❤️ Gravid - testetråden min ❤️

Så herlig! :D :D Du er skikkelig gravid jo! Ikke bare er du gravid, men du er mer gravid enn gjennomsnittet ;) Hehe.

Hahahaha! Mer gravid enn gjennomsnittet ja. :p Hvert fall raskere hcg stigning enn snittet, men det ser ut til å være ganske greit innenfor normalområdet. :p Veldig gøy å se at det stiger fint, og nå som jeg er ferdig med testing så er det ikke så lenge til UL heldigvis. ❤️
 
Ikke lurt å teste for sent, da kan de visst bli mettet og bli svake. :confused: Jeg har aldri prøvd, sluttet å teste ved 3+ sist og. :p
Kommer ikke til å gjøre det :) testetøsa brukte opp alle testene mine ganske tidlig :p en venninne av meg som nettopp har fått tvillinger hadde en test liggende som hun tok ganske sent. Den ble såvidt positiv (type 10 dpo), så det stemmer gjerne det at de kan bli mettet og svake :)
 
Elsker testene dine❤️

Nyt resten av svangerskapet, du har en fantastisk tid i møte:)
 
Kommer ikke til å gjøre det :) testetøsa brukte opp alle testene mine ganske tidlig :p en venninne av meg som nettopp har fått tvillinger hadde en test liggende som hun tok ganske sent. Den ble såvidt positiv (type 10 dpo), så det stemmer gjerne det at de kan bli mettet og svake :)

Har hørt det samme, men orker ikke utsette meg for stress med testetyding uten grunn. Blir nok stresset uansett. :p Og hcg skal jo synke etter uke 8 også. Nei, får konsentrere meg om UL-kontroller.
 
Elsker testene dine❤️

Nyt resten av svangerskapet, du har en fantastisk tid i møte:)

Jeg elsker testene mine jeg og! :D Kjempefine er de nå. ❤️ Jeg er ikke helt der at jeg nyter riktig enda, jeg er veldig glad og håpefull, men må komme meg til andre trimester kjenner jeg. :p Tusen takk for at du heier.
 
Vakre tester!!! ❤❤❤
 
Gratulerer med de flotteste testene!
Dette er velfortjent Lykkeliten! Jeg er utrolig glad på dine vegne :)

Tusen takk! ❤️ Jeg er utrolig fornøyd med testene nå.

Nå skal du følge like etter med testene dine. ;)
 
Jubler litt her og ♡♡♡
 
Back
Topp