❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

TR er i ferd med å forlate og jeg håper det blir lenge lenge lenge til hun kommer tilbake! En ny ladning El-tester er på tur i posten, og idag føler jeg meg faktisk ganske optimistisk angående denne prøveperioden :D :dance018
Håper på mange positive tester i gruppa her! :Heartred

Eggløsning onsdag/torsdag. Det passer meg helt perfekt. Det har vært så mye siden forrige uke at vi har ikke rukket å starte med aksjer. Vi starter i morgen :)

Vedlegg

• IMG_3035.png
    IMG_3035.png
    1,1 MB · Visninger: 29
Hei alle sammen, kan jeg få henge med dere? :shy::Heartpink
Jeg ble gravid forrige syklus, men endte dessverre med kjemisk/sa 4+3. Jeg fant ut at jeg ikke orka å sitte på gjerdet og vente på bedre vær, så vi kastet oss ut i prøvingen igjen med en gang. Jeg har testa for EL en stund nå, og får positiv test i dag på CD23. Så da kommer jeg over i denne gruppa her! :shy::Heartpink

Frostbite - 32 - B2 - PP5 (PP1 etter SA) - EL 18/03 - IKM 01/04
Velkommen :love017 kjipt at du mistet! Håper spiren sitter denne gangen :Heartred

Vis vedlegget 456618Vis vedlegget 456617
Da var moroa over for denne gang! Kjente at egget på høyre side slapp i 4-tiden i natt. Det var ganske kraftige smerter og jeg endte opp med å måtte ta Paracet. Usikker på om det på venstre side har sluppet eller ei. Kjente litt stikninger på kvelden, men ikke sånne smerter som på høyresiden. Kanskje det skjedde mens jeg sov eller at det skjer senere i dag. Antar at begge kommer til å slippe i alle fall når de var såpass modne, men jeg kan ingenting om dette egentlig :p Aksjene er uansett lagt, og deilig er det!!
Jeg kjenner meg igjen, hadde en del el smerter på søndagskvelden måte ta en Paracet. Deilig å ikke vente lenge på el og godt at det man skal få gjort er over for syklusen. Blir spennende med testing. Men har tenkt å ikke teste denne gangen før 8 dpo.

Hei alle sammen, kan jeg få henge med dere? :shy::Heartpink
Jeg ble gravid forrige syklus, men endte dessverre med kjemisk/sa 4+3. Jeg fant ut at jeg ikke orka å sitte på gjerdet og vente på bedre vær, så vi kastet oss ut i prøvingen igjen med en gang. Jeg har testa for EL en stund nå, og får positiv test i dag på CD23. Så da kommer jeg over i denne gruppa her! :shy::Heartpink

Frostbite - 32 - B2 - PP5 (PP1 etter SA) - EL 18/03 - IKM 01/04
Velkommen❤️

Plommemor - 36 - B2 - PP1 etter MA - EL 17/3 - IKM 31/3

Endelig kom eggløsningen etter aborten i februar. Spent på om kroppen spiller på lag. Har gått på letrozol de siste fire syklusene før jeg ble gravid sist, men tok det ikke denne syklusen åpenbart. Store eggløsningssmerter på venstre side og mindre EL-slim enn vanlig.

Lykke til, gjengen

Plommemor - 36 - B2 - PP1 etter MA - EL 17/3 - IKM 31/3

Endelig kom eggløsningen etter aborten i februar. Spent på om kroppen spiller på lag. Har gått på letrozol de siste fire syklusene før jeg ble gravid sist, men tok det ikke denne syklusen åpenbart. Store eggløsningssmerter på venstre side og mindre EL-slim enn vanlig.

Lykke til, gjengen
Velkommen :love017 trist at du også har opplevd en abort! :Heartred håper du er en av de som blir fort gravide igjen :Heartred

Hvor mange aksjer legger dere? Vi får til i dag og kanskje i morgen. Blir så stress i morgen, for jeg må reise så tidlig.. Er så redd det ikke holder med bare 1 gang

Hvor mange aksjer legger dere? Vi får til i dag og kanskje i morgen. Blir så stress i morgen, for jeg må reise så tidlig.. Er så redd det ikke holder med bare 1 gang
Mange :hilarious: dagen for el, 1, 2 og 4 dager før. Tror el er idag da, bare vente på temp bekreftelsen.
Men en gang skal jo være nok, er jo mange som har blitt gravide på den ene gangen! :happy:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp