Eiddwen
Forumet er livet
Dét vet jeg bombesikkert at jeg ikke kommer til å klare![]()
Jeg nikker alltid pent til dem når de forklarer hvorfor man ikke skal teste tidligere. Så drar jeg hjem og teller ned til tidligtesting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dét vet jeg bombesikkert at jeg ikke kommer til å klare![]()
Tok en blendahvit test i morges, og har begynt å spotte. Æsj.![]()

Ja eg trur eg ringte rett på lab'en og så satt ho meg opp på lista.Det var godt å høre, for nå i kveld er el testen positiv!
Kan jeg bare ringe rett til lab'en på mandag, eller må spl sette meg opp igjen på listen?
Ja, og når de sier at på testdag er jeg 4+0... ha! Lurer ikke en luring!Jeg nikker alltid pent til dem når de forklarer hvorfor man ikke skal teste tidligere. Så drar jeg hjem og teller ned til tidligtesting.![]()
Tok en blendahvit test i morges, og har begynt å spotte. Æsj.![]()
Da ruger jeg på et tint embryo[emoji2] Det andre overlevde dessverre ikke men det var jeg forberedt på. Det som ble satt inn hadde ikke mistet noen celler og var av veldig god kvalitet[emoji1303]

God morgen jenterHvordan legger jeg inn bilder her ? Jeg får ikke opp noen alternativ for det :/
God morgen jenterHvordan legger jeg inn bilder her ? Jeg får ikke opp noen alternativ for det :/
Ja, og når de sier at på testdag er jeg 4+0... ha! Lurer ikke en luring!
Da ruger jeg på et tint embryo[emoji2] Det andre overlevde dessverre ikke men det var jeg forberedt på. Det som ble satt inn hadde ikke mistet noen celler og var av veldig god kvalitet[emoji1303]
Jeg er 11DPo i dag. Har aldri fått positive tester før. Jeg ser strekene , men synes andre sine tester er mye sterkere 11dpo. Hvilke erfaring har dere? Har testet ut overtriellen og hatt negative / blenda fram til i går. I går kveld kunne jeg skimte en strek på 2 tester , men var mer en skyggestrek.
Vis vedlegget 271367Vis vedlegget 271368
Innsett i morgen - Er det noe jeg skal ta med eller huske på? Annet enn å møte med full blære? Husker ikke hva de har sagt eller ikke sagt [emoji28]
Jeg er 11DPo i dag. Har aldri fått positive tester før. Jeg ser strekene , men synes andre sine tester er mye sterkere 11dpo. Hvilke erfaring har dere? Har testet ut overtriellen og hatt negative / blenda fram til i går. I går kveld kunne jeg skimte en strek på 2 tester , men var mer en skyggestrek.
Vis vedlegget 271367Vis vedlegget 271368
Innsett i morgen - Er det noe jeg skal ta med eller huske på? Annet enn å møte med full blære? Husker ikke hva de har sagt eller ikke sagt [emoji28]