca 2 juice pr pp . Som blir dyyyrt det også :shy:
Men ja, er veldig dyrt alt i alt :shy:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Visninger: 6
Sjekka prisen på den jeg har kjøpt på nett over 900 kr :wideyed: glad vi har den helse butikken. Det er jo dobbelt så dyrt på nett for alle vitaminene vi har :wideyed: bruker kun det merket . Veldig fornøyd med de da. Å vi har litt vitaminer for å si det sånn :shy:
 
Jeg er dpo 3 men har mye utflod!!! Noen andre som pleier å ha utflond dpo landet? Har ikke hat det før bare under eggløsning.
 
Noen som har sånn fast forward knapp de kan trykke på for meg :laughing021 ? La oss si for 2-3 dager fremover! Er så spent på testing rundt 10 dpo :nailbiting:
I dag sovnet jeg kl. 20 ved legging av 1-åringen. Greit nok at jeg stod opp litt over kl. 06:00 i mårrest, men sov jo også lur på rundt 2 timer også (sov ca. 7,5 timer på natta). Det er ganske mye for meg å være.
Nå våknet jeg selvfølgelig opp etter å ha sovet i nesten 4 timer og vil sikkert få problemer med å sovne igjen da :rolleyes:
Blir vel sikkert sittende å scrolle her inne dersom ikke Ole Lukkøye kommer og holder meg med selskap snart.
 
Back
Topp