❤️ August 2018 ❤️

Takk[emoji173]️ Leste litt på nett nå og de skal dele seg ca 24 timer etter befruktning, så er er lite håp. Bare så kjedelig å måtte vente helt til mandag før vi får svar[emoji20]

Åh. Det var lenge og vente på videre info nå. :( Krysser fingrene for deg. :Heartred

Da er jeg ferdig med Menopur og Synarela, og har satt Ovitrelle. :nailbiting: Håper på gullegg nå.

God helg til alle! :D

Ser det er flere som har en spennende uke foran seg! Jeg tenker på dere alle, og håper dere følger etter med spire i magen!
Her er det uke 7, med kvalme.. bare å glede seg! [emoji23] men det er selvfølgelig verdt det.

Ser det er flere som har en spennende uke foran seg! Jeg tenker på dere alle, og håper dere følger etter med spire i magen!
Her er det uke 7, med kvalme.. bare å glede seg! [emoji23] men det er selvfølgelig verdt det.

Det er verdt det, men den kvalmen gruer jeg meg helt enormt til. :dead: Så herlig at alt er bra med deg, utenom kvalmen. :Heartred

Alvea, TipsiM og Bringebærpudding - lykke til på kontroll i dag! :)

Liten1 - Lykke til med uttak i dag! :)

Lucie - håper du får gode nyheter og innsett i dag. :Heartred

Lillemy886 - lykke til med innsett om det er i dag. :) Håper det går bra med deg? :Heartred

Sitrus og Tiger - lykke til med frys i dag. :)

Last edited:
Back
Topp