Eiddwen
Forumet er livet
6 blastoer på frys! Nå sitter jeg og både gråter og ler som en tulling, av glede og lettelse! Herregud for en berg og dalbane.
Gratulerer!!! Fantastisk! Det er gulleggene det!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 blastoer på frys! Nå sitter jeg og både gråter og ler som en tulling, av glede og lettelse! Herregud for en berg og dalbane.
Da er kontroll gjennomført og alt er i rute til innsett denne uken som planlagt. Litt overraskende og selvsagt veldig positivt! Folikkel på 15mm og slimhinne på 7mm, spår eggløsning om 2-3 dager så da bli innsett fredag eller lørdag. Bare å krysse fingre for at eskimoene overlever tiningen[emoji846]
Ellers fortalte jeg om vår plan B med Hausken og da sa legen at det nå er NULL ventetid på nytt forsøk hos Riksen. Vi kunne starte rett på nytt ferskforsøk om frys nå blir negativt. Det er gode nyheter synes jeg[emoji2][emoji1303]
16 egg er knallbra. Gratulerer. Må de alle utvikle seg slik som de skal!!!De fikk ut 16 egg. Det var ikke helt greit. Men han sa at han synes forholdene så bra ut, så han satser på innsett på onsdag likevel. Sykepleieren derimot var ikke så positiv. (Grensen er jo egentlig max 14 egg ut.)
Jeg må ta blodprøve onsdag morgen, og en ultralydundersøkelse. Om alt er bra da så blir det innsett.
Jeg fikk også spurt om to embryo inn, men i dag var han ganske negativ til det enda vi har snakket om det tidligere. (Dette snakket vi om før 16 egg ut, så det var ikke derfor han var negativ.) Vi har jo diskutert endometriose-vekst og eggkvaliteten min.Han ba meg ta det opp på telefon med dem i morgen.
Jeg må begynne med Fragmin i dag pga. risiko for overstimulering. Og drikke masse vann.
Mulighet for innsett hvert fall. Må få godkjent på blodprøve og ultralyd først.
De fryser ned alle på onsdag, og dyrker eventuelt til blasto ved tining.![]()
wow!! Gratulerer. Det er jo helt fantastisk!!!!!6 blastoer på frys! Nå sitter jeg og både gråter og ler som en tulling, av glede og lettelse! Herregud for en berg og dalbane.

16 egg er knallbra. Gratulerer. Må de alle utvikle seg slik som de skal!!!
Få gjerne i deg litt ekstra proteinrik mat i tillegg til vann disse dagene. (ascitesvesken som lekker ut i buken dersom en blir overstimulert - noe jeg håper du slipper såklart - inneholder mye proteiner).
Jeg håper det blir noen fine egg. Jeg har hatt god befruktning tidligere, men høyt frafall. Antar dårlig eggkvalitet pga endometriose.På et engelsk forum jeg brukte ba de meg spise minst to hele egg om dagen for proteinene sin skyldTakk!Jeg håper det blir noen fine egg. Jeg har hatt god befruktning tidligere, men høyt frafall. Antar dårlig eggkvalitet pga endometriose.
Takk for tips. Proteiner på menyen fremover da.![]()

På et engelsk forum jeg brukte ba de meg spise minst to hele egg om dagen for proteinene sin skyld![]()

Jeg har vært kjempestor og vond, slitt med å tisseWoha. Haha... Jaja. Får pøse på.
Har du kjent noen tegn til overstimulering? Jeg føler meg helt lik nå som ved 5 egg ut.![]()
Jeg har vært kjempestor og vond, slitt med å tisse![]()
Jeg la på meg fire-fem kilo i vannvekt denne gangen da, det begynte å slippe nå i helgen! Tenker at akkurat med overstimulering er det greit å sjekke vekt og om man er pløsete over magen.... ihvertfall slik jeg ha forstått det. Å være veldig tungpustet er visst også noe man skal se etter..Ok, takk for svar! Da får jeg følge med på det. Litt oppblåst helt siden under stimulering, og litt øm etter uttak. Det har jeg vært de to tidligere uttakene mine og.
Jeg la på meg fire-fem kilo i vannvekt denne gangen da, det begynte å slippe nå i helgen! Tenker at akkurat med overstimulering er det greit å sjekke vekt og om man er pløsete over magen.... ihvertfall slik jeg ha forstått det. Å være veldig tungpustet er visst også noe man skal se etter..
De første dagene etter uttakOk. Vekten er opp 3 kg fra Synarela-start, men jeg har alltid pleid å gå opp 2-5 kg av hormonene.
Var de 5 kg helt på slutten eller hele forsøket?
veide meg underveis og da var jeg bare +3kg før ovitrelleDe første dagene etter uttakveide meg underveis og da var jeg bare +3kg før ovitrelle
Heldigvis borte nå./på vei bort?
Da jeg var innlagt med OHSS ble jeg "tvangsforet" med egg til frokost hver dag... og yoghurt med proteinpulver til tider (i tillegg til albumin intravenøst da), så det er bare å pøse på!!På et engelsk forum jeg brukte ba de meg spise minst to hele egg om dagen for proteinene sin skyld![]()
Da jeg var innlagt med OHSS ble jeg "tvangsforet" med egg til frokost hver dag... og yoghurt med proteinpulver til tider (i tillegg til albumin intravenøst da), så det er bare å pøse på!!
haha! Ja det er sant! :-DDa blir det egg hele veien til onsdag her nå.
Ironisk at om de får mange egg ut så må vi få mange egg inn.![]()
haha! Ja det er sant! :-D
Jeg får alltid altfor mange egg ut så jeg får vel bare gå og kjøpe meg en svær kartong med egg etter uttak slik at jeg bare kan begynne å stappe i meg egg først som sist![]()