Ingen av embryoene overlevde til frys desverre![]()
Så trist! God klem til deg[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg[emoji173]️ Vet akkurat hvordan du har det. Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at vi er flere i samme situasjon. Kjenner jeg virkelig gruer meg til å starte på nytt forsøk[emoji15] Ikke gi opp, vi skal klare det en vakker dag[emoji1317]
Tusen takk for at du håper for meg.
Jeg er fortsatt veldig lei meg på dine vegne i dag.![]()
[emoji173]️ Får bare få en plan på hva jeg gjør fremover så går det litt bedre. Godt man har alle der her inne[emoji173]️

Kontroll overstått, og folikkelen var nå 16 mm. Han kunne anta el i midten eller slutten av denne uka, så nå er jeg overlykkelig for det blir faktisk innsett [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Vært på kontroll idag [emoji1319] starter med Orgalutran i morgen,og fortsette med Gonal-F i samme dose. Ny kontroll torsdag [emoji4]
En av foliklene ble målt til 8mm etter 4 dager med Gonal-F.

For en nedtur! Det er så urettferdig!
Sa klinikken noe om planen videre?
Sender masse klemmer[emoji173]️ Livet er altså så urettferdig! Ta en prat med klinikken, se om de kan resonnere litt rundt hvorfor de tror det blir sånn. Som noen sier her, kanskje ICSI kan hjelpe? Evt ta en prat med en annen klinikk og se om de ville vurdert en annen tilnærming særlig om du er i det offentlige nå (husker ikke helt hvor du holdt til).
Så trist! God klem til deg[emoji173]️

Tusen takk for klemmer alle sammen, det er godt å ha dere
Fikk ikke vite så mye i dag, snakket med ei fra laben, men hun hadde prata med legen Vi skal i allefall prøve menopur neste gang, håper virkelig det kan hjelpe litt. Og veldig godt forslag å prøve ICSI, hvertfall på noen. Bare 8 av 18 ble befrukta i det hele tatt så kan jo være noe der selv om sædprøven var normal.. så det skal jeg spørre om. Også får jeg høre litt hva de tenker om evt vitaminer og tilskudd, må hvertfall prøve noe, om ikke annet så for å føle at jeg gjør noe. Skal ringe sykepleier i morgen finne ut mer om planen videre. Håper jeg ikke må vente lenge på oppstart i det minste..
Jeg er oppsatt på innsett i morgen, så får bare håpe egget overlever opptining![]()
har har du tatt noen tester fra før som har vært svake?Nei det der er ikke lov!! Hva i alle dager?har har du tatt noen tester fra før som har vært svake?