❤️❤️IKM UKE 51❤️❤️

Tusen takk[emoji4] Det samme til deg[emoji1]
Gubbeluren har bursdag den 14, så jeg har litt lyst til å ta en test da. Selv om det er alt for tidlig. 6-7 dpo. Men testingen begynner nok da[emoji1] Hva med deg?
Stemmer, det skrev du ja :p begynner fredag :p 7 DPO ;) skal reise til svigers i helgen... så får ikke testet før mandagen igjen. 10 DPO da..

Stemmer, det skrev du ja :p begynner fredag :p 7 DPO ;) skal reise til svigers i helgen... så får ikke testet før mandagen igjen. 10 DPO da..

Da er du jammen flink som ikke tar med tester du kan ta når du er borte [emoji85] Det måtte jeg gjort[emoji23]

53EB0A64-7DA2-4526-BCD6-790D2F2DD700.jpeg

Ca 45 min urin. Klarte jo ikkje og holde seg. Negativ. 6 el 7 dpo

Enig med Imn86 :D

2 eller 3 dpo idag! Går så sakte. :hilarious:

Da er du jammen flink som ikke tar med tester du kan ta når du er borte [emoji85] Det måtte jeg gjort[emoji23]
Du skal ikke se bort i fra at jeg gjør det :p men tenker samtidig det er en fin måte å klare meg uten testing på :p

Prøvde å legge inn den lave tempen på lørdag hvor jeg våkna iskald, og som jeg valgte å ikke bruke! FF gir meg fortsatt EL på torsdag[emoji16] så da sier jeg meg 100% sikker på at EL har vært[emoji1][emoji1] selvom jeg fortsatt mener den var natt til fredag eller fredag[emoji12]

fad0900e5d9b5a8def86d3fbe8dc9b37.png

4(5?) dpo idag. En del menssmerter idag også. Og trøtt! Det tror jeg kommer av crinone som jeg begynte med igår [emoji4]
Dagene går litt fort, men mest sakte...

4(5?) dpo idag. En del menssmerter idag også. Og trøtt! Det tror jeg kommer av crinone som jeg begynte med igår [emoji4]
Dagene går litt fort, men mest sakte...

Samme her! Ikke menssmerter, men mye murringer! Og tror det foreløpig er progesteronstøtten som gir dem[emoji12] er 4-5 dpo jeg også!

Samme her! Ikke menssmerter, men mye murringer! Og tror det foreløpig er progesteronstøtten som gir dem[emoji12] er 4-5 dpo jeg også!
Så gøy at vi ligger helt likt [emoji1] Det er helt umulig å si hva som er hva med progesteronstøtten.. Jeg har en liten en fra av før også (snart 1,5 år) så han kan også gjøre meg ganske sliten [emoji13]
Gru-gleder meg til å teste [emoji51]

Jepp! Jeg skal egentlig ikke ta progesteron nå, men hadde igjen 11 kapsler fra forrige fryseforsøk! Så jeg tar en pr.dag, istedet for to som jeg har brukt før![emoji12] tenker at det sikkert er bedre enn ingenting[emoji12] og så har jeg resept dersom vi faktisk har klart å lage en ventespire[emoji12]

Skjønner du kan bli litt sliten da ja[emoji5][emoji5] jeg har så blanda forhåpninger, så gru-gleder meg jeg også!! Når tenker du å teste?[emoji5]

Back
Topp