❤️ August 2018 ❤️

Dét vet jeg bombesikkert at jeg ikke kommer til å klare:hilarious:

Jeg nikker alltid pent til dem når de forklarer hvorfor man ikke skal teste tidligere. Så drar jeg hjem og teller ned til tidligtesting. :p

Jeg nikker alltid pent til dem når de forklarer hvorfor man ikke skal teste tidligere. Så drar jeg hjem og teller ned til tidligtesting. :p
Ja, og når de sier at på testdag er jeg 4+0... ha! Lurer ikke en luring!

God morgen jenter :) Hvordan legger jeg inn bilder her ? Jeg får ikke opp noen alternativ for det :/

Hei! Er du på mobil eller PC?
På mobil trykker jeg på + tegnet ved siden av der jeg skriver [emoji5]
IMG_1478.jpg

God morgen jenter :) Hvordan legger jeg inn bilder her ? Jeg får ikke opp noen alternativ for det :/

"Last opp fil(er)" mellom "Send svar" og "Flere valg..." under der du skriver melding. I nettleser hvert fall. Eller er du på app? :)

Jeg tror det er max 1 MB bildefilen kan være da. Så ofte må man ta skjermbilde av bilde e.l. for å få det i mindre størrelse.

Ja, og når de sier at på testdag er jeg 4+0... ha! Lurer ikke en luring!

Heldigvis har ikke mitt sykehus IVF-klinikk, så jeg opplyser selv både jordmor, fastlege og sykehuset om riktig termindato. :p

Da ruger jeg på et tint embryo[emoji2] Det andre overlevde dessverre ikke men det var jeg forberedt på. Det som ble satt inn hadde ikke mistet noen celler og var av veldig god kvalitet[emoji1303]

Gratulerer som ruger! :D

Jeg er 11DPo i dag. Har aldri fått positive tester før. Jeg ser strekene , men synes andre sine tester er mye sterkere 11dpo. Hvilke erfaring har dere? Har testet ut overtriellen og hatt negative / blenda fram til i går. I går kveld kunne jeg skimte en strek på 2 tester , men var mer en skyggestrek.

Screenshot_20180819-110141_Gallery~2.jpg
20180819_062549.jpg

Jeg er 11DPo i dag. Har aldri fått positive tester før. Jeg ser strekene , men synes andre sine tester er mye sterkere 11dpo. Hvilke erfaring har dere? Har testet ut overtriellen og hatt negative / blenda fram til i går. I går kveld kunne jeg skimte en strek på 2 tester , men var mer en skyggestrek.

Vis vedlegget 271367Vis vedlegget 271368

Wow sier jeg! Veldig tydelig strek 11dpo! Gratulerer så mye!! Du er gravid:D

Innsett i morgen - Er det noe jeg skal ta med eller huske på? Annet enn å møte med full blære? Husker ikke hva de har sagt eller ikke sagt [emoji28]

Vis vedlegget 271367Vis vedlegget 271368

Dette er flotte streker, det er helt fint 11 dpo. Gratulerer så mye, du er gravid. :D

Innsett i morgen - Er det noe jeg skal ta med eller huske på? Annet enn å møte med full blære? Husker ikke hva de har sagt eller ikke sagt [emoji28]

Nei, full blære og progesteron som avtalt. :)

Back
Topp