❤️ August 2018 ❤️

Jeg har vært på kontroll. Det gikk fint. En del modne og en del halvmodne folikler (18 og 14 mm). Slimhinnen var 11,2 mm. Det blir Ovitrelle i morgen og uttak på mandag, og forhåpentligvis innsett på onsdag. :D

Hurraa, så flott! Da er det bare å vente på mandagen :D jeg hadde også både en del 17-18 og 13-15 på fredagskontrollen, og de aller fleste ble ferdige til mandag! Så jeg har troa på en supert uttak for deg nå :happy:

Da har jeg vært på kontroll idag. Telte 14 egg mellom 10 og 17mm. Fortsetter med medisiner frem til mandag da det er ny kontroll, mulig uttak onsdag. Og det blir dyrking til blasto (for første gang..

Litt blandede følelser rundt den dyrkingen, skal del Inge der helt alene hele helgen uten at noen ser på de? :p

Ellers ser jo dette lovende ut, bare det ikke blir over 15, hadde vært fint med innsett :)

Det høres jo lovende ut, håper du får ut akkurat under grensa! På St.olavs jobber hvertfall noen på laben i helga, mine skal jo fryses ned i morgen sa de. Så da er det forhåpentligvis alltid noen der til å følge med småingene dine:Heartpink

Det høres jo lovende ut, håper du får ut akkurat under grensa! På St.olavs jobber hvertfall noen på laben i helga, mine skal jo fryses ned i morgen sa de. Så da er det forhåpentligvis alltid noen der til å følge med småingene dine:Heartpink
Mine også :D fryses imorgen tror jeg det var.

Og jeg er så glaaaad for å ikke ha hørt noe fra de, de skulle jo ringe før lørdag bare dersom alle døde. Så nå kan vi hvertfall gå ut i fra at vi har noen fine hver, så blir det sykt spennende å høre hvor mange på mandag :smiley-angelic001
Ja, jeg har gått med hjertet i halsen og ventet på dårlige nyheter, kanskje vi slipper det! Litt hormonell og lykkelige tårer i øynene bare jeg tenker på at de ihvertfall har klart seg til dag 4 denne gangen!

Hurraa, så flott! Da er det bare å vente på mandagen :D jeg hadde også både en del 17-18 og 13-15 på fredagskontrollen, og de aller fleste ble ferdige til mandag! Så jeg har troa på en supert uttak for deg nå :happy:

Jeg hadde nesten samme fordeling sist og det ga 13 egg ut, og 10 befruktet. :) Så det kan funke fint det. :D

Tusen takk for at du heier! :D

Da dukket tr opp og jeg starter med Pergoveris på søndag :)

Ser ut som den ble enda svakere.. Skal prøve å ta en ny, for hele testen ser så veldig blass ut.. :banghead::sorry:

Hvordan gikk det? Så jo nesten ut som positiv i går?

Gikk ikke så bra denne gangen heller virker det som[emoji20] Den ene egget var tomt og de andre klarte de ikke å se om var befruktet. Aldri vært bort i dette før... så lei at det aldri kan bli vår tur[emoji22]

Gikk ikke så bra denne gangen heller virker det som[emoji20] Den ene egget var tomt og de andre klarte de ikke å se om var befruktet. Aldri vært bort i dette før... så lei at det aldri kan bli vår tur[emoji22]
Nei det var leit å høre :Heartred:Heartred når får du vite noe mer videre?

Nei. Så leit. :( Var det ICSI eller IVF de brukte for befruktning? Skulle de oppdatere deg på nytt i morgen?

Huff, sender deg en god klem:Heartred Håper de andre bare er litt treige og kan klare seg..

Huff, sender deg en god klem:Heartred Håper de andre bare er litt treige og kan klare seg..

Takk[emoji173]️ Leste litt på nett nå og de skal dele seg ca 24 timer etter befruktning, så er er lite håp. Bare så kjedelig å måtte vente helt til mandag før vi får svar[emoji20]

Takk[emoji173]️ Leste litt på nett nå og de skal dele seg ca 24 timer etter befruktning, så er er lite håp. Bare så kjedelig å måtte vente helt til mandag før vi får svar[emoji20]

Det skjønner jeg veldig godt. Håper dere kommer dere greit gjennom helga og får gode svar på mandag:Heartred

Back
Topp