❤️ August 2018 ❤️

Føler med deg[emoji173]️ Vet akkurat hvordan du har det. Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at vi er flere i samme situasjon. Kjenner jeg virkelig gruer meg til å starte på nytt forsøk[emoji15] Ikke gi opp, vi skal klare det en vakker dag[emoji1317]

[emoji173]️ Får bare holde ut! Kjenner jeg bare må få en plan videre... det hjelper for min del. Har du bestemt noe forsøk ennå?

[emoji173]️ Får bare få en plan på hva jeg gjør fremover så går det litt bedre. Godt man har alle der her inne[emoji173]️

Plan fremover hjelper alltid litt når ting går galt. Jeg trenger hvert fall å se fremover. Håper de gir deg en god plan. :Heartred

Vært på kontroll idag [emoji1319] starter med Orgalutran i morgen,og fortsette med Gonal-F i samme dose. Ny kontroll torsdag [emoji4]

En av foliklene ble målt til 8mm etter 4 dager med Gonal-F.

Kontroll overstått, og folikkelen var nå 16 mm. Han kunne anta el i midten eller slutten av denne uka, så nå er jeg overlykkelig for det blir faktisk innsett [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så fantastisk! :D

Vært på kontroll idag [emoji1319] starter med Orgalutran i morgen,og fortsette med Gonal-F i samme dose. Ny kontroll torsdag [emoji4]

En av foliklene ble målt til 8mm etter 4 dager med Gonal-F.

Så bra! :) Fortsatt lykke til videre.

Blir emosjonell bare av å lese her inne nå, føler så inderlig med alle uansett nyheter :shy::Heartred

Jeg er på sprøytedag 5 og merker litt murringer i magen, ellers merker jeg ikke så mye annet enn lett hodepine.

Jeg har kjøpt babyklister, til dere som har brukt det, eller skal bruke det, når begynte/begynner dere?

Tusen takk for klemmer alle sammen, det er godt å ha dere:Heartred

For en nedtur! Det er så urettferdig!

Sa klinikken noe om planen videre?

Sender masse klemmer[emoji173]️ Livet er altså så urettferdig! Ta en prat med klinikken, se om de kan resonnere litt rundt hvorfor de tror det blir sånn. Som noen sier her, kanskje ICSI kan hjelpe? Evt ta en prat med en annen klinikk og se om de ville vurdert en annen tilnærming særlig om du er i det offentlige nå (husker ikke helt hvor du holdt til).

Fikk ikke vite så mye i dag, snakket med ei fra laben, men hun hadde prata med legen Vi skal i allefall prøve menopur neste gang, håper virkelig det kan hjelpe litt. Og veldig godt forslag å prøve ICSI, hvertfall på noen. Bare 8 av 18 ble befrukta i det hele tatt så kan jo være noe der selv om sædprøven var normal.. så det skal jeg spørre om. Også får jeg høre litt hva de tenker om evt vitaminer og tilskudd, må hvertfall prøve noe, om ikke annet så for å føle at jeg gjør noe. Skal ringe sykepleier i morgen finne ut mer om planen videre. Håper jeg ikke må vente lenge på oppstart i det minste..

Så trist! God klem til deg[emoji173]️

Takk, og det samme til deg. Er ikke lett dette, og kan ikke tenke meg hvor tøft det er å måtte oppleve dette flere ganger på rad:( Så jeg håper veldig veldig at de finner en god plan for deg nå! Ta godt vare på hverandre:Heartred

Tusen takk for klemmer alle sammen, det er godt å ha dere:Heartred

Fikk ikke vite så mye i dag, snakket med ei fra laben, men hun hadde prata med legen Vi skal i allefall prøve menopur neste gang, håper virkelig det kan hjelpe litt. Og veldig godt forslag å prøve ICSI, hvertfall på noen. Bare 8 av 18 ble befrukta i det hele tatt så kan jo være noe der selv om sædprøven var normal.. så det skal jeg spørre om. Også får jeg høre litt hva de tenker om evt vitaminer og tilskudd, må hvertfall prøve noe, om ikke annet så for å føle at jeg gjør noe. Skal ringe sykepleier i morgen finne ut mer om planen videre. Håper jeg ikke må vente lenge på oppstart i det minste..

Ingen av våre 10 egg ble det noe særlig av med Gonal-F, så vi skal prøve Menopur denne gang også. Har hørt at den kan gi færre egg, men av bedre kvalitet. I denne prosessen er jo definitivt kvalitet bedre enn kvantitet. Så da får vi krysse fingrene for færre, men gode egg [emoji1374]

Fullstendig krise!!!! Jeg er nesten helt sikker på at jeg nettopp hadde eggløsning [emoji24][emoji24][emoji24] Mye murringer og «smerter» nå i kveld, og plutselig ga det seg, akkurat som det pleier når egget løsner.... Hva nå? Det skulle jo ikke skje før tidligst onsdag [emoji24]

Fikk skvist ut litt, utvanna urin, og klarte å miste den nedi i panikkangsten.. Og joda, positiv den.. Er det kødd????
IMG_1853.JPG

Nei det der er ikke lov!! Hva i alle dager? :nailbiting: har har du tatt noen tester fra før som har vært svake?

Nei det der er ikke lov!! Hva i alle dager? :nailbiting: har har du tatt noen tester fra før som har vært svake?

Ja det er helt utrolig.. Når man endelig får litt håp så blir det røska bort igjen.. Nei har ikke testa før nå fordi jeg skulle jo ikke få el før tidligst tirsdag/onsdag, så har jo ingen anelse om den var positiv i går også.. Murra mye da også nemmelig. Nei fy altså. Har ikke ord

Jeg har sånn kniv-stikke-smerter i fiffi :sad010
Får ikke til å ligge i ro i senga og slappe av nå

Back
Topp