❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Jeg har ikke så mange tidlig-strimler igjen. Tror jeg har 2-3 stk. Så jeg må beherske meg litt[emoji85] Med mindre jeg plutselig bestiller flere da[emoji106]
Venter på en bestilling fra wish :p

Jeg har ikke så mange tidlig-strimler igjen. Tror jeg har 2-3 stk. Så jeg må beherske meg litt[emoji85] Med mindre jeg plutselig bestiller flere da[emoji106]

Lurt å bestille snart! Det er jul og det går tregere enn vanlig nå[emoji5]

Ser vel slaget som tapt denne gangen. Mannen er så dårlig at han ikke orker. Og jeg tviler på at den runden vi hadde for fire dager klarte å overleve til EL. Er så usikker på om jeg skal fortsette prøvingen eller ikke. Dette går mer på psyken enn jeg var klar over [emoji17]

Katten min oppfører seg så rart nå. Hun har alltid vært mamma jente, helt siden vi fikk henne, men nå tar det helt av synes jeg [emoji57] Uansett hvor jeg er, er ho der med meg. Så fort jeg setter meg ned er ho ved siden av meg og helst på fanget. Ho vil sjeldent ligge på fanget. Dessuten kan ho ligge ved siden av meg i timesvis, noe hun aldri pleier å gjøre. Hun kan ligge en god stund så blir hun lei og går

Virker ikke som det feiler henne noe heller. Ingenting er annerledes enn oppførselen hennes på det området [emoji51][emoji15]

Katten min oppfører seg så rart nå. Hun har alltid vært mamma jente, helt siden vi fikk henne, men nå tar det helt av synes jeg [emoji57] Uansett hvor jeg er, er ho der med meg. Så fort jeg setter meg ned er ho ved siden av meg og helst på fanget. Ho vil sjeldent ligge på fanget. Dessuten kan ho ligge ved siden av meg i timesvis, noe hun aldri pleier å gjøre. Hun kan ligge en god stund så blir hun lei og går

Virker ikke som det feiler henne noe heller. Ingenting er annerledes enn oppførselen hennes på det området [emoji51][emoji15]

Graviiiid[emoji12]

Må ta en el test i kveld tror jeg.. har EL smerter/ubehag igjen i dag... helt utrolig rart.

Jeg er 7dpo i morgen, tiden går faktisk kjapt. :D Ingen symptomer utenom noe murring som jeg alltid har mellom el og mens. Så egentlig har jeg lite forhåpninger. Tenker å teste 10dpo. :)

Back
Topp