Eiddwen
Forumet er livet
Ingen innsett i dag[emoji20] Hva gjør man nå lissom...? 3 forsøket dette året som har gått i vasken.
Så utrolig urettferdig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen innsett i dag[emoji20] Hva gjør man nå lissom...? 3 forsøket dette året som har gått i vasken.
Så utrolig urettferdig.Hva sier klinikken? Brukte de IVF eller ICSI på eggene? Det er eksempler her inne på kvinner som måtte ha ICSI befruktning for å få befruktede egg tross helt normal sædprøve. Sender deg en stor klem. Skulle ønske det gikk an å si noe som kan hjelpe, men det går jo ikke.
![]()
Da er jeg ferdig med Menopur og Synarela, og har satt Ovitrelle.Håper på gullegg nå.
God helg til alle!![]()
Dette var tristIngen innsett i dag[emoji20] Hva gjør man nå lissom...? 3 forsøket dette året som har gått i vasken.
Sender deg en stor klem!16 egg er jo supert! Håper fragmin og masse vann og hvile gjør susen! Nå krysser vi fingrene for innsett!!De fikk ut 16 egg. Det var ikke helt greit. Men han sa at han synes forholdene så bra ut, så han satser på innsett på onsdag likevel. Sykepleieren derimot var ikke så positiv. (Grensen er jo egentlig max 14 egg ut.)
Jeg må ta blodprøve onsdag morgen, og en ultralydundersøkelse. Om alt er bra da så blir det innsett.
Jeg fikk også spurt om to embryo inn, men i dag var han ganske negativ til det enda vi har snakket om det tidligere. (Dette snakket vi om før 16 egg ut, så det var ikke derfor han var negativ.) Vi har jo diskutert endometriose-vekst og eggkvaliteten min.Han ba meg ta det opp på telefon med dem i morgen.
Jeg må begynne med Fragmin i dag pga. risiko for overstimulering. Og drikke masse vann.
De fikk ut 16 egg. Det var ikke helt greit. Men han sa at han synes forholdene så bra ut, så han satser på innsett på onsdag likevel. Sykepleieren derimot var ikke så positiv. (Grensen er jo egentlig max 14 egg ut.)
Jeg må ta blodprøve onsdag morgen, og en ultralydundersøkelse. Om alt er bra da så blir det innsett.
Jeg fikk også spurt om to embryo inn, men i dag var han ganske negativ til det enda vi har snakket om det tidligere. (Dette snakket vi om før 16 egg ut, så det var ikke derfor han var negativ.) Vi har jo diskutert endometriose-vekst og eggkvaliteten min.Han ba meg ta det opp på telefon med dem i morgen.
Jeg må begynne med Fragmin i dag pga. risiko for overstimulering. Og drikke masse vann.
Krysser alt i verden for at alt står bra til på onsdag!! hvor lenge dyrker de resten som skal på frys da? 
Jeg tror jeg hadde tatt den samtalen og prøvd å sortere tankene litt med litt hjelp, det høres rett og slett bare dritt ut når det går skeiss hver gang.Snakket bare med en sykepleier og hun spurte bare om vi var interessert i en samtale for veien videre. De brukte bare ivf, skulle ønske nå at jeg hadde spurt om ICSI, men litt sent nå[emoji20]
Takk for omtanken[emoji173]️
Masse lykke til i dag[emoji4]

Tror ikke jeg ville prøvd det.. er jo "naturlig " progesteron....Noen som har prøvd den her under forsøk?
Tror ikke jeg ville prøvd det.. er jo "naturlig " progesteron....
Snakket bare med en sykepleier og hun spurte bare om vi var interessert i en samtale for veien videre. De brukte bare ivf, skulle ønske nå at jeg hadde spurt om ICSI, men litt sent nå[emoji20]
Takk for omtanken[emoji173]️
Masse lykke til i dag[emoji4]

Lykke til i dag og de neste dagene!
Fryseegget mitt har overlevd fra lørdag til i dag. Innsett blir i morgen i stedetfor onsdag, men jeg skal vente med å kjøre til jeg vet om egget har utviklet seg fint til i morgen.

6 blastoer på frys! Nå sitter jeg og både gråter og ler som en tulling, av glede og lettelse! Herregud for en berg og dalbane.

16 egg er jo supert! Håper fragmin og masse vann og hvile gjør susen! Nå krysser vi fingrene for innsett!!
Ganske overrasket over at det ikke automatisk ble totalfrys, jeg sank sammen i stolen da hun på bakrommet sa "15". Så nå krysser jeg fingrene alt jeg kan. Gratulerer med 16 ut og at du får innsett alikevel er jo helt supert!Krysser alt i verden for at alt står bra til på onsdag!! hvor lenge dyrker de resten som skal på frys da?
![]()