Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Ja eg har eit barn som er 2 år, begynte på ny runde Ivf når dattera var 1,5. Men har ikkje lykkast endå. Brukt 2 forsøk privat (inkl fryseforsøk). Så no skal me enten gå for riksen eller Porsgrunn. Så derfor henge eg litt på begge forum. Ønsker oss to barn. Er veldig fornøyd med ho me har, så bruka ikkje mange år på detta, men ønske at ho skal få eit søsken. Gjekk raskt på dattera vår. Uttak med eit ferskt, og satt på 1. Fryseforsøk. Så hadde litt forhåpninga om da no òg. Men sånn gjekk da ikkje. Er de igang med søskenforhold? Korleis opplever du det andre gongen Evt?hei Er det noen her som har barn fra før som er i gang/ skal i gang med søskenforsøk?
Har barn fra før, men det gikk naturlig. Så nå må vi tydeligvis ha hjelp..hei Er det noen her som har barn fra før som er i gang/ skal i gang med søskenforsøk?
Har ei som ble 2 i november og er nå 30 uker med lillesøster. Det tok et helt år, flere avbrutte og negative forsøk og nytt uttak før spiren satthei Er det noen her som har barn fra før som er i gang/ skal i gang med søskenforsøk?
hei Er det noen her som har barn fra før som er i gang/ skal i gang med søskenforsøk?
hei Er det noen her som har barn fra før som er i gang/ skal i gang med søskenforsøk?
Vi har et prøverørsbarn på 2,5 år, og startet opp med søskenforsøk da han var litt over 1 år. Det tok 14 måneder fra uttak av p-stav til klaff (3 negative innsett med 4 "flotte" embryo, både fersk og frys.) Vi fikk full klaff på fersk forsøk i Porsgrunn i august, med innsett av to todagers embryoer. Nå er jeg 22 uker på vei med tvillinger, og vi er ferdig med prøverør.
Gratulere så mye Jeg fikk ikke lov til å sette inn to egg, vet du hvorfor dere fikk lov til å sette inn to ?
Har akkurat fått svar på søknaden, fått time 28.januar. Men veit ikkje kor lenge etter forsamtale eg må venta på oppstart...har du sendt søknad?Noen som vet hvor lang ventetid det er i Porsgrunn for søskenforsøk?
Ja, det har de Jeg skal dit idag.Er det noen som vet om Porsgrunn har åpent i disse dager? Torsdag og fredag nå 3 og 4 januar?
Nope, gjør nok ikke det på en stund men om de har lang ventetid så var jeg redd vi burde søke snart lykke til!Har akkurat fått svar på søknaden, fått time 28.januar. Men veit ikkje kor lenge etter forsamtale eg må venta på oppstart...har du sendt søknad?
Ringte meg i dag og fekk time på torsdag!!!! Wiiii no skjer da endelig! Var ein avbestilling! Lurt å senda inn søknad snart ja!Nope, gjør nok ikke det på en stund men om de har lang ventetid så var jeg redd vi burde søke snart lykke til!
Ringte meg i dag og fekk time på torsdag!!!! Wiiii no skjer da endelig! Var ein avbestilling! Lurt å senda inn søknad snart ja!
Lykke til! Trur dei startar opp kjapt med dei fleste, vi var der i slutten av oktober og fekk oppstart januar, trur vi måtte vente pga jul og hadde fått oppstart før viss ikkje nasespray frå 16 januar og veldig spend!Ringte meg i dag og fekk time på torsdag!!!! Wiiii no skjer da endelig! Var ein avbestilling! Lurt å senda inn søknad snart ja!
Takk! Så bra å høyra! Stod 10 veker på helsenorge. Men dei har nok ikkje oppdattert det. Dette blir spennande!! Er det første gongen?Lykke til! Trur dei startar opp kjapt med dei fleste, vi var der i slutten av oktober og fekk oppstart januar, trur vi måtte vente pga jul og hadde fått oppstart før viss ikkje nasespray frå 16 januar og veldig spend!
Jepp! og ganske lang reiseveg, så veldig spend på dette. Av mange grunnar, ikkje berre reiseveg strengt tatt. Skal hente ut medisinar i morgonTakk! Så bra å høyra! Stod 10 veker på helsenorge. Men dei har nok ikkje oppdattert det. Dette blir spennande!! Er det første gongen?