❤️ August 2018 ❤️

Har en tre dagers som jeg skjønte de skulle dyrke til fem dagers, har bare en jeg og, så er liksom ikke så positiv! Sjangsen er jo stor for at det ikke blir innsett :/
Har ikke hørt fra Porsgrunn enda, regner med de ringer meg etterpå, får vite da :)

Ah, ja da blir det samme spenningen for deg også da! Krysser fingrene for oss begge. :)

Det blir innsett neste onsdag, de tiner egget på lørdag og dyrker til blastocyst. Krysser fingrene for at egget overlever.

Krysser fingrene for gullegg ut av fryseren på lørdag. :D

Blæ! Kontroll i morgen og jeg kjenner jeg gruer meg til å se hvordan det ligger an.. Ber til høyere makter om at det ikke blir el før onsdag! Evt søndag, men det skjer neppe [emoji28]

Krysser fingrene for at egget slipper til riktig tid nå altså. Lykke til på kontroll i morgen! :D

Da har de ringt:) tirsdag skal jeg sette inn et tre dagers egg [emoji173]️ de turte ikke å gamble på å dyrke den videre når jeg kun hadde 1 egg i fryseren!

Hurra!!! :D Da er du snart ruger. :D

Ja forhåpentligvis [emoji173]️
Spennende med kontroll på deg i morgen :D

Jeg krysser alt jeg kan for at du skal ruge gullegg neste uke. :D

Takk, begynner å bli nokså spent nå. :shy:

Ja forhåpentligvis [emoji173]️
Spennende med kontroll på deg i morgen :D

Jeg krysser alt jeg kan for at du skal ruge gullegg neste uke. :D

Takk, begynner å bli nokså spent nå. :shy:

Hei!
Jeg skal vel inn her. Tredje runde, men regnes som andre forsøk da første ble avbrutt. Kort protokoll, Gonal f og Orgalutran. Startet med Gonal f på fredag og med orgalutran i dag. Kontroll på torsdag.
Gikk ordentlig i kjelleren sist og håper virkelig det går denne gangen.

Hvordan gikk det på kontrollen i dag? :)

Jeg ble litt skuffet da jeg bare fikk ut seks egg i dag, men håååper gullegget ligger der. Blir så spennende i morgen å høre hvor mange som er befruktet [emoji7] noen av dere som har fått ut få egg men allikevel har blitt gravide?

Hvor mange var befruktet? :) :Heartred

Lucie - Lykke til med innsett i morgen! :)

Alvea - Lykke til med kontroll i morgen! :)

Jeg ble litt skuffet da jeg bare fikk ut seks egg i dag, men håååper gullegget ligger der. Blir så spennende i morgen å høre hvor mange som er befruktet [emoji7] noen av dere som har fått ut få egg men allikevel har blitt gravide?

Vi fikk ut 4 egg første runden, hvor 3 var modne. Alle 3 ble befruktet, men bare 2 overlevde til blasto. Fikk ikke innsett, så på første fryseforsøk ble jeg gravid. Dette resulterte i frøkna som ligger oppe å sover ❤️ Egg nr 2 ble det ikke noe av på første søskenforsøket.

Back
Topp