Huff, så kjedelighåper på gode resultater på mandag!
![]()
[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, så kjedelighåper på gode resultater på mandag!
![]()
Håper de har gode nyheter på mandag!Gikk ikke så bra denne gangen heller virker det som[emoji20] Den ene egget var tomt og de andre klarte de ikke å se om var befruktet. Aldri vært bort i dette før... så lei at det aldri kan bli vår tur[emoji22]
Håper de har gode nyheter på mandag!
Gikk ikke så bra denne gangen heller virker det som[emoji20] Den ene egget var tomt og de andre klarte de ikke å se om var befruktet. Aldri vært bort i dette før... så lei at det aldri kan bli vår tur[emoji22]
Takk[emoji173]️ Leste litt på nett nå og de skal dele seg ca 24 timer etter befruktning, så er er lite håp. Bare så kjedelig å måtte vente helt til mandag før vi får svar[emoji20]

Da er jeg ferdig med Menopur og Synarela, og har satt Ovitrelle.Håper på gullegg nå.
God helg til alle!![]()
Da er jeg ferdig med Menopur og Synarela, og har satt Ovitrelle.Håper på gullegg nå.
God helg til alle!![]()
Masse masse lykke til [emoji322][emoji322]
Masse lykke til!!![]()
Ser det er flere som har en spennende uke foran seg! Jeg tenker på dere alle, og håper dere følger etter med spire i magen!
Her er det uke 7, med kvalme.. bare å glede seg! [emoji23] men det er selvfølgelig verdt det.
Så herlig at alt er bra med deg, utenom kvalmen. 
Åh. Det var lenge og vente på videre info nå.Krysser fingrene for deg.
![]()
God helg til alle!![]()
God helg til alle!![]()

Masse lykke til!!Da er jeg ferdig med Menopur og Synarela, og har satt Ovitrelle.Håper på gullegg nå.
God helg til alle!![]()

Krysser alt jeg har for deg. Håper så inderlig at det blir innsett for deg i dag!De sa de skulle ringe meg på mandag. Har egentlig en time til innsett 1045, men han sa jeg ikke skulle kjøre før de hadde ringt.