❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Melder meg omsider inn her når jeg vet at el er rett rundt hjørnet! Tar letrozol for første gang denne syklusen og var litt usikker på hvordan det kom til å bli. Men med positiv test i morges så tipper jeg det blir i kveld basert på tidligere erfaring. Var hos gyn i går for å se hvordan det lå an og der var det to modne egg som lå klare, så det blir spennende :smiley-ashamed004

IMG_6650.jpeg

Tinycow - 33 - B2 - PP6 etter MA - EL 16/3 - IKM 1/4

Melder meg omsider inn her når jeg vet at el er rett rundt hjørnet! Tar letrozol for første gang denne syklusen og var litt usikker på hvordan det kom til å bli. Men med positiv test i morges så tipper jeg det blir i kveld basert på tidligere erfaring. Var hos gyn i går for å se hvordan det lå an og der var det to modne egg som lå klare, så det blir spennende :smiley-ashamed004

Vis vedlegget 456573

Velkommen ❤️ Dette høres jo spennende ut, håper dette er spire syklusen vår.

Vis vedlegget 456573

Velkommen :love017

Nå har temperaturen steget i 3 dager så FF sier at jeg hadde el på torsdag, men jeg har kun fått blinkende smiley og ingen lh stigning foreløpig. Håper virkelig ikke det stemmer for første aksjene denne syklusen ble lagt i dag :sorry:

IMG_6655.jpegIMG_6656.jpeg
Da var moroa over for denne gang! Kjente at egget på høyre side slapp i 4-tiden i natt. Det var ganske kraftige smerter og jeg endte opp med å måtte ta Paracet. Usikker på om det på venstre side har sluppet eller ei. Kjente litt stikninger på kvelden, men ikke sånne smerter som på høyresiden. Kanskje det skjedde mens jeg sov eller at det skjer senere i dag. Antar at begge kommer til å slippe i alle fall når de var såpass modne, men jeg kan ingenting om dette egentlig :p Aksjene er uansett lagt, og deilig er det!!

Hei alle sammen, kan jeg få henge med dere? :shy::Heartpink
Jeg ble gravid forrige syklus, men endte dessverre med kjemisk/sa 4+3. Jeg fant ut at jeg ikke orka å sitte på gjerdet og vente på bedre vær, så vi kastet oss ut i prøvingen igjen med en gang. Jeg har testa for EL en stund nå, og får positiv test i dag på CD23. Så da kommer jeg over i denne gruppa her! :shy::Heartpink

Frostbite - 32 - B2 - PP5 (PP1 etter SA) - EL 18/03 - IKM 01/04

Hei alle sammen, kan jeg få henge med dere? :shy::Heartpink
Jeg ble gravid forrige syklus, men endte dessverre med kjemisk/sa 4+3. Jeg fant ut at jeg ikke orka å sitte på gjerdet og vente på bedre vær, så vi kastet oss ut i prøvingen igjen med en gang. Jeg har testa for EL en stund nå, og får positiv test i dag på CD23. Så da kommer jeg over i denne gruppa her! :shy::Heartpink

Frostbite - 32 - B2 - PP5 (PP1 etter SA) - EL 18/03 - IKM 01/04
Leit at du mistet. Det er dessverre flere av oss her :Heartred Men når det er sagt ble jeg gravid med førstemann rett etter en SA (5+3), så håper det går like fort for deg :)

Leit at du mistet. Det er dessverre flere av oss her :Heartred Men når det er sagt ble jeg gravid med førstemann rett etter en SA (5+3), så håper det går like fort for deg :)
Ser ut som det dessverre har vært mange som har opplevd det i det siste :grumpy: Håper det klaffer igjen med en gang. Det er mange som har sagt at de ble gravid igjen på neste eggløsning etter abort, og at det er fordi kroppen fremdeles er hormonell og i "gravidmodus". Jeg har for lite kunnskap om det til å uttale meg, men det har jo på en måte mening. Og jeg håper det er tilfelle :nailbiting::smiley-angelic001:Heartpink

Ser ut som det dessverre har vært mange som har opplevd det i det siste :grumpy: Håper det klaffer igjen med en gang. Det er mange som har sagt at de ble gravid igjen på neste eggløsning etter abort, og at det er fordi kroppen fremdeles er hormonell og i "gravidmodus". Jeg har for lite kunnskap om det til å uttale meg, men det har jo på en måte mening. Og jeg håper det er tilfelle :nailbiting::smiley-angelic001:Heartpink
Jeg ble gravid umiddelbart som sagt etter SA og følte det stemte da! Men nå er jeg på PP 6 etter MA, så nå har jeg mistet litt troen på min egen kropp i alle fall :dead: Kanskje det er annerledes når kroppen trenger hjelp, eller bare helt tilfeldig. Hvem vet :confused005

Jeg ble gravid umiddelbart som sagt etter SA og følte det stemte da! Men nå er jeg på PP 6 etter MA, så nå har jeg mistet litt troen på min egen kropp i alle fall :dead: Kanskje det er annerledes når kroppen trenger hjelp, eller bare helt tilfeldig. Hvem vet :confused005
Ja ikke sant, det er ikke godt å si :confused005 De er rare, de kroppene. Men nå satser vi på førjulsgaver, så får moder jord bare legge til rette for alt det man ikke rår over :Heartpink:smiley-angelic001

God damn så mange el-tester det skal gå denne måneden :hilarious: Økning i går var visst bare for å gi meg falske forhåpninger.. Testet med cb advanced digital frem til CD16 uten tegn til verken blinkende eller statisk smiley. Lei av å vente :banghead:
Screenshot_20250317_143337_Premom.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp