❤️ IKM Uke 14+15 ❤️

Begynte å teste for el i går og da var den negativ. I kveld var det en blinkende smiley (tester kun digitalt) så da går jeg inn i den fertile fasen :hug003 Uflaks at samboer reiser bort i morgen og kommer hjem først på søndag, men krysser fingrene for el først på mandag.

Hei! Melder meg inn her da TR kom idag. :greet025Må ha en prat med mannen om vi skal prøve veldig aktivt denne måneden eller ei mtp mulig julebaby, men vi er nå temmelig gira på et barn til og jeg ble helt besatt av å bli gravid det sekundet vi bestemte oss for å prøve:laughing002 Barnehagedekning er uansett ganske god og med fleksible jobber vil vi få permisjon til å gå opp uavhengig av når spiren sitter :)

Syklus har vist seg å være et par dager ustabil i hver retning de siste mnd, men tar utgangspunkt i dette:
Dunno - 34 - B2 - PP3 - EL 28/3(?) - IKM 11/4(?)

Hei! Melder meg inn her da TR kom idag. :greet025Må ha en prat med mannen om vi skal prøve veldig aktivt denne måneden eller ei mtp mulig julebaby, men vi er nå temmelig gira på et barn til og jeg ble helt besatt av å bli gravid det sekundet vi bestemte oss for å prøve:laughing002 Barnehagedekning er uansett ganske god og med fleksible jobber vil vi få permisjon til å gå opp uavhengig av når spiren sitter :)

Syklus har vist seg å være et par dager ustabil i hver retning de siste mnd, men tar utgangspunkt i dette:
Dunno - 34 - B2 - PP3 - EL 28/3(?) - IKM 11/4(?)
Velkommen :love017
Vi er nok mange som er ganske besatte og ikke vil la syklusen gå til spille! :hilarious:
Heldig dere er som får det til å gå opp uavhengig av når spiren sitter:joyful: Vi kommer nok til å slite litt med det, men med 1 år prøving bak oss, lar vi ingen muligheter gå fra oss!

Heisann. Melder meg inn her da TR dukket opp i dag, og ikke noe ekstra strek denne gangen heller.

Litt usikker på eksakt dato, syklusen er ikke helt stabil etter KS. Men tror det blir sånn ca. Håper det blir masse desember babyer på denne gruppa :hug007

K3SGH - 33 - B4 - PP4 - EL 27/3 - IKM 10/4

Hei Melder meg inn her. Nå er jenta vår 2,5 år, og vi er klare for barn nr 2. Ser at mange ikke ønsker desemberbarn, men på grunn av min og hans høye alder er vi ikke i posisjon til å sette prøvingen på pause. Han er 44, mens jeg er 40. Startet på Letrozol forrige PP uten hell. Etter første barnet har EL endret seg fra CD 12-14 til nå CD17, noe som betyr at lutealfasen er kortet ned til 9 dager. Usj... Dette blir min fjerde prøveperiode. Krysser fingrene for at det blir en spire til. Vil så gjerne at datter skal få søsken.

Brevdua - 40 - B2 - PP4 - EL 30/3 - IKM 10/4

Jeg også fikk mye mere på runde 2. Hovnet opp i muskler og fikk sterke smerter med betennelse. Og jeg har fortsatt betennelse. Fikk også kjempe angst. Har vært helt grusomt faktisk. Tørre slimhinner var det eneste jeg fikk første gang.

Interessant… hadde nesten ikke el-slim med Letrozol. Blir så usikker om jeg skal droppe Letrozol denne runden. Selv så fikk jeg mageproblemer. En del løs mage, og tørr nedentil.

Heisann. Melder meg inn her da TR dukket opp i dag, og ikke noe ekstra strek denne gangen heller.

Litt usikker på eksakt dato, syklusen er ikke helt stabil etter KS. Men tror det blir sånn ca. Håper det blir masse desember babyer på denne gruppa :hug007

K3SGH - 33 - B4 - PP4 - EL 27/3 - IKM 10/4
Velkommen :love017

Hei Melder meg inn her. Nå er jenta vår 2,5 år, og vi er klare for barn nr 2. Ser at mange ikke ønsker desemberbarn, men på grunn av min og hans høye alder er vi ikke i posisjon til å sette prøvingen på pause. Han er 44, mens jeg er 40. Startet på Letrozol forrige PP uten hell. Etter første barnet har EL endret seg fra CD 12-14 til nå CD17, noe som betyr at lutealfasen er kortet ned til 9 dager. Usj... Dette blir min fjerde prøveperiode. Krysser fingrene for at det blir en spire til. Vil så gjerne at datter skal få søsken.

Brevdua - 40 - B2 - PP4 - EL 30/3 - IKM 10/4
Velkommen, krysser alt for spire :love017

Hei alle sammen. Jeg skriver meg opp her jeg siden jeg prøver på B2 har en sønn på 2,4 år å ønsker nå å få en til i familien.

Amilie <3 - 34 - B2 - PP1 - EL 25-26/03 - IKM 8-10/04
Velkommen :love017 setter deg opp 9/4 da, så får vi heller flytte hvis det blir endringer :happy:

stjerna80 - B2 - 44 - PP19ish - EL 29/03 - IKM 12/04

IKM er da på det som skulle vært termindatoen for MAen min i 2023… jaja… må innrømme at nå er håpet på bunn. Begynner å innse at jeg er gammal. …men melder meg inn i gruppa og håper på det beste!

IKM er da på det som skulle vært termindatoen for MAen min i 2023… jaja… må innrømme at nå er håpet på bunn. Begynner å innse at jeg er gammal. …men melder meg inn i gruppa og håper på det beste!
Sniker.. Mammaen min fikk meg naturlig etter et par års prøving når hun var 45, ikke gi opp! :love2

Velkommen :love017 håper virkelig spiren sitter denne gangen da :Heartred

Her er testene begynt å øke, så da blir jeg å teste to ganger om dagen fra nå. Jeg har litt varierende stigning, så noen ganger har jeg økning over flere dager og andre ganger går det ganske kjapt! Håper på kjapt, så slipper det bli så mye press på aksjeleggingen! :hilarious:
1000002284.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp