❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Hvor mange aksjer legger dere? Vi får til i dag og kanskje i morgen. Blir så stress i morgen, for jeg må reise så tidlig.. Er så redd det ikke holder med bare 1 gang
Vi har også lagt mange. La aksjer onsdag, fredag, lørdag og søndag kveld. El kom søndag kveld/natt til mandag. Men da jeg var hos gyn i helgen sa hun at annenhver dag var ideelt, så om det ikke går nå prøver vi det neste syklus. Er bare jeg som aldri føler jeg får gjort nok :p

Hvor mange aksjer legger dere? Vi får til i dag og kanskje i morgen. Blir så stress i morgen, for jeg må reise så tidlig.. Er så redd det ikke holder med bare 1 gang
Med 22-barnet holdt det med en gang, hadde null kontroll på når EL var og når jeg ser tilbake på datoene skjønner jeg egentlig ikke hvordan det gikk seg til at det klaffet:laughing002

De to siste PP har det vært litt tilfeldig, jeg får rett å slett ikke til å legge inn aksjer utelukkende for å lage baby - må ha et snev av lyst også. Heldigvis så kommer det ganske naturlig for meg i tiden før EL. Men ved ett tilfelle begynte mannen å snakke om mulig termindato og rett på barnehageplass etter at jeg hadde begynt å ymte frempå om å ha det hyggelig, og da var all lyst plutselig blåst bort hos meg :dead::laughing002

Denne PP så får vi gjøre det beste utav det, da jeg tror mannen kommer til å være en del borte rundt EL.

Hei! Jeg lurte på når på dagen dere tar eggløsningstest? Jeg har til nå bare tatt om morgenen og fikk aldri noen positive før 3 mnd etter uttak av spiral. Tester dere på kvelden også?

Hei! Jeg lurte på når på dagen dere tar eggløsningstest? Jeg har til nå bare tatt om morgenen og fikk aldri noen positive før 3 mnd etter uttak av spiral. Tester dere på kvelden også?
Når den øker så tar jeg en test hver 2-3 time etter.. er unødvendig mange, men vil ikke miste topp. Så morgen, lunsj, ettermiddag, kveld. Når jeg ser den øker betraktelig så tar jeg oftere :)

Mange :hilarious: dagen for el, 1, 2 og 4 dager før. Tror el er idag da, bare vente på temp bekreftelsen.
Men en gang skal jo være nok, er jo mange som har blitt gravide på den ene gangen! :happy:
Ja, jeg ble det med 2023 gutten vår. Hadde sex på EL dagen bare :Heartred og babyen vi mistet i Mai hadde vi sex dagen etter EL.. men nå er vi på PP 9 og har sex på alle de dagene de sier og på dagen. Men, enda ikke hendt no :banghead: er så kjedelig

Tar på morgen og kveld når jeg merker at det nærmer seg stort sett. Noen har kort topp og da kan det være vanskelig å finne den ved å kun teste en gang om dagen. Ville testet 2-3 ganger om dagen når du merker tegn til el (om du har tegn) :)

Jeg tester morgen til de begynner å øke, så tester jeg morgen og ettermiddag, de blir som regel positive på ettermiddagen hos meg:happy:

Ja, jeg ble det med 2023 gutten vår. Hadde sex på EL dagen bare :Heartred og babyen vi mistet i Mai hadde vi sex dagen etter EL.. men nå er vi på PP 9 og har sex på alle de dagene de sier og på dagen. Men, enda ikke hendt no :banghead: er så kjedelig
Da vet du jo at det er mulig med en gang, så det er hvertfall ikke det som er årsaken! Veldig kjedelig at det ikke sitter, håper dette er måneden for oss alle :Heartred

Altså, HALLO!! Minus 12 kilo nå og knall positiv eggløsnings test.. Har aldri fått en så sterk før :smiley-bounce012 Enda sier PreMom at den den 78.. så om den skal bli sterkere en den her så håper jeg virkelig babyen sitter denne mnd :smiley-angelic001
Knallbra jobbet med vektnedgang da! :D
Krysser fingrene for desemberbaby! Husker du sa du hadde en liten feeling på det for en stund siden :D

Altså, HALLO!! Minus 12 kilo nå og knall positiv eggløsnings test.. Har aldri fått en så sterk før :smiley-bounce012 Enda sier PreMom at den den 78.. så om den skal bli sterkere en den her så håper jeg virkelig babyen sitter denne mnd :smiley-angelic001
Wow, all ære til deg for en knallbra jobb da!!! Jeg prøver selv å gå ned noen kg, det er ikke enkelt! Å den testen der var veldig positiv da :excited001

Etter testene å dømme er peak idag, men jeg tror eggløsning også skjer idag, har helt syke intense eggløsningssmerter denne runden! Å smertene sitter i høyre eggstokk, så krysser fingrene for el på høyre side (da jeg ikke har eggleder på venstre side)!! Har også for første gang noen sinne opplevd det berømte el slimet idag, har blitt gravid uten synlig slim tidligere da. Slimet er ikke noe å rope hurra for da, hadde fint klart meg uten! :hilarious: sorry tmi altså, men det tåler dere damer! :hilarious:
1000002290.jpg

Etter testene å dømme er peak idag, men jeg tror eggløsning også skjer idag, har helt syke intense eggløsningssmerter denne runden! Å smertene sitter i høyre eggstokk, så krysser fingrene for el på høyre side (da jeg ikke har eggleder på venstre side)!! Har også for første gang noen sinne opplevd det berømte el slimet idag, har blitt gravid uten synlig slim tidligere da. Slimet er ikke noe å rope hurra for da, hadde fint klart meg uten! :hilarious: sorry tmi altså, men det tåler dere damer! :hilarious:
Vis vedlegget 456720
Peak har egentlig ikke så mye å si. Du hadde jo positiv test i går kveld, så helt normalt at du har el i dag da :) Har hørt mye verre en prat om litt slim her inne ja :hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp