❤️ August 2018 ❤️

Jeg har drukket proteinpulver blandet i melk om morgenene for å få i meg nok protein og sunt fett.. om det er noe dere takler tanken på.
Stapper i meg proteinpulver når jeg sliter med å få ned frokost, bare for å starte dagen med noe. Blir nok mye av det gjennom en evt graviditet om jeg sliter med kvalme.

Du må nok pent se a
Føler med deg Lucie [emoji173]️ Det er urettferdig og trist når det ikke går.

Gratulerer med mange egg Eiddwen! Krysser alle fingrer for innsett denne uken da.

Jeg starter med sprøyter i dag [emoji1373]

Tusen takk! :)

Lykke til med sprøytestart i dag. :D

Haha... Den kom der ja. Trodde den forsvant jeg. :hilarious: Skulle skrive: Du må nok pent se an eventuelt svangerskapskvalme - for all verdens lure triks lurer ikke den kvalmen der om den er kraftig nok. :shifty: MEN jeg håper du blir gravid med et frysegull OG slipper kvalmen! :D

Ingen innsett i dag[emoji20] Hva gjør man nå lissom...? 3 forsøket dette året som har gått i vasken.

Sender masse klemmer[emoji173]️ Livet er altså så urettferdig! Ta en prat med klinikken, se om de kan resonnere litt rundt hvorfor de tror det blir sånn. Som noen sier her, kanskje ICSI kan hjelpe? Evt ta en prat med en annen klinikk og se om de ville vurdert en annen tilnærming særlig om du er i det offentlige nå (husker ikke helt hvor du holdt til).

De fikk ut 16 egg. Det var ikke helt greit. Men han sa at han synes forholdene så bra ut, så han satser på innsett på onsdag likevel. Sykepleieren derimot var ikke så positiv. (Grensen er jo egentlig max 14 egg ut.)

Jeg må ta blodprøve onsdag morgen, og en ultralydundersøkelse. Om alt er bra da så blir det innsett.

Jeg fikk også spurt om to embryo inn, men i dag var han ganske negativ til det enda vi har snakket om det tidligere. (Dette snakket vi om før 16 egg ut, så det var ikke derfor han var negativ.) Vi har jo diskutert endometriose-vekst og eggkvaliteten min. :( Han ba meg ta det opp på telefon med dem i morgen.

Jeg må begynne med Fragmin i dag pga. risiko for overstimulering. Og drikke masse vann.

Gratulerer med bra uttak! Krysse fingrene for innsett og at du ikke blir overstimulert

Ingen innsett i dag[emoji20] Hva gjør man nå lissom...? 3 forsøket dette året som har gått i vasken.

Føler med deg[emoji173]️ Vet akkurat hvordan du har det. Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at vi er flere i samme situasjon. Kjenner jeg virkelig gruer meg til å starte på nytt forsøk[emoji15] Ikke gi opp, vi skal klare det en vakker dag[emoji1317]

Gratulerer med bra uttak! Krysse fingrene for innsett og at du ikke blir overstimulert

Tusen takk for at du håper for meg. :Heartred

Jeg er fortsatt veldig lei meg på dine vegne i dag. :Heartred

Og nå følger jeg alle rådene dere har gitt meg, og flere fra internett. Får proteinpulver her etterpå også. :p Så tusen takk for alle tips. :)

Jeg tror jeg hadde tatt den samtalen og prøvd å sortere tankene litt med litt hjelp, det høres rett og slett bare dritt ut når det går skeiss hver gang.
Få spurt dem om det kunne vært bedre med icsi, om det er noe du kan bruke i noen mnd før forsøk som kan gjøre det bedre etc?
Sender deg en stor og varm klem :Heartred

Takk[emoji173]️
Jeg tenker vel at jeg bør ha den samtalen med legen for å høre hva jeg kan gjøre videre.
De har ønsket at jeg skal gå på dhea, men tåler det så dårlig dessverre. Snakket med hun akupunktøren jeg bruker og hun får visst besøk av noen fra Ava klinikken nesten uke, så hun skulle sette opp en samtale med de for meg. Går jo an å høre om andre muligheter. Nå har jeg brukt menopur hvert eneste forsøk og det blir lissom ikke noe ut av det, så kanskje prøve noe annet tenker jeg...

Back
Topp