Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SupertKan gjøre det i morgen [emoji6]
Skjønner deg så godt - kjenner meg veldig igjen fra noen år tilbakeSer vel slaget som tapt denne gangen. Mannen er så dårlig at han ikke orker. Og jeg tviler på at den runden vi hadde for fire dager klarte å overleve til EL. Er så usikker på om jeg skal fortsette prøvingen eller ikke. Dette går mer på psyken enn jeg var klar over [emoji17]
Fortsatt ingen el her [emoji17]
Sender deg en god klem
Skjønner deg så godt - kjenner meg veldig igjen fra noen år tilbake
Håper du klarer å skifte litt fokus i hodet ditt, for det er der problemet sitter. Med vår første ble jeg så skrudd at mannen ville sende meg til psykolog. Og jeg var til dels enig. Det var ikke stas, verken på jobb eller hjemme da.. Heldigvis for meg klarte vi det i PP7, og resultatet er akkurat nå på skolen i 3.klasse
Det årnær sæ skal du se! *godklem*
Kan jeg spørre hvor gamle dere er...?Ja, det sitter bare i hodet. Men jeg er så heldig at jeg har en flott sønn som gjør at jeg egentlig ikke trenger å stresse med dette. Men han ønsker seg så veldig gjerne en lillesøster/bror. Og jeg har ikke akkurat alderen på min side. Det har ikke mannen heller som stresser veldig med at han egentlig er for gammel.
Tenkte jeg skulle bruke høsten på å prøve så vi fikk et sommerbarn og hvis det ikke gikk så var det ikke meningen.
Men kan jo hende at jeg gir det en siste sjanse uten å prøve så hardt.
På tide å ta seg en tur inn i tenkeboksen.
Takk snille deg Klem!
Og der kom den en soppinfeksjon snikende. 1 dpo [emoji849]
Jeg er så kald!! Ordentlig frossen [emoji300] Husker når jeg var gravid med mini. Jeg lå med varme klær, to dyner, et teppe og varmeovn helt inntil sofaen [emoji23] Lå bare å skalv og frøs [emoji13]
Er altfor tidlig til å merke noe sånt enda uansett da [emoji18]
Og der kom den en soppinfeksjon snikende. 1 dpo [emoji849]
Jeg blir helt tullerusk i dpo-land[emoji23]
Vanligvis pleier jeg å ha skikkelig trua, men nå har jeg ikke det. Så tenker jeg at siden jeg ikke har trua nå så kanskje det er da det faktisk har klaffet. Også får jeg litt trua alikevell. Også kommer jeg på at hver gang jeg har trua så har det ikke klaffet. Off må le av meg selv[emoji23]
3 eller 4 FF sier 3, jeg vil veldig gjerne si 4 [emoji13]Spennende
Mange DPO?
Hahaha, det er som om du beskriver meg[emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha så godt å høre at det ikke bare er jeg som driver å tuller sånn[emoji23] Uff det kan umulig være sunt dette??[emoji85]