❤️ August 2018 ❤️

Nok en kontroll tilbakelagt. Fått økt Gonal-F til 150 og ny kontroll på tirsdag [emoji28]

Slimhinnen var tilfredsstillende. Tre folikler målt til 12 og 11,resten var 8. Det ble telt til sammen bortimot 20 folikler.
Men mine verdier av østradiol har sunket fra 0,7 til 0,4 siden mandag,så de håpet den steg til tirsdag.

Noen som har erfaring med dette,og om disse verdiene har økt med større dose Gonal-F?

Ingen erfaring, men håper det funker fint for deg! :D

Jeg er ikke sikker.. Kjenner ikke noe murringer av noe slag, som jeg har gjort de gangene jeg har blitt gravid.. Burde kjenne noe av cyclogesten hvertfall synes jeg.. Jeg tror jeg drøyer noen dager til hvertfall:/

Skjønner den. Jeg krysser fingrene for spire som vokser fint i magen din! :)

Håper å greie å vente til tirsdag, eller i det minste mandag. Men vi får se hvordan viljestyrken er i morgen tidlig. :p

Hehe... Jeg holder aldri så lenge, men så synes jeg det er verre å ikke teste tror jeg, så må bare. :hilarious:
Blir spennende å se testen din, enten tirsdag, mandag eller i morgen. ;)

21 dager??? :eek: Det går jo nesten ikke an å ta seriøst. All ære til de som greier å vente altså, de må ha må ha bra viljestyrke!

Ja, det tilsvarer jo når man er 5+2, siden de nesten utelukkende hadde todagers-innsett.

Jeg mistenker egentlig at klinikkene har så sen testdag for å slippe å få med de tidlige abortene i registeret sitt. De fører jo statistikk på graviditeter, aborter og levendefødte barn.

Bare glem det, fant det selv:) jeg som prøver febrilsk å kjenne etter noe symptomer som cyclogesten ikke kan gi:bag:

Bare glem det, fant det selv:) jeg som prøver febrilsk å kjenne etter noe symptomer som cyclogesten ikke kan gi:bag:

Haha... Dessverre kan vel alle tidlige symptomer skyldes progesteron. :shifty:

Merker ikke noe av noen av de:hungover: hvordan går det med deg? Kjenner du noe? :rolleyes:

Nja. Litt begynnende ømme pupper. Murringer i livmoren og endo-smerter. Samme jeg har alltid. Jeg synes det er spennende om puppene blir veldig ømme, men hvis alt bare holder seg sånn her så kan det like gjerne være Cyclogest.

Jeg er veldig oppblåst etter uttak, så det er nok det som opptar meg mest. Jeg er engstelig for at det skal utvikle seg og er et tegn på overstimulering. Håper det holder seg greit og roer seg ned. Har sånn skikkelig gravid-ballong.

Men hvert svangerskap er forskjellig. Du kan være gravid helt uten symptomer (og hvert fall uten symptomer før uke 6.)

Nja. Litt begynnende ømme pupper. Murringer i livmoren og endo-smerter. Samme jeg har alltid. Jeg synes det er spennende om puppene blir veldig ømme, men hvis alt bare holder seg sånn her så kan det like gjerne være Cyclogest.

Jeg er veldig oppblåst etter uttak, så det er nok det som opptar meg mest. Jeg er engstelig for at det skal utvikle seg og er et tegn på overstimulering. Håper det holder seg greit og roer seg ned. Har sånn skikkelig gravid-ballong.

Men hvert svangerskap er forskjellig. Du kan være gravid helt uten symptomer (og hvert fall uten symptomer før uke 6.)

Håper du slipper unna det, det er så vondt.. Jeg klarte ikke komme meg ut av senga omtrent og holdte på å besvime av smerter mange ganger, forferdelig vondt.. Krysser fingrene for at det er spirene dine som lager disse symptomene dine:Heartred

Håper du slipper unna det, det er så vondt.. Jeg klarte ikke komme meg ut av senga omtrent og holdte på å besvime av smerter mange ganger, forferdelig vondt.. Krysser fingrene for at det er spirene dine som lager disse symptomene dine:Heartred

Foreløpig fyller jeg kun kriteriene for mild overstimulering, så det virker ikke skummelt. Ser jo at verre overstimulering både er smertefullt og farlig. Så jeg satser på at kroppen stabiliserer seg i løpet av kommende uka. Jeg har aldri hatt sånn respons på uttak før, så det er uvant.

Spiren(e:eek:) er ikke årsak til symptomene enda i hvert fall. :p Dersom de vedvarer og utvikler seg derimot kan jeg begynne å tenke det. Først må en av de implantere de neste dagene. :D

Huff, det hørtes helt forferdelig ut, så leit at du har måttet gjennom det. :(

Foreløpig fyller jeg kun kriteriene for mild overstimulering, så det virker ikke skummelt. Ser jo at verre overstimulering både er smertefullt og farlig. Så jeg satser på at kroppen stabiliserer seg i løpet av kommende uka. Jeg har aldri hatt sånn respons på uttak før, så det er uvant.

Spiren(e:eek:) er ikke årsak til symptomene enda i hvert fall. :p Dersom de vedvarer og utvikler seg derimot kan jeg begynne å tenke det. Først må en av de implantere de neste dagene. :D

Huff, det hørtes helt forferdelig ut, så leit at du har måttet gjennom det. :(
Tror nok ikke det blir noe værre om du ikke har blitt værre for hver dag, da ordner nok kroppen opp dette:) det gikk over etter 14 dager ca på meg:) de skal gro godt fast:Heartred

Dette er mitt første innlegg, selv om vi har vært i denne karusellen ganske lenge nå. Det er fem dager til testdag og ventetiden har gått overraskende bra...frem til nå [emoji30] Har fulgt med på denne tråden en stund. Litt godt å vite at jeg ikke er alene, selv om jeg ikke unner noen det vi alle går gjennom. Det er så fint å se støtten dere gir hverandre gjennom oppturer og nedturer. Heia dere! [emoji173]️

Tror nok ikke det blir noe værre om du ikke har blitt værre for hver dag, da ordner nok kroppen opp dette:) det gikk over etter 14 dager ca på meg:) de skal gro godt fast:Heartred

Det er visst mulig at det kan bli verre helt frem til 10 dager etter uttak, men jeg satser på at det holder seg sånn her. Jeg var ikke oppblåst de første dagene, det kom først ordentlig torsdag kveld. Men jeg synes ikke det blir verre mer nå (bare konstant oppblåst). Så jeg krysser fingrene. :)

Tusen takk! :Heartred

Dette er mitt første innlegg, selv om vi har vært i denne karusellen ganske lenge nå. Det er fem dager til testdag og ventetiden har gått overraskende bra...frem til nå [emoji30] Har fulgt med på denne tråden en stund. Litt godt å vite at jeg ikke er alene, selv om jeg ikke unner noen det vi alle går gjennom. Det er så fint å se støtten dere gir hverandre gjennom oppturer og nedturer. Heia dere! [emoji173]️

Velkommen i august gjengen! :)

Vil du lage et nicknavn så kan jeg skrive deg inn i hovedinnlegget? :)

Håper du får positiv test når du skal teste! :D

Takk! Jeg har endret [emoji4]

Ja, supert. Noe informasjon om forsøket ditt du vil ha med i hovedinnlegget? :) Du kan se hva andre har med av info om du titter der. :D

Vi hadde 5 forsøk (inkl. to avbrutte) på Rikshospitalet. Nå har vi vårt første forsøk på Maigaard i Danmark. Jeg husker ikke hvilke medisiner jeg gikk på de første forsøkene, men nå blir jeg stimulert med Menopur. Jeg har fått ut mellom 7 og 11 egg hver gang, men har hatt mye frafall. Dette forsøket var det kun ett eneste egg til innsett. Nytt med dette forsøket i Danmark er at jeg også får blodfortynnende og medisiner som demper immunforsvaret litt. Testdato er 23. august.

Om vi ikke lykkes med dette forsøket har vi to forsøk til, så går vi over til donoregg.

Back
Topp