Takker for fine ord. Blir så skuffa når tegn forsvinner.
Ja man blir det. Kjenner til det så alt for godt.
Selv om man vet så alt for godt at symptomer kommer og går, så blir man alltid skuffet når man ikke kjenner noen verdens ting[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takker for fine ord. Blir så skuffa når tegn forsvinner.
Stemmer, det skrev du ja begynner fredag 7 DPO skal reise til svigers i helgen... så får ikke testet før mandagen igjen. 10 DPO da..Tusen takk[emoji4] Det samme til deg[emoji1]
Gubbeluren har bursdag den 14, så jeg har litt lyst til å ta en test da. Selv om det er alt for tidlig. 6-7 dpo. Men testingen begynner nok da[emoji1] Hva med deg?
Stemmer, det skrev du ja begynner fredag 7 DPO skal reise til svigers i helgen... så får ikke testet før mandagen igjen. 10 DPO da..
Så sant så sant.Ja man blir det. Kjenner til det så alt for godt.
Selv om man vet så alt for godt at symptomer kommer og går, så blir man alltid skuffet når man ikke kjenner noen verdens ting[emoji85]
Vis vedlegget 238537
Ca 45 min urin. Klarte jo ikkje og holde seg. Negativ. 6 el 7 dpo
Du skal ikke se bort i fra at jeg gjør det men tenker samtidig det er en fin måte å klare meg uten testing påDa er du jammen flink som ikke tar med tester du kan ta når du er borte [emoji85] Det måtte jeg gjort[emoji23]
Du skal ikke se bort i fra at jeg gjør det men tenker samtidig det er en fin måte å klare meg uten testing på
Så gøy! Hvor mange dpo er du? [emoji1]Litt tidlig kanskje da ja [emoji14] Men, da ligger vi ca likt
Så gøy! Hvor mange dpo er du? [emoji1]
Næmmen!!! Nå må den se å komme snart da!!!
Håper det!! Fikk skygge på en gtest igår .
På g-test?? Men i alle dager[emoji848][emoji848]
4(5?) dpo idag. En del menssmerter idag også. Og trøtt! Det tror jeg kommer av crinone som jeg begynte med igår [emoji4]
Dagene går litt fort, men mest sakte...
Så gøy at vi ligger helt likt [emoji1] Det er helt umulig å si hva som er hva med progesteronstøtten.. Jeg har en liten en fra av før også (snart 1,5 år) så han kan også gjøre meg ganske sliten [emoji13]Samme her! Ikke menssmerter, men mye murringer! Og tror det foreløpig er progesteronstøtten som gir dem[emoji12] er 4-5 dpo jeg også!