❤️ August 2018 ❤️

Jeg ble litt skuffet da jeg bare fikk ut seks egg i dag, men håååper gullegget ligger der. Blir så spennende i morgen å høre hvor mange som er befruktet [emoji7] noen av dere som har fått ut få egg men allikevel har blitt gravide?

Kun 5 egg ut på mitt første forsøk, og bare 3 som ble til bruk. Det første som ble satt inn resulterte i sønnen min. :Heartred (Embryo 2 og 3 ble fryst sammen og satt inn sammen, og ga negativ test på fryseforsøk nå i jakten på søsken.)

Last edited:
Jeg ble litt skuffet da jeg bare fikk ut seks egg i dag, men håååper gullegget ligger der. Blir så spennende i morgen å høre hvor mange som er befruktet [emoji7] noen av dere som har fått ut få egg men allikevel har blitt gravide?

Jeg fikk ut 9 egg, men ikke alle som var modne (6, tror jeg). 4 befruktet og bare ett som var bra nok til innsett (dag 3). Men det var gullegget!

Fikk ut 4 sist, en er datteren min og en er på frysa som jeg skal bruke nå;)

Kontrollen gikk veeeeldig bra! Gått fra 6,8 til 9,3 mm, så da var det bare å åpne frysa mente ho :p Får se hva de sier når de ringer etterpå :)

Da er du definitivt klar ja. :D

Jeg fikk positiv eggløsningstest i dag og i går ettermiddag. Spent på hvordan de løser det ettersom jeg har todagers egg og klinikken er stengt i helg. Telefontid ikke før klokka 9 og da skal jeg i et møte selvfølgelig.
Gleder meg til jeg kan bli normal igjen og få dette ut av verden. :P

6 er ikke få :) Jeg har inntrykk av at antallet brukbare, befruktede egg ikke blir så mye mindre når man får ut færre egg, fordi frafallet er stort ved mange egg. Jeg fikk ut 13 sist, hvorav 3 ble i ok kvalitet.

Krysser fingrene for deg. Ikke bekymre deg for antallet, det er ikke få!

Blæ! Kontroll i morgen og jeg kjenner jeg gruer meg til å se hvordan det ligger an.. Ber til høyere makter om at det ikke blir el før onsdag! Evt søndag, men det skjer neppe [emoji28]

Det blir innsett neste onsdag, de tiner egget på lørdag og dyrker til blastocyst. Krysser fingrene for at egget overlever.

Oi! De tar det opp på en lørdag altså? Offentlig klinikk?
Det er to dagers egg?:)

Oi! De tar det opp på en lørdag altså? Offentlig klinikk?
Det er to dagers egg?:)
Nei, privat. De tar opp på lørdag men gjør ikke innsett i helg. Todagers ja. Hva har du?

Nå har jeg prøvd å google overlevelsesraten for fryste egg som dyrkes til blasto etter tin, men jeg finner ingenting. Ikke så vanlig tydeligvis. :P Jeg vil jo tippe det er stor fare for at egget faller fra. Men det er forsåvidt like greit at det faller fra nå, enn i rugetiden. Hater tiden etter innsett!

Har du fått tid for innsett?

Blæ! Kontroll i morgen og jeg kjenner jeg gruer meg til å se hvordan det ligger an.. Ber til høyere makter om at det ikke blir el før onsdag! Evt søndag, men det skjer neppe [emoji28]

Masse lykke til imorgen! El skal komme på riktig dag! :happy::Heartred

Nei, privat. De tar opp på lørdag men gjør ikke innsett i helg. Todagers ja. Hva har du?

Nå har jeg prøvd å google overlevelsesraten for fryste egg som dyrkes til blasto etter tin, men jeg finner ingenting. Ikke så vanlig tydeligvis. :P Jeg vil jo tippe det er stor fare for at egget faller fra. Men det er forsåvidt like greit at det faller fra nå, enn i rugetiden. Hater tiden etter innsett!

Hvor mange todagers har du? Her tok de opp fire todagers og dyrket videre. Var bare en som klarte seg til dag 5. Er veldig nervepirrende det der!

Har en tre dagers som jeg skjønte de skulle dyrke til fem dagers, har bare en jeg og, så er liksom ikke så positiv! Sjangsen er jo stor for at det ikke blir innsett :/
Har ikke hørt fra Porsgrunn enda, regner med de ringer meg etterpå, får vite da :)

Back
Topp