Veldig lenge...jeg satt inn 5 dagers og fikk positiv test 4 dager etter innsett...og måtte da vente 12 dager til før den ble "godkjent" Den var heldigvis fortsatt positiv daOk, det var lenge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lenge...jeg satt inn 5 dagers og fikk positiv test 4 dager etter innsett...og måtte da vente 12 dager til før den ble "godkjent" Den var heldigvis fortsatt positiv daOk, det var lenge
Så gøy for deg gratulera det stod i brevet at eg måtte senda dei melding med resultat... gjorde du det? Syns d høyrtes litt rart ut... vanligvis så har sykehuset sendt svar til klinikken..Veldig lenge...jeg satt inn 5 dagers og fikk positiv test 4 dager etter innsett...og måtte da vente 12 dager til før den ble "godkjent" Den var heldigvis fortsatt positiv da
Ja, du bare sender ei melding på crypho med resultatet på testen. Er den positiv får du henvisning til ul, hvis ikke legger dere nye planer. Jeg har testet hjemme nesten hver gang, så noe sykehuset har ikke vært involvert.Så gøy for deg gratulera det stod i brevet at eg måtte senda dei melding med resultat... gjorde du det? Syns d høyrtes litt rart ut... vanligvis så har sykehuset sendt svar til klinikken..
Hei.
Jeg har for første gang på mandag fått satt inn embryo! (Fjerde runda med hormoner og uttak). Fått beskjed om å vente med å teste til den 12, noe jeg må prøve og få til. Men jeg går av hengslene med all ventinga. Jeg er så spent og så veldig veldig redd! Hva gjorde dere andre i denne vente tiden? Super teit spørsmål, men jeg er nesten desperat.. hehe.[/QUOTE
Testa og testa og testa, og googla symptomer...
Hei.
Jeg har for første gang på mandag fått satt inn embryo! (Fjerde runda med hormoner og uttak). Fått beskjed om å vente med å teste til den 12, noe jeg må prøve og få til. Men jeg går av hengslene med all ventinga. Jeg er så spent og så veldig veldig redd! Hva gjorde dere andre i denne vente tiden? Super teit spørsmål, men jeg er nesten desperat.. hehe.
Veldig lenge...jeg satt inn 5 dagers og fikk positiv test 4 dager etter innsett...og måtte da vente 12 dager til før den ble "godkjent" Den var heldigvis fortsatt positiv da
Kan ingenting om medisiner enda, så føler meg kanskje grønnere enn deg Men høres ut som vi er i litt lignende fase hvertfall. Dette blir spennendeFørste gang inne på forumet. Håpet jeg kunne finne noen som er igjennom lignende som meg selv
Er til utredning inPorsgrunn, og alt har gått så fort.
Har fått beskjed om at oppstart med Gondal-f i uke 32/33 og første egguttak i uke 34/35. Herlighet, dette er så spennende. Og jeg føler meg helt grønn på alt som skal skje og håper jeg blir klokere etterhvert som jeg leser her inne
Så spennende med første forsøk og godt å høre at de er så hyggelige derJeg kom akkurat fra Porsgrunn nå, satt inn ett perfekt 3 dagers så nå er det bare å vente i 2 uker
De er så hyggelig der borte
Første forsøket mitt, var helt grønn på dette i april, men det tar ikke lang tid før dere skjønner alt
Så spennende med første forsøk og godt å høre at de er så hyggelige der
Virker som du fikk komme raskt i gang hvis du har hatt innsett i dag og ikke visste mye i april
Krysser fingre for at dere får en positiv test om 2 uker
Så spennende, da er vi ikke så langt unna å være igjennom dette på samme tidspunkt. Min erfaring med Porsgrunn er bare positiv og veldig effektive. Vi hadde første samtale 30.april og allerede på den samtalen fikk jeg resepter og gjennomgang med sykepleier for forklaring av hvordan medisinene skal settes. Hadde det ikke vært for at jeg hadde en polypp som måtte fjernes kunne vi fått første forsøk allerede i juni Polyppen ble fjernet nå og første IVF forsøk i august siden klinikken har stengt i JuniHei.
Jeg er ny på assistert forumet, vi ble henvist til Ivf i Porsgrunn 21.05 og fikk endelig vite i dag at vi har fått time til konsultasjon 14.08. Venter spent på brevet som skal komme i posten og om det er noe mer info om veien videre. Lurer på hvor fort vi kan starte opp og håper på baby våren 2019 Gøy å kunne følge dere andre som allerede er i gang og bli kjent med flere i lignende situasjon. Alt dette med ivf og prøverør er helt nytt for meg og føler meg litt satt ut over at det nå er i ferd med å skje.
Så spennende Du må oppdatere hvordan det går, krysser fingrene for at det klafferJeg kom akkurat fra Porsgrunn nå, satt inn ett perfekt 3 dagers så nå er det bare å vente i 2 uker
De er så hyggelig der borte
Første forsøket mitt, var helt grønn på dette i april, men det tar ikke lang tid før dere skjønner alt