lusemus 71
Forumet er livet
Oi, det var tidlig jeg er også 6 dpo, men satser på å vente en uke til
Jeg er testøse de lux.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var tidlig jeg er også 6 dpo, men satser på å vente en uke til
Åja blir spennende å følge med deg i dagene framover daJeg er testøse de lux.
Er ikke sikkert jeg er så flink om noen dager. [emoji23]Flink du er[emoji1]
Men du... Er det ikke en antydning til strek her da?
Åja blir spennende å følge med deg i dagene framover da
Kjenner ikkje til dei testane. Er første gang jeg bruker dei. Håper du har rett.
Sender deg en god klemSer vel slaget som tapt denne gangen. Mannen er så dårlig at han ikke orker. Og jeg tviler på at den runden vi hadde for fire dager klarte å overleve til EL. Er så usikker på om jeg skal fortsette prøvingen eller ikke. Dette går mer på psyken enn jeg var klar over [emoji17]
Håper men den kjemiske.Krysser fingrene for at det er en liten spire som klamrer seg fast der inne!!
Deler du med oss? Trenger en sånn listeTom sirkel her i dag så da blir det 1 dpo i morgen. Dette blir min egne lille julekalender fram til julaften. [emoji6] Så har bestemt meg for å ikke stresse, men gjøre en ting hver dag som gir energi! Så nå skriver jeg en liste over ting som jeg vil gjøre de neste 14 dagene i ventetiden. Om det så ikke blir noe denne mnd heller har vi iallefall klart å nyte dagene før jul [emoji6]
Krysser fingrene likevel.Er kjent for kjemisk, alt stopper opp rundt 10 dpo.
Vil dere si denne er positiv?
Jeg hadde tolket den som positiv ja[emoji5] strekene er jo like sterke![emoji5] kos dere[emoji5]
Tusen takk! [emoji5] Jeg syns det er litt vanskelig å tolke resultatet noen ganger.... Føler ikke hele streken er der på en måte....
Nei, det var litt lite fargestoff! Når jeg har hatt babyplanstrimler så har fargen på begge strekene vært sterkere enn dine! Men så lenge de er like sterke, så skal ikke fargen ha så mye å si![emoji5] Her er min fra sist jeg brukte strimler:
Den var jo veldig sterk da! [emoji44] Er det forskjell på fargen i den enkelte test da....? Ok, nei for du synes de ser like sterke ut? Skal teste i morgen også. Testet på lørdag også og i hele dag, men testen jeg la ut her har vært den sterkeste..
Har hatt andre tester også hvor fargestoffet ikke har vært like sterkt som på denne strimmelen! Så det kan være varierende[emoji5] de viktigste er at teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv! Og slik jeg ser på testen din så er de like sterke[emoji5] testen på bildet mitt var superpositiv, men hadde også vært positiv om den var litt svakere! Så lenge den var like sterk som kontrollstreken[emoji5]
Deler du med oss? Trenger en sånn liste