❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Ok, det var lenge :wtf:
Veldig lenge...jeg satt inn 5 dagers og fikk positiv test 4 dager etter innsett...og måtte da vente 12 dager til før den ble "godkjent" Den var heldigvis fortsatt positiv da :)

Veldig lenge...jeg satt inn 5 dagers og fikk positiv test 4 dager etter innsett...og måtte da vente 12 dager til før den ble "godkjent" Den var heldigvis fortsatt positiv da :)
Så gøy for deg:) gratulera :) det stod i brevet at eg måtte senda dei melding med resultat... gjorde du det? Syns d høyrtes litt rart ut... vanligvis så har sykehuset sendt svar til klinikken..

Så gøy for deg:) gratulera :) det stod i brevet at eg måtte senda dei melding med resultat... gjorde du det? Syns d høyrtes litt rart ut... vanligvis så har sykehuset sendt svar til klinikken..
Ja, du bare sender ei melding på crypho med resultatet på testen. Er den positiv får du henvisning til ul, hvis ikke legger dere nye planer. Jeg har testet hjemme nesten hver gang, så noe sykehuset har ikke vært involvert.

Hei.
Jeg har for første gang på mandag fått satt inn embryo! (Fjerde runda med hormoner og uttak). Fått beskjed om å vente med å teste til den 12, noe jeg må prøve og få til. Men jeg går av hengslene med all ventinga. Jeg er så spent og så veldig veldig redd! Hva gjorde dere andre i denne vente tiden? Super teit spørsmål, men jeg er nesten desperat.. hehe.

Hei.
Jeg har for første gang på mandag fått satt inn embryo! (Fjerde runda med hormoner og uttak). Fått beskjed om å vente med å teste til den 12, noe jeg må prøve og få til. Men jeg går av hengslene med all ventinga. Jeg er så spent og så veldig veldig redd! Hva gjorde dere andre i denne vente tiden? Super teit spørsmål, men jeg er nesten desperat.. hehe.[/QUOTE

Testa og testa og testa, og googla symptomer...:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008

Haha! Søstera mi står nesten på døra mi med en test i hver hand, men jeg er så redd for negativ test. Så lenge jeg venter til 12 er jeg liksom gravid iværtfall fram til den datoen. jeg googler heeeele tia og jeg googler alt! godt å høre at det er fler Som gjør det. ❤️ Jeg syns alle virker så rolige.

Hei.
Jeg har for første gang på mandag fått satt inn embryo! (Fjerde runda med hormoner og uttak). Fått beskjed om å vente med å teste til den 12, noe jeg må prøve og få til. Men jeg går av hengslene med all ventinga. Jeg er så spent og så veldig veldig redd! Hva gjorde dere andre i denne vente tiden? Super teit spørsmål, men jeg er nesten desperat.. hehe.

Gratulerer med vellykket innsett :Heartred Jeg klarte å holde meg unna testing før testdato, men var overaktiv på forumet, spiste altfor mye sjokolade og bodde omtrent på do i dagene før testdato :smiley-ashamed005

Ja samme her

Første gang inne på forumet. Håpet jeg kunne finne noen som er igjennom lignende som meg selv
Er til utredning inPorsgrunn, og alt har gått så fort.

Har fått beskjed om at oppstart med Gondal-f i uke 32/33 og første egguttak i uke 34/35. Herlighet, dette er så spennende. Og jeg føler meg helt grønn på alt som skal skje og håper jeg blir klokere etterhvert som jeg leser her inne

Hei.
Jeg er ny på assistert forumet, vi ble henvist til Ivf i Porsgrunn 21.05 og fikk endelig vite i dag at vi har fått time til konsultasjon 14.08. Venter spent på brevet som skal komme i posten og om det er noe mer info om veien videre. Lurer på hvor fort vi kan starte opp og håper på baby våren 2019:rolleyes: Gøy å kunne følge dere andre som allerede er i gang og bli kjent med flere i lignende situasjon. Alt dette med ivf og prøverør er helt nytt for meg og føler meg litt satt ut over at det nå er i ferd med å skje. :angelic:

Første gang inne på forumet. Håpet jeg kunne finne noen som er igjennom lignende som meg selv
Er til utredning inPorsgrunn, og alt har gått så fort.

Har fått beskjed om at oppstart med Gondal-f i uke 32/33 og første egguttak i uke 34/35. Herlighet, dette er så spennende. Og jeg føler meg helt grønn på alt som skal skje og håper jeg blir klokere etterhvert som jeg leser her inne
Kan ingenting om medisiner enda, så føler meg kanskje grønnere enn deg:D Men høres ut som vi er i litt lignende fase hvertfall. Dette blir spennende:happy:

Jeg kom akkurat fra Porsgrunn nå, satt inn ett perfekt 3 dagers :) så nå er det bare å vente i 2 uker :)
De er så hyggelig der borte :)
Første forsøket mitt, var helt grønn på dette i april, men det tar ikke lang tid før dere skjønner alt :)

Jeg kom akkurat fra Porsgrunn nå, satt inn ett perfekt 3 dagers :) så nå er det bare å vente i 2 uker :)
Første forsøket mitt, var helt grønn på dette i april, men det tar ikke lang tid før dere skjønner alt :)
Så spennende med første forsøk og godt å høre at de er så hyggelige der:)
Virker som du fikk komme raskt i gang hvis du har hatt innsett i dag og ikke visste mye i april:happy:
Krysser fingre for at dere får en positiv test om 2 uker:angelic:

Så spennende med første forsøk og godt å høre at de er så hyggelige der:)
Virker som du fikk komme raskt i gang hvis du har hatt innsett i dag og ikke visste mye i april:happy:
Krysser fingre for at dere får en positiv test om 2 uker:angelic:

Det gikk veldig fort, fikk brev i posten etter 2 uker, og time 2 uker det igjen. Men siden jeg satt meg på ringelisten, så fikk jeg time før. Skulle egentlig ha startet rett etter denne timen, men de ville gjerne ha en syklus med femar før jeg kunne starte, og det passet fint, siden påsken kom i veien uansett :)
Jeg er i hvert fall strålende fornøyd med alle sammen der :)

Hei.
Jeg er ny på assistert forumet, vi ble henvist til Ivf i Porsgrunn 21.05 og fikk endelig vite i dag at vi har fått time til konsultasjon 14.08. Venter spent på brevet som skal komme i posten og om det er noe mer info om veien videre. Lurer på hvor fort vi kan starte opp og håper på baby våren 2019:rolleyes: Gøy å kunne følge dere andre som allerede er i gang og bli kjent med flere i lignende situasjon. Alt dette med ivf og prøverør er helt nytt for meg og føler meg litt satt ut over at det nå er i ferd med å skje. :angelic:
Så spennende, da er vi ikke så langt unna å være igjennom dette på samme tidspunkt. Min erfaring med Porsgrunn er bare positiv og veldig effektive. Vi hadde første samtale 30.april og allerede på den samtalen fikk jeg resepter og gjennomgang med sykepleier for forklaring av hvordan medisinene skal settes. Hadde det ikke vært for at jeg hadde en polypp som måtte fjernes kunne vi fått første forsøk allerede i juni Polyppen ble fjernet nå og første IVF forsøk i august siden klinikken har stengt i Juni
Jeg er fremdeles litt grønn på dette, men vi lærer så lenge vi går veien tenker jeg. Blir gøy å følge deg

Så spennende :happy: Du må oppdatere hvordan det går, krysser fingrene for at det klaffer :love7

Høres ut som vi kommer ganske raskt igang på Porsgrunn, det er bra.. kjenner litt på utålmodighet nå, men er glad prosessen er i sving. Blir spennende fremover med oss alle og håper på mange vakre bebiser i 2020❤️
Gøy å følge hverandre litt også, så jeg skal oppdatere etterhvert når vi kommer i gang☺️

Ser jeg ikke har oppdatert her, men på 6.pp med letrozol så satt spiren og er halvveis i graviditeten nå (tiden går fort).

Hei, vet dere hva bmi grensen for Fertilitet sør er . Er der ikke 35, har lest det flere steder. Men finner ikke bekreftelse på det. Håper noen vet det :) !! :)

Hei Jeg har vært en stund borte fra forumet nå. Jeg har slitt og sliter endel med følelsesmessige berg og dalbaner.... Nå føler jeg at det kanskje kan hjelpe litt på å være her inne igjen med andre som er i samme båt. Vi skal nå ha innsett nr 4 fredag 9.8.

Back
Topp