Snøfnugg1515
Flørter med forumet
Her er det dag 5 med blinkende smiley men da mannen kommer hjem i dag etter reise noen dager så klager jeg ikke. Får håpe han ikke er for sliten for litt aksjelegging i kveld 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo bra, happy humpingHer er det dag 5 med blinkende smiley men da mannen kommer hjem i dag etter reise noen dager så klager jeg ikke. Får håpe han ikke er for sliten for litt aksjelegging i kveld![]()
VelkommenMelder meg omsider inn her når jeg vet at el er rett rundt hjørnet! Tar letrozol for første gang denne syklusen og var litt usikker på hvordan det kom til å bli. Men med positiv test i morges så tipper jeg det blir i kveld basert på tidligere erfaring. Var hos gyn i går for å se hvordan det lå an og der var det to modne egg som lå klare, så det blir spennende
Vis vedlegget 456573
Tinycow - 33 - B2 - PP6 etter MA - EL 16/3 - IKM 1/4
Den kommer nok i kveld/natt til i morgenFikk LH topp i natt, og falt ned igjen idag (etter 9 timer). Skal jeg forvente el idag eller imorgen?
Vis vedlegget 456574
VelkommenMelder meg omsider inn her når jeg vet at el er rett rundt hjørnet! Tar letrozol for første gang denne syklusen og var litt usikker på hvordan det kom til å bli. Men med positiv test i morges så tipper jeg det blir i kveld basert på tidligere erfaring. Var hos gyn i går for å se hvordan det lå an og der var det to modne egg som lå klare, så det blir spennende
Vis vedlegget 456573
Tinycow - 33 - B2 - PP6 etter MA - EL 16/3 - IKM 1/4
VelkommenEkstraKjærlighetÅGi - 31 - B1 - PP4 - EL ca 18/3 - IKM ca 1/4
Melder meg inn her fra uke 12/13 da jeg fortsatt venter på el. Testene har begynt å øke litt så vi får se om det skjer noe snart![]()
Leit at du mistet. Det er dessverre flere av oss herHei alle sammen, kan jeg få henge med dere?
Jeg ble gravid forrige syklus, men endte dessverre med kjemisk/sa 4+3. Jeg fant ut at jeg ikke orka å sitte på gjerdet og vente på bedre vær, så vi kastet oss ut i prøvingen igjen med en gang. Jeg har testa for EL en stund nå, og får positiv test i dag på CD23. Så da kommer jeg over i denne gruppa her!
Frostbite - 32 - B2 - PP5 (PP1 etter SA) - EL 18/03 - IKM 01/04
Ser ut som det dessverre har vært mange som har opplevd det i det sisteLeit at du mistet. Det er dessverre flere av oss herMen når det er sagt ble jeg gravid med førstemann rett etter en SA (5+3), så håper det går like fort for deg
![]()
Jeg ble gravid umiddelbart som sagt etter SA og følte det stemte da! Men nå er jeg på PP 6 etter MA, så nå har jeg mistet litt troen på min egen kropp i alle fallSer ut som det dessverre har vært mange som har opplevd det i det sisteHåper det klaffer igjen med en gang. Det er mange som har sagt at de ble gravid igjen på neste eggløsning etter abort, og at det er fordi kroppen fremdeles er hormonell og i "gravidmodus". Jeg har for lite kunnskap om det til å uttale meg, men det har jo på en måte mening. Og jeg håper det er tilfelle
![]()
Ja ikke sant, det er ikke godt å siJeg ble gravid umiddelbart som sagt etter SA og følte det stemte da! Men nå er jeg på PP 6 etter MA, så nå har jeg mistet litt troen på min egen kropp i alle fallKanskje det er annerledes når kroppen trenger hjelp, eller bare helt tilfeldig. Hvem vet
![]()