❤️ Gravid - testetråden min ❤️

Haha... Jeg burde kanskje samle bildene i hovedinnlegget i tråden her, så er det lettere å se. :p Jeg er på 17dp2dt i dag, men skal ikke ringe Ullevål før på onsdag siden de har landets lengste periode mellom innsett og TD. :rolleyes: Håper at jeg får 3+ og kan offisielt si meg ferdig med testing. Jeg er ferdig med daglig testing altså. ;) :D

Jeg har lagt samlebildet i første innlegget, har du oppdatert siden når du er på app? For jeg endrer hovedinnlegget innimellom. :)
Du som er o' kloke orakel. Hva er liksom grensene for å få 1-2, 2-3 og 3+ på CBD? I morgen er jeg på rugedag 11 og skal poppe den digitale. Jeg får vel 1-2 da? Og om en uke bør den være 2-3?
 
Ja, samme som jeg endte på her det. Stilig å se at teststreken kommer før kontrollstreken :)

Ja, det er veldig gøy! :D Tar nok wondfo sammen med CBD neste gang og, det er en uvane jeg har, men forventer ikke noe videre utvikling på wondfo - må bare dobbelsjekke at det stemmer at jeg er gravid før jeg bruker opp CBD. :rolleyes:
 
Herlige tester du har ♡ Og snart er du forbi grensen for kjemisk, det blir utrolig godt tenker jeg :) Blir spennende med ul snart, gleder meg til å se oppdatering fra deg :)

Det er helt fantastisk å se at hcg fortsatt stiger, og at jeg offisielt er forbi kjemisk på mandag (selv om jeg ikke er så bekymret for det med så høyt hcg som nå altså). Og så grugleder jeg meg veldig til første UL ja. Takk for at du heier! ❤️
 
Jeg er så glad du fremdeles har så fine tester, Lykkeliten! ❤️

Spiren din har det helt fortreffelig inni livmoren din nå :)

Jeg håper det, og så håper jeg den har valgt en sånn 9 måneders leiekontrakt da den flyttet inn. :) Jeg liker ikke kortidsleie. :p Fortsatt tusen takk for at du heier! ❤️ :)
 
Du som er o' kloke orakel. Hva er liksom grensene for å få 1-2, 2-3 og 3+ på CBD? I morgen er jeg på rugedag 11 og skal poppe den digitale. Jeg får vel 1-2 da? Og om en uke bør den være 2-3?

Det er ingen sånne helt bestemte fasiter, hcg stiger individuelt.

Du kan lese hovedinnlegget mitt er:

http://forum.babyverden.no/index.ph...ital-med-ukeindikator).1673091/#post-16845107

Der står det om CBD nederst, og en tabell over hcg nivå litt høyere opp som jeg viser til. :)

Og i teste-tråden min her så kan du jo se på wondfo-testene mine da jeg fikk negativ CBD, da jeg fikk 1-2 forrige torsdag, da jeg fikk 1-2 på mandag, da jeg fikk 2-3 på onsdag og da jeg fikk 2-3 i dag. For sammenligning om du vil.

Jeg trodde du skulle vente med den digitale til mandag pga mannen jeg? ;) Du får nok 1-2 først, de fleste får ikke 2-3 før forbi 4+0 hvert fall.
 
Det er ingen sånne helt bestemte fasiter, hcg stiger individuelt.

Du kan lese hovedinnlegget mitt er:

http://forum.babyverden.no/index.ph...ital-med-ukeindikator).1673091/#post-16845107

Der står det om CBD nederst, og en tabell over hcg nivå litt høyere opp som jeg viser til. :)

Og i teste-tråden min her så kan du jo se på wondfo-testene mine da jeg fikk negativ CBD, da jeg fikk 1-2 forrige torsdag, da jeg fikk 1-2 på mandag, da jeg fikk 2-3 på onsdag og da jeg fikk 2-3 i dag. For sammenligning om du vil.

Jeg trodde du skulle vente med den digitale til mandag pga mannen jeg? ;) Du får nok 1-2 først, de fleste får ikke 2-3 før forbi 4+0 hvert fall.
Fikk endret testing siden mannen skal på jobbgreier i Gøteborg og kommer ikke tilbake før mandag kveld. Hihihi:)
 
Ja, det er veldig gøy! :D Tar nok wondfo sammen med CBD neste gang og, det er en uvane jeg har, men forventer ikke noe videre utvikling på wondfo - må bare dobbelsjekke at det stemmer at jeg er gravid før jeg bruker opp CBD. :rolleyes:
Ja, i tilfelle du har drømt? :p nei da.. Forstår deg godt! gleder meg til å se 3 pluss :)
 
Ja, i tilfelle du har drømt? :p nei da.. Forstår deg godt! gleder meg til å se 3 pluss :)

Det føles fortsatt sånn. :p Jeg tror det bare er nesten en sånn innøvd impuls jeg altså, men gleder meg til 3+, kaste alle brukte tester og være helt ferdig for denne gang. :)
 
Det er så kjekt å lese her inne. Helt tussete jeg, blir så glad av å se at du er positiv og har det bra! :D Du er gravid Lykkeliten! ❤️❤️❤️ 5+0 i morgen!
 
Det er så kjekt å lese her inne. Helt tussete jeg, blir så glad av å se at du er positiv og har det bra! :D Du er gravid Lykkeliten! ❤️❤️❤️ 5+0 i morgen!

Jeg forsøker å være positiv, men det er hard nedtelling til målene her. "Baby" og "mamma" er fremdeles tabu. Foreløpig de små målene, og forhåpentligvis kan jeg etter hvert begynne å håpe på det store endemålet. :D Og tenk ny uke i morgen. ❤️❤️❤️ Og snart UL!
 
Delmål er helt ok.

5+0
3+ og ringe og si at dere lykkes
6+0 ul
Avtale ny ul

Så tar vi det derfra.
 
Blitt for lite skravling på meg de siste dagene! Klar for litt snakkis i kveld:D håper alt står bra til med deg:)
 
Blitt for lite skravling på meg de siste dagene! Klar for litt snakkis i kveld:D håper alt står bra til med deg:)

Alt står bra til! :) Bare utålmodig på at tiden skal gå. :D
 
Nytt spm fra Frk. Dum-Dum...:)) Hvor lang tid blr det gå mellom testene? Og bør man ikke drikke eller spise mellom testene? Lurer på hvordan jeg kan få mer konsentrert urin. Min er veldig lys..Altså veldig fin i forhold til hva som er sunt, men synes den virker så utvannet.
 
Nytt spm fra Frk. Dum-Dum...:)) Hvor lang tid blr det gå mellom testene? Og bør man ikke drikke eller spise mellom testene? Lurer på hvordan jeg kan få mer konsentrert urin. Min er veldig lys..Altså veldig fin i forhold til hva som er sunt, men synes den virker så utvannet.

Når jeg skal dagteste: Jeg pleier å tisse rett før et måltid, og så på nytt kort tid etter måltidet. Til måltidet pleier jeg å begrense meg til to små glass vann. Så prøver jeg å holde meg i 3 timer uten å drikke eller tisse. Da pleier urinen å bli godt konsentrert. :p Drikker gjerne en god del etter testing da. Jeg pleier vanligvis å drikke mye, og ha "sunn" lysfarge på urinen, men ikke fullt så mye når jeg tester. :rolleyes:

Men egentlig så skal man jo bare teste på morgenurin hver tredje dag, to-tre ganger for å se stigning, så slipper man hele greia. :rolleyes: Akkurat som jeg klarer det. :p

Når streken blir sterkere pleier jeg å teste bare på morgenurin fra dag til dag (utenom den dagen det ble helt katastrofe).
 
Back
Topp