❤️ Gravid - testetråden min ❤️

Lykkeliten_86

♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hei hei,

Jeg er nødt til å juble, for jeg er GRAVID! :D

Dette er mitt første IVF forsøk, lang protokoll, ved Ullevål. :)

Det er veldig tidlig enda, og jeg har hatt fire kjemiske før, så jeg kommer til å teste en stund fremover. Det er ikke noe blodprøve på Ullevål, så da blir det tester isteden (hadde sikkert blitt tester uansett, jeg er en ekte testetøs). :)

Her er testen fra i ettermiddag, det er 8dp2dt eller 10 dpo:
ImageUploadedByBV Forum1441309024.012626.jpg


Disse er fra i kveld, 8dp2dt eller 10 dpo:
ImageUploadedByBV Forum1441309064.354944.jpg


ImageUploadedByBV Forum1441309074.103383.jpg

❤️❤️❤️

For andre testetøser tok jeg også en OneStep test og en EL-test, i samme urin, dette bildet er tatt etter ca 25 minutter etter dypping:
ImageUploadedByBV Forum1441309115.404137.jpg

(Den blå testen øverst, som har fin, klar strek heter Wondfo, det er den man får fra billigtester, jeg liker den best.)

Dette er de to testene i dag, kveldens test nederst:
ImageUploadedByBV Forum1441309313.870957.jpg


10dp2dt ettermiddag:
image.jpg


14dp2dt ettermiddag:
image.jpg


image.jpg


20dp2dt formiddag:
image.jpg


Alle testene:
image.jpg

(Forkortelser står for morgen, formiddag, ettermiddag og kveld.)

De digitale:
10 dpo / 8dp2dt E - "Ikke gravid"
10 dpo / 8dp2dt K - "1-2"
14 dpo / 12dp2dt M - "1-2"
16 dpo / 14dp2dt E - "2-3"
19 dpo / 17dp2dt F - "2-3"
22 dpo / 20dp2dt F - "3+"

Jeg har også hatt en MA 12+6 (8+4). Så nå håper jeg at IVF, nye medisiner for å forhindre abort og nedregulering av endometriosen i sommer har gjort kroppen klar for å holde på spiren og at denne spiren er sterk. ❤️

Lille spire, klor deg fast! ❤️


Dagboken min på mai 2016!
 
Last edited:
For noen flotte tester! Og for en stigning allerede på bt-testene!

Denne gangen skal det bli baby❤️
 
For noen flotte tester! Og for en stigning allerede på bt-testene!

Denne gangen skal det bli baby❤️

Det var veldig gøy å se den stigningen til i kveld, jeg hadde overhodet ikke regnet med det. Bare Testetøsa som ville sjekke, og da måtte det bli CBD når streken kom med en eneste gang på BT. :) Tenk om dette blir baby! ❤️
 
Så utrolig flotte tester! :D :D
 
For å kommentere på testene ellers da, så bekrefter jeg for min del inntrykket av onestep. Tidlig svaaaake tester som bruker tid på å bli mer enn en skyggeaktig strek.
Og EL-test som g-test - vel da må man være lengre på vei.
 
For å kommentere på testene ellers da, så bekrefter jeg for min del inntrykket av onestep. Tidlig svaaaake tester som bruker tid på å bli mer enn en skyggeaktig strek.
Og EL-test som g-test - vel da må man være lengre på vei.

Enig og enig. Tull med EL-tester og tull med OneStep - CBD er jo raskere enn dem begge! :p
 
Nydelige tester! Og flott stigning :D Åh, jeg er så glad på deres vegne nå!❤️

Tusen takk! Det er utrolig hyggelig at flere deler gleden med oss i dag. ♥
 
Så utrolig flotte tester! :D :D

Ja, de er kjempefine! :D Nå må jeg bare få fine BT fremover, og så blir det nok ny digital om en uke. :p Hvis alt går bra til da. :)
 
Wow stor forskjell allerede fra i dag tidlig! Så spennende :)

Og det var omtrent kl 13 den fra tidligere i dag. Så jeg synes det gikk veldig fort. :D
 
Enig og enig. Tull med EL-tester og tull med OneStep - CBD er jo raskere enn dem begge! :p
Nettopp. Det der har jeg ment lenge, så godt å få det litt bekrefta her. Eneste som mangler nå er egentlig en First Response test :D
CBD er litt elsk for en testøs, når man har fått nok utslag på wondfo, vel å merke;)
 
Back
Topp