❤️ August 2018 ❤️

Ja det er helt utrolig.. Når man endelig får litt håp så blir det røska bort igjen.. Nei har ikke testa før nå fordi jeg skulle jo ikke få el før tidligst tirsdag/onsdag, så har jo ingen anelse om den var positiv i går også.. Murra mye da også nemmelig. Nei fy altså. Har ikke ord

Hvorfor bør du ikke få EL før tidligst onsdag? Er det blasto du har på frys?

Ta en test nå på morgenen også, smerter trenger ikke nødvendigvis være simultant med at egget slipper. Håper det ordner seg!

Jeg syns fryseforsøk er mye mer stress enn ferskforsøk, nettopp fordi man må bekymre seg om alt som må foregå på riktig dag osv. For et pes!

Border og mfl3 - lykke til med innsett i dag! :D

Takk, det gikk greit. Skuffet da det bare så ut som fire voksende follikler. Sist hadde jeg 17. Blir uttak mandag og innsett onsdag hvis ting går som det skal. Krysser alt jeg har[emoji26]

Hvordan gikk det i går? :)

Melder meg inn på august! :) Skal ha fryserforsøk(icsi). Skal ta estadot(200) og lutinus og starter rundt 14. august. Har et vellykket ferskforsøk bak meg og en nydelig gutt på 20 måneder. Har prøvd å bli gravide med søsken i ett år nå og hadde et mislykket fryseforsøk i mai/juni. 3 embryoer dyrket til blastocyst i juni, 1 inn og ingen på frys. Har tre to-dagers igjen på frys<3 Og holder til i Porsgrunn!

Hvordan går det med deg? :)

Fullstendig krise!!!! Jeg er nesten helt sikker på at jeg nettopp hadde eggløsning [emoji24][emoji24][emoji24] Mye murringer og «smerter» nå i kveld, og plutselig ga det seg, akkurat som det pleier når egget løsner.... Hva nå? Det skulle jo ikke skje før tidligst onsdag [emoji24]

Smertene trenger absolutt ikke være selve løsningen. Jeg krysser fingrene for deg!

Tusen takk! De skulle ringe før kl 09 hvis egget IKKE har overlevd, 20 min igjen til kl er 09! Goood feiling at den kanskje lever [emoji173]️

Oj oj oj. Så spennende. :D

Ble bare fem ut, og legen sa at noen så umodne ut.

Bare å vente i spenning nå[emoji28]

Håper du får en hyggelig telefon du også[emoji5]

Åh, det er veldig spennende. Når ringer de deg? :) Krysser fingrene for deg!

Jeg har pleid å ha god befruktning, men embryoene mine faller fra etter dag 2. :confused: Så jeg tror det er noe dårlig eggkvalitet.

Back
Topp