❤️ August 2018 ❤️

Tusen takk! Greier nesten ikke forstå det [emoji23] har hatt en så utrolig dårlig følelse etter innsett. Fikk inn et blasto sist runde som de var utrolig fornøyd med -men ble negativt. Nå fikk jeg inn et 2 dagers av "helt ok kvalitet ". Får håpe det er en liten terminspire som har festet seg. Har ikke gjort annet enn å se på strekene de siste timene.

Jeg har en sønn etter innsett todagers og kun negative forsøk etter innsett av blasto. Nå har jeg satt inn todagers og håper det funker.

Kos deg med strekene! :Heartred

Er ikke alt man skal forstå her i verden har jeg skjønt [emoji12]

Nei. Men det finnes jo nasjonale retningslinjer om termindato, så det er så sært at de likevel beregner ulikt. :bored::bookworm:

Jeg er 11DPo i dag. Har aldri fått positive tester før. Jeg ser strekene , men synes andre sine tester er mye sterkere 11dpo. Hvilke erfaring har dere? Har testet ut overtriellen og hatt negative / blenda fram til i går. I går kveld kunne jeg skimte en strek på 2 tester , men var mer en skyggestrek.

Vis vedlegget 271367Vis vedlegget 271368
Du er gravid ❤️ Gratulerer!

Jeg er 11DPo i dag. Har aldri fått positive tester før. Jeg ser strekene , men synes andre sine tester er mye sterkere 11dpo. Hvilke erfaring har dere? Har testet ut overtriellen og hatt negative / blenda fram til i går. I går kveld kunne jeg skimte en strek på 2 tester , men var mer en skyggestrek.

Hurra! [emoji2] Gratulerer [emoji173]️

Vi er fire stk her som ser dem! :D

Kjempeflotte steker[emoji1319][emoji846] Bare å nyte følelsen!

Når ble innsettet ditt? 10. eller 13. august? :) Og fikk du noen embryo på frys også?

Når kan man egentlig forvente at en blasto fester seg når det er fryseforsøk?

De utvikler seg likt som om de skulle kommet gjennom egglederen som normalt. Så de blir klare for implantasjon likt (uavhengig av hjemmeprøving, eller innsett av todagers eller blasto). Implantasjon skjer ca 6-10 dager etter befruktning. :)

De utvikler seg likt som om de skulle kommet gjennom egglederen som normalt. Så de blir klare for implantasjon likt (uavhengig av hjemmeprøving, eller innsett av todagers eller blasto). Implantasjon skjer ca 6-10 dager etter befruktning. :)

Så bra! Så for meg at de brukte ekstra lang tid når det er blasto, men det høres veldig bra ut [emoji1]

image_preview.png

preimplfig-forweb_1.jpg

embryo-ontwikkeling.png

Back
Topp