❤️ Gravid - testetråden min ❤️

Og derfra går det fort!! ❤️

Åh. Det er heldigvis en del UL-kontroller på veien. Gruer meg litt for hele dette dumme første trimesteret altså. ♡
 
Åh. Det er heldigvis en del UL-kontroller på veien. Gruer meg litt for hele dette dumme første trimesteret altså. ♡
Første trimester er egentlig et mangehodet troll man må bekjempe. Der hver test, hver kontroll og hver UL er hoder å bekjempe. Sånn er det for meg hvertfall.
Heldigvis mange kontroller, og god oppfølging for deg.
 
Første trimester er egentlig et mangehodet troll man må bekjempe. Der hver test, hver kontroll og hver UL er hoder å bekjempe. Sånn er det for meg hvertfall.
Heldigvis mange kontroller, og god oppfølging for deg.

Det var en god beskrivelse. Du kan ta med hver ny fullgåtte uke på listen. Det er godt med andre som forstår. ♥ Jeg håper vi begge skal bekjempe trollet bare en gang nå før det blir baby, forhåpentligvis om kort tid for deg og. ♡
 
Forrige graviditet fikk jeg 3+ da jeg var 19 dpo, så jeg måtte sjekke i dag, men fikk 2-3. :p Det er fryktelig tidlig å få 3+, så jeg forsøker å holde meg med ny digital til onsdag, offisiell testdag, da jeg skal ringe Ullevål om resultatet.

Her er innsiden av testen på onsdag, 4+2 (16 dpo / 14 dp2dt):
Vis vedlegget 135567

Her er innsiden i dag, 4+5 (19 dpo / 17dp2dt):
Vis vedlegget 135568

Jeg har en vane (uvane) med at jeg MÅ dyppe wondfo før CBD, for å sjekke om det i det hele tatt er noen grunn til å håpe at det skal skje en positiv utvikling. I dag kom streken til synes før kontrollstreken, mens det fortsatt trakk gjennom testen! Her er bilde tatt før det er ferdig å trekke gjennom, rett etter at jeg la testen flatt:
Vis vedlegget 135569

Det er så gøy å få så sterk strek! :D Jeg håper alle prøvervennene mine her inne får oppleve det samme snart. ❤️

(Og jeg har aldri tatt sånn av med CBD før, og trodde ikke jeg skulle gjøre det nå heller, men jeg er tydeligvis litt mer på tuppa enn noen gang før, og mer enn jeg hadde trodd jeg skulle bli. :rolleyes: )
Liker veldig veldig masse :) <3
 
Fiiiiiine testene :D Er nok ikke lenge før du får 3+ ♡
 
Liker veldig veldig masse :) <3

Åh. Så god du er! Jeg liker det veldig godt jeg og, det er som å trylle. Det er helt magisk at det dukker opp en ekstra strek. ❤️ Vil at det skal være smittsomt nå. :) ❤️
 
Fiiiiiine testene :D Er nok ikke lenge før du får 3+ ♡

Prøver å holde meg til onsdag med ny test, men vi får se hvor lenge jeg klarer. :p Uansett kjekt å se at det er utvikling på begge typer tester. :D Nå må det smitte videre. ❤️❤️❤️
 
Fantastisk!
 
Helt til onsdag? Jeg som går inn her for å sjekke testene dine?:)) Bruker de til å sammenligne med mine. Hehehe :D
 
Men ser du har et innlegg med tester noen sider tilbake. Du ligger akkurat en uke før meg:)
 
Helt til onsdag? Jeg som går inn her for å sjekke testene dine?:)) Bruker de til å sammenligne med mine. Hehehe :D
Men ser du har et innlegg med tester noen sider tilbake. Du ligger akkurat en uke før meg:)

Haha... Jeg burde kanskje samle bildene i hovedinnlegget i tråden her, så er det lettere å se. :p Jeg er på 17dp2dt i dag, men skal ikke ringe Ullevål før på onsdag siden de har landets lengste periode mellom innsett og TD. :rolleyes: Håper at jeg får 3+ og kan offisielt si meg ferdig med testing. Jeg er ferdig med daglig testing altså. ;) :D

Jeg har lagt samlebildet i første innlegget, har du oppdatert siden når du er på app? For jeg endrer hovedinnlegget innimellom. :)
 
Last edited:
Hvor sterk endte den opp med å bli? ;)

Wondfo? Tok ikke nytt bilde jeg, men synes de så helt like ut de to strekene. Så hovedforskjellen fra forrige test var mest hvor fort streken kom og hvor sterk den var nesten med en gang. :D
 
Ja, det er hcg på vei oppover! :D Og straks har jeg nådd grensen for kjemisk. ♡♡
Herlige tester du har ♡ Og snart er du forbi grensen for kjemisk, det blir utrolig godt tenker jeg :) Blir spennende med ul snart, gleder meg til å se oppdatering fra deg :)
 
Back
Topp