❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Vi takker for oss i Porsgrunn etter at jente nr. 2 kom til verden i forrige uke :Heartbigred Litt over tre år brukte vi fra første forsamtale til nummer to så dagens lys. To uttak, med 7 og 16 egg ut, fire innsett, tre avbrutte forsøk, en totalfrys, en stor skuffelse da 15 av 16 egg døde ved andre uttak... men det ene egget som overlevde ligger her på sofaen ved siden av meg:Heartpink (og den ene egget av syv som festet seg etter første uttak ligger i senga si og sover:Heartpink) Min reise var kanskje kortere enn mange andres, men allikevel lang og hard nok. Lykke til til alle dere andre som er i denne vanskelige prosessen.
Gratulerer så mye! ❤️

Noen som vet om man må på ny forsamtale ved søskenforsøk? :)
Vi måtte ikke det ihvertfall ;) Bare ga beskjed når vi ville starte og fikk plan på forsøket etter det ;)

Ser at jeg ikke har oppdatert hvordan vi ligger an her, kunne inne på mars gruppa :p

Mh90-
28-år - B2 (B1 naturlig) - 2. Frys - Porsgrunn - estradot og lutinus - innsett blasto 18/3 :) albyl e og fragmin

Hei! Noen som vet om det er åpent de 3 dagene i påskeuken? Altså de dagene før røde dager :)

Vi takker for oss i Porsgrunn etter at jente nr. 2 kom til verden i forrige uke :Heartbigred Litt over tre år brukte vi fra første forsamtale til nummer to så dagens lys. To uttak, med 7 og 16 egg ut, fire innsett, tre avbrutte forsøk, en totalfrys, en stor skuffelse da 15 av 16 egg døde ved andre uttak... men det ene egget som overlevde ligger her på sofaen ved siden av meg:Heartpink (og den ene egget av syv som festet seg etter første uttak ligger i senga si og sover:Heartpink) Min reise var kanskje kortere enn mange andres, men allikevel lang og hard nok. Lykke til til alle dere andre som er i denne vanskelige prosessen.

Gratulerer så mye med nummer 2 ❤️

Hvor lang tid gitt det fra dere tok blodprøver til dere hørte noe mer fra Porsgrunn? :)

Ja, så er nok på tide å starte om vi vil ha søsken. Kan ta tid. Det vet jo du desverre alt om..
Det vet man jo liksom ikke på forhånd. Her tok det jo veeeeldig lang tid. Håper jo ikke det tar så lang tid for dere:)

Back
Topp