❤️ IKM uke 15 ❤️

Hmm ja mine også blir veldig mye sterkere en time etter, men ville ikke stolt på det egentlig:hilarious: Sist jeg fikk positiv så ble den jo veldig positiv etter sånn 2-3 min, da vet man jo at den fakrisk er positiv! Men din er nok skikkelig positiv i morgen tidlig tenker jeg❤️ Eventuelt i kveld
Okei så bra, prøver igjen i kveld og i morgen tidlig da:Heartred
 
Jeg er i dag 2 dpo og har en veldig ømhetsfølelse i livmoren, i tillegg til stikninger. Men altså, det er fysisk umulig å kjenne «noe» nå ikke sant? Et eventuelt egg har vel ikke en gang rukket å feste seg :hilarious:
Samme her. Dpo 2 og skikkelig murring på venstre side, men det er nok bare stikninger fra EL tenker jeg :)
 
Har dere EL slim lenge før dere får positiv EL test? Føler jeg har økt utflod mange dager før.
Trodde jeg skulle få positiv EL test i dag men testene er ikke så sterke som jeg hadde håpt. Føler kroppen lurer meg litt :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_2559.jpeg
    IMG_2559.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 25
Har dere EL slim lenge før dere får positiv EL test? Føler jeg har økt utflod mange dager før.
Trodde jeg skulle få positiv EL test i dag men testene er ikke så sterke som jeg hadde håpt. Føler kroppen lurer meg litt :rolleyes:
Jeg har det 1-2 dager før positiv test hvertfall❤️
 
Det er nokk pga kjemisk at monitor lignende tester sliter ❤️
Jaa jeg begynner hvertfall å tenke det, så slepper jeg å bli skuffa hver dag fordi jeg tror eggløsning er rett rundt hjørnet hele tiden :( Tenker jeg får eggløsning rundt CD22 iguen den syklusen, da blir det nok IKM uke 16 på meg også❤️
 
Jaa jeg begynner hvertfall å tenke det, så slepper jeg å bli skuffa hver dag fordi jeg tror eggløsning er rett rundt hjørnet hele tiden :( Tenker jeg får eggløsning rundt CD22 iguen den syklusen, da blir det nok IKM uke 16 på meg også❤️
Ja, det vil jeg nokk tru ❤️ kjedelig med sååå lange sykluser da :dead:
mine tester er fortsatt kjempe lave og monitor sa lav den også. Så hører til i uke 16, men er denne gruppa jeg er aktiv i :shy:
 
Dpo 3 og herregud så humørsyk jeg har vært idag:shy: Stakkars mannen, og vi dro til svigers idag.
Nå blir det hytta i noen dager, så blir det stille fra meg her inne en stund, så god påske alle, and happy jumping :smiley-angelic002
 
Back
Topp