❤️ August 2018 ❤️

Ingen innsett i dag[emoji20] Hva gjør man nå lissom...? 3 forsøket dette året som har gått i vasken.

Så utrolig urettferdig. :( Hva sier klinikken? Brukte de IVF eller ICSI på eggene? Det er eksempler her inne på kvinner som måtte ha ICSI befruktning for å få befruktede egg tross helt normal sædprøve. Sender deg en stor klem. Skulle ønske det gikk an å si noe som kan hjelpe, men det går jo ikke. :(

Så utrolig urettferdig. :( Hva sier klinikken? Brukte de IVF eller ICSI på eggene? Det er eksempler her inne på kvinner som måtte ha ICSI befruktning for å få befruktede egg tross helt normal sædprøve. Sender deg en stor klem. Skulle ønske det gikk an å si noe som kan hjelpe, men det går jo ikke. :(

Snakket bare med en sykepleier og hun spurte bare om vi var interessert i en samtale for veien videre. De brukte bare ivf, skulle ønske nå at jeg hadde spurt om ICSI, men litt sent nå[emoji20]
Takk for omtanken[emoji173]️

Masse lykke til i dag[emoji4]

Da er jeg ferdig med Menopur og Synarela, og har satt Ovitrelle. :nailbiting: Håper på gullegg nå.

God helg til alle! :D

Lykke til i dag og de neste dagene!

Fryseegget mitt har overlevd fra lørdag til i dag. Innsett blir i morgen i stedetfor onsdag, men jeg skal vente med å kjøre til jeg vet om egget har utviklet seg fint til i morgen.

De fikk ut 16 egg. Det var ikke helt greit. Men han sa at han synes forholdene så bra ut, så han satser på innsett på onsdag likevel. Sykepleieren derimot var ikke så positiv. (Grensen er jo egentlig max 14 egg ut.)

Jeg må ta blodprøve onsdag morgen, og en ultralydundersøkelse. Om alt er bra da så blir det innsett.

Jeg fikk også spurt om to embryo inn, men i dag var han ganske negativ til det enda vi har snakket om det tidligere. (Dette snakket vi om før 16 egg ut, så det var ikke derfor han var negativ.) Vi har jo diskutert endometriose-vekst og eggkvaliteten min. :( Han ba meg ta det opp på telefon med dem i morgen.

Jeg må begynne med Fragmin i dag pga. risiko for overstimulering. Og drikke masse vann.

De fikk ut 16 egg. Det var ikke helt greit. Men han sa at han synes forholdene så bra ut, så han satser på innsett på onsdag likevel. Sykepleieren derimot var ikke så positiv. (Grensen er jo egentlig max 14 egg ut.)

Jeg må ta blodprøve onsdag morgen, og en ultralydundersøkelse. Om alt er bra da så blir det innsett.

Jeg fikk også spurt om to embryo inn, men i dag var han ganske negativ til det enda vi har snakket om det tidligere. (Dette snakket vi om før 16 egg ut, så det var ikke derfor han var negativ.) Vi har jo diskutert endometriose-vekst og eggkvaliteten min. :( Han ba meg ta det opp på telefon med dem i morgen.

Jeg må begynne med Fragmin i dag pga. risiko for overstimulering. Og drikke masse vann.
16 egg er jo supert! Håper fragmin og masse vann og hvile gjør susen! Nå krysser vi fingrene for innsett!!

Gratulerer med 16 ut og at du får innsett alikevel er jo helt supert! :HeartredKrysser alt i verden for at alt står bra til på onsdag!! hvor lenge dyrker de resten som skal på frys da? :happy:

Snakket bare med en sykepleier og hun spurte bare om vi var interessert i en samtale for veien videre. De brukte bare ivf, skulle ønske nå at jeg hadde spurt om ICSI, men litt sent nå[emoji20]

Jeg tror jeg hadde tatt den samtalen og prøvd å sortere tankene litt med litt hjelp, det høres rett og slett bare dritt ut når det går skeiss hver gang.
Få spurt dem om det kunne vært bedre med icsi, om det er noe du kan bruke i noen mnd før forsøk som kan gjøre det bedre etc?
Sender deg en stor og varm klem :Heartred

Noen som har prøvd den her under forsøk?

Vedlegg

• IMG_20180813_105516.jpg
    IMG_20180813_105516.jpg
    512,9 KB · Visninger: 92

Håper de har gode planer for deg fremover, og absolutt prøve ICSI neste gang da. Mange gode klemmer til deg. Ta vare på deg selv. :Heartred

Da er kontroll gjennomført og alt er i rute til innsett denne uken som planlagt. Litt overraskende og selvsagt veldig positivt! Folikkel på 15mm og slimhinne på 7mm, spår eggløsning om 2-3 dager så da bli innsett fredag eller lørdag. Bare å krysse fingre for at eskimoene overlever tiningen[emoji846]

Ellers fortalte jeg om vår plan B med Hausken og da sa legen at det nå er NULL ventetid på nytt forsøk hos Riksen. Vi kunne starte rett på nytt ferskforsøk om frys nå blir negativt. Det er gode nyheter synes jeg[emoji2][emoji1303]

Lykke til i dag og de neste dagene!

Fryseegget mitt har overlevd fra lørdag til i dag. Innsett blir i morgen i stedetfor onsdag, men jeg skal vente med å kjøre til jeg vet om egget har utviklet seg fint til i morgen.

Tusen takk! :)

Håper egget ditt utvikler seg flott videre. :Heartred

16 egg er jo supert! Håper fragmin og masse vann og hvile gjør susen! Nå krysser vi fingrene for innsett!!

Håper det jeg og. Første Fragmin er satt hvert fall. :Heartred Ganske overrasket over at det ikke automatisk ble totalfrys, jeg sank sammen i stolen da hun på bakrommet sa "15". Så nå krysser jeg fingrene alt jeg kan. :)

Gratulerer med 16 ut og at du får innsett alikevel er jo helt supert! :HeartredKrysser alt i verden for at alt står bra til på onsdag!! hvor lenge dyrker de resten som skal på frys da? :happy:

Mulighet for innsett hvert fall. Må få godkjent på blodprøve og ultralyd først. :nailbiting:

De fryser ned alle på onsdag, og dyrker eventuelt til blasto ved tining. :)

Back
Topp