❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hei dere :)
Ser det står at de ikke tar i mot søskenforsøk. Så til mitt dumme spm, jeg har to barn fra tidligere og min mann og jeg har ingen felles. Kommer til å søke oss hit pga lavt antall på soldatene.

Vil vi få avslag siden jeg har barn fra tidligere? :bag:

Ser det står at de ikke tar i mot søskenforsøk. Så til mitt dumme spm, jeg har to barn fra tidligere og min mann og jeg har ingen felles. Kommer til å søke oss hit pga lavt antall på soldatene.

Jeg har en fra før og fikk ikke avslag på nr 2. Jeg tror mann få avslag pga stor pågang. Jeg synes om du få avslag en gang du kan søke på nytt igjen og det kan hender du ikke få avslag.:)

Det er vel dersom man har et felles barn at de avslår søknaden tror jeg?[emoji848]

Men da kanskje dere ble henvist før nyttår? For de som blir henvist nå og har fella barn får avslag både på OUS og Porsgrunn (tror jeg?)
Det stemmer vi blei henvist før nyttår. Det var oktober.

Takk! Da satser jeg på at de ikke kan gi oss avslag, da vi ikke hr felles barn. :)

Er dere fornøyd med Porsgrunn?

Takk! Da satser jeg på at de ikke kan gi oss avslag, da vi ikke hr felles barn. :)

Jeg ble henvist i oktober i fjor. Så jeg vet ikke om de ta i mot søknaden i år. Jeg er veldig fornøyd med dem ikke noe negativt fra min del.:shy:

Blir ikke avvist om dette er første felles :)

Vi er veldig fornøyde.

Uten felles barn så regnes det som forsøk på barn nummer én, så da kommer dere inn. :)

Veldig fornøyd ;)

Satt inn et 2 dagers opptint frø idag. Spurte hvordan det var befruktet: ivf, og det var vårt første barn også. Håper det går denne gangen [emoji1317]

Gratulerer som ruger! Krysser fingrene for deg! :)

Hadde også innsett av todagers idag[emoji4][emoji254]

Gratulerer igjen, håper virkelig du er ferdig med assistert befruktning nå. :Heartred

Satt inn et 2 dagers opptint frø idag. Spurte hvordan det var befruktet: ivf, og det var vårt første barn også. Håper det går denne gangen [emoji1317]
Gratulerer som ruger! xsmile3

Back
Topp