❤️ IKM Uke 1 ❤️

Snorkfrøken85 - 39 - B2 - PP4 - EL 18/12 - IKM 31/12

PP4 etter MA i slutten av august. Hadde kjemisk i forrige pp. Men dårlig med innsats denne mnd pga sykdom. Eggløsning er basert på eggløsningsslim og temperatur på Apple watch. Røyk på en test idag selv om jeg lovet meg selv å vente iallefall til fredag - den var selvsagt helt blank, hva annet er å vente på ca cd8.

Snorkfrøken85 - 39 - B2 - PP4 - EL 18/12 - IKM 31/12

PP4 etter MA i slutten av august. Hadde kjemisk i forrige pp. Men dårlig med innsats denne mnd pga sykdom. Eggløsning er basert på eggløsningsslim og temperatur på Apple watch. Røyk på en test idag selv om jeg lovet meg selv å vente iallefall til fredag - den var selvsagt helt blank, hva annet er å vente på ca cd8.
Velkommen:hello Trist å høre om din MA og kjemisk, håper det går veien selv med litt dårlige aksjelegging. Testa selv idag altfor tidlig, fort gjort. Krysser fingrene!

Hmm, synes også jeg ser noe, men usikker på om det er streksyn, skygge eller babystrek :hilarious: Har du testet noe mer?
Så jeg er ikke helt gal! Eller så har vi like "line eyes" begge to :hilarious: Ikke testet noe mer idag, men tar en test i morgen tidlig. Både i går kveld og i kveld har jeg hatt ekstremt sure oppstøt, har ikke hatt det siden jeg var gravid sist. Men kan også være den tunge maten man spiser i jule. Blir spennende å se!

Er nok bare en skyggestrek jeg driver å ser. 9 eller 10 dpo idag så det er fortsatt mulig, men mister litt trua kjenner jeg.
1000010704.jpg

Men koffer får eg fast smiley og ikke utslag på de testene? Ahr. Ja, reiser i morgen, så et forsøk blir det uansett :)

Den gir vel beskjed om at LH-toppen kommer i løpet av de neste 48 timene, mens strimmeltesten gir mer svar på hvor mye LH det er i akkurat den urinen. Jeg har veldig kort LH-topp, og får som regel kun én positiv strimmeltest ila syklusen, som gjør at den kan være vanskelig å fange opp.
Mens med smiley så merker den hormonendringene og gir beskjed om at toppen kommer snart. Men jeg er ingen pro, så kanskje noen andre har noe de vil legge til her :hilarious:

Masse lykke til i Danmark i dag! :love7

Back
Topp