❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Da er første egguttak over. Fikk ut 25 egg og 12 hadde delt seg fint første døgnet.:) Nå er det bare å vente på en telefon til tirsdag, for å finne ut hvor mange som blir fryst. Flere enn meg som sliter med store smerter etter uttak?? Går helt krokrygget og alt gjør vondt:(
så spennende :) masse lykke til :)

Jeg fikk positiv el test søndag morgen, så spent på om det blir innsett fredag til uken ❤️

Er på jakt etter el om dagen negative tester. Var ul idag. Mente at jeg hadde hatt el idag mulig.han kunne se noe væske på den ene siden. har ikke merket noe til det selv. Porsgrunn mente jeg ikke hadde hatt. Føler vel det er mest riktig. Så ny ul til fredag. Har følelse på imorgen eller torsdag jeg da. Håpe det så det ikke blir avbrutt nok en gang:0

Da er jeg på min 5 dag på sykehuset, etter den verste graden av overstimulering.... eggstokkene er og var store. Nå har de krympet ned til 12/14 cm. Sykehuset satt drent i den ene lungen min, men det måtte du da kroppen min akkutt skrudde seg av. På den timen fikk vi ut 2 l væske, dessverre er det mer!! Blir spennende å se når jeg blir skrevet ut og målet er å være hjemme til julaften:love017

Da er jeg på min 5 dag på sykehuset, etter den verste graden av overstimulering.... eggstokkene er og var store. Nå har de krympet ned til 12/14 cm. Sykehuset satt drent i den ene lungen min, men det måtte du da kroppen min akkutt skrudde seg av. På den timen fikk vi ut 2 l væske, dessverre er det mer!! Blir spennende å se når jeg blir skrevet ut og målet er å være hjemme til julaften:love017

Huff, god bedring! :Heartred

Heisann! Melder meg inn her i gruppen! Har akkurat fått mensen etter første innsett av ferskforsøk, som dessverre ikke gikk vår vei. :( Noen som vet hvor lenge man på vente før man kan starte med nytt frys forsøk? Er helt nytt for meg. :smiley-bounce012

Heisann! Melder meg inn her i gruppen! Har akkurat fått mensen etter første innsett av ferskforsøk, som dessverre ikke gikk vår vei. :( Noen som vet hvor lenge man på vente før man kan starte med nytt frys forsøk? Er helt nytt for meg. :smiley-bounce012
Hei og velkommen! :) Huff, det var leit at det ikke gikk deres vei denne gangen :( Jeg mener jeg har hørt at en venter to sykluser før fryseforsøk, men jeg er ikke helt sikker..

Oí såpass. Masse god bedring, håpe det kommer seg fort. Og at du får komme hjem til jul. Du er ihvertfall i gode hender! :)

Hei :) velkommen ! Jeg aner ikke men ville. Bare hilse på :)

Hei,

Melder meg litt inn her jeg. Helt fersk innen IVF, men søknad er sendt til Porsgrunn. Håper på positivt svar :)
Var nesten så jeg ikke rakk det, siden jeg begynner å bli for gammel

Håper det er litt liv i gruppen, for jeg kommer sikkert til å ha hundre spørsmål underveis :)

God jul til alle :)

Huff, det hørtes ikke godt ut. Slapp heldigvis dren (burde dog hatt det i følge sykehuset i etterkant), men hadde også gigantiske eggstokker nest siste forsøk. Antar du har fått informasjon om å være påpasselig med aktivitet så eggstokkene ikke vrir seg? God bedringsklem ❤️

Hei,

Melder meg litt inn her jeg. Helt fersk innen IVF, men søknad er sendt til Porsgrunn. Håper på positivt svar :)

Håper det er litt liv i gruppen, for jeg kommer sikkert til å ha hundre spørsmål underveis :)

Hei hei og velkommen! :) Det var bra du rakk det og håper du får positivt svar! :) Vi er i vårt første forsøk :) Venter bare på å ta en graviditetstest :) God jul! :santa

Last edited:
Hei. Tok en grav test i dag, 17 dpo. Klinikken sa jeg skulle ta test 22.12, altså i morgen. Mens har kommet den 22.12 :(

Masse lykke til alle!
God jul og godt nytt år!

Last edited:
Hei,

Hei og velkommen :) så bra du rakk det :)

Hei. Tok en grav test i dag, 17 dpo. Klinikken sa jeg skulle ta test 22.12, altså i morgen. Mens har kommet den 22.12 :(

Masse lykke til alle!
God jul og godt nytt år!
Huff så leit.. :/
God jul og bedre lykke neste runde :)

Hei! Skal starte opp med nesespray og etterhvert sprøyter neste syklus (januar) lang protokoll. Har begynt å grue meg litt til hvordan kroppen kan bli, passer dårlig på jobb å vere i dårlig form framover kan noen fortelle litt om hvordan dere har opplevd tiden fram mot uttak? (Forberedt på at uttak og slikt kan bli ubehagelig, men da er man jo sykemeldt )

Hei! Skal starte opp med nesespray og etterhvert sprøyter neste syklus (januar) lang protokoll. Har begynt å grue meg litt til hvordan kroppen kan bli, passer dårlig på jobb å vere i dårlig form framover kan noen fortelle litt om hvordan dere har opplevd tiden fram mot uttak? (Forberedt på at uttak og slikt kan bli ubehagelig, men da er man jo sykemeldt )
Så kjekt å vera igang:) eg har hatt lang protokoll 2 gonger og det har gått fint! Har ikkje hatt nokon bivirkning ( ikkje hormonell ifølge mannen heller) :woot: einaste ein kan merka på slutten er at eit blir litt opphovnet i magen, kan vera lurt å ha på ei litt laus bukse den siste tida feks. Eg fungerte nett som normalt på alle forsøka. Var mest spent rett og slett :) på siste runde no så kjente eg at eg blei litt tørr i søimhinnene i nasa etter all sprayen, men d er berre bagatell ;) sjølve uttaket varrierer fra gong til gong og frå person til person. Eg har hatt mest greie uttak, har slappa av og sove av meg medisinane på sykesenga på klinikken. Så har eg tusla litt rundt i byen med mannne minog ete lunsj. D er kanskje etter nokon timar ein kjenner meir til vondten. For kvart steg ein tar støter det og er veldig ømt. Så å halde seg i ro har vore alfa omega for meg. Etter to dager har eg fått farge igjen i ansiktet. Så kvile og paraz er viktig! Masse lykke til med oppstart! Det er verdt å gå gjennom sjøl om d er kjempe kjipt! Kanskje fortelle ein venn/familie om det, for ein føler seg veldig åleine oppi dette! Å få ein bry seg melding betydde masse for meg:Heartpink

Back
Topp