Venter på en bestilling fra wishJeg har ikke så mange tidlig-strimler igjen. Tror jeg har 2-3 stk. Så jeg må beherske meg litt[emoji85] Med mindre jeg plutselig bestiller flere da[emoji106]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter på en bestilling fra wishJeg har ikke så mange tidlig-strimler igjen. Tror jeg har 2-3 stk. Så jeg må beherske meg litt[emoji85] Med mindre jeg plutselig bestiller flere da[emoji106]
Jeg har ikke så mange tidlig-strimler igjen. Tror jeg har 2-3 stk. Så jeg må beherske meg litt[emoji85] Med mindre jeg plutselig bestiller flere da[emoji106]
Lurt å bestille snart! Det er jul og det går tregere enn vanlig nå[emoji5]
Der sier du noe! Jeg får ta meg ei litta raid på tostreker.no senere[emoji28]
Testetøsa er seig å kvele altså [emoji57] Går nok på samme smellen [emoji51]
Katten min oppfører seg så rart nå. Hun har alltid vært mamma jente, helt siden vi fikk henne, men nå tar det helt av synes jeg [emoji57] Uansett hvor jeg er, er ho der med meg. Så fort jeg setter meg ned er ho ved siden av meg og helst på fanget. Ho vil sjeldent ligge på fanget. Dessuten kan ho ligge ved siden av meg i timesvis, noe hun aldri pleier å gjøre. Hun kan ligge en god stund så blir hun lei og går
Virker ikke som det feiler henne noe heller. Ingenting er annerledes enn oppførselen hennes på det området [emoji51][emoji15]
Haha, 3 dpo er det ikke mulig å vite [emoji23]Graviiiid[emoji12]
HURRA!!!! [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1] Velkommen hit! [emoji122][emoji122][emoji122][emoji122]HURRA for positiv el.test, spennende å se når den blir negativ igjen[emoji16]
HURRA for positiv el.test, spennende å se når den blir negativ igjen[emoji16]
Haha, 3 dpo er det ikke mulig å vite [emoji23]
Hehehehe, hadde vært morsomt da, skal ikke akkurat legge skjul på det [emoji13]Vedder på at katten bare kjenner d på seg[emoji12]
Oi, det var tidlig jeg er også 6 dpo, men satser på å vente en uke til
Jeg er 7dpo i morgen, tiden går faktisk kjapt. Ingen symptomer utenom noe murring som jeg alltid har mellom el og mens. Så egentlig har jeg lite forhåpninger. Tenker å teste 10dpo.