❤️❤️❤️ Jentene i Porsgrunn ❤️❤️❤️

Hvor lang tid gikk det for dere, fra innsendelse av søknad - til første IVF forsøk var igangsatt? :)

Hvor lang tid gikk det for dere, fra innsendelse av søknad - til første IVF forsøk var igangsatt? :)

Vi sendte henvisning i september (2017) og fikk forsamtale omtrent på dagen 3 måneder etter henvisning var sendt (forsamtale i desember). Og så fikk vi første forsøk "rett etter påske", så i april (2018) da. Så det ble vel 8 måneder da. (Vi har av personlige årsaker utsatt forsøket til august.)

Last edited:
Vi sendte henvisning i september og fikk forsamtale omtrent på dagen 3 måneder etter henvisning var sendt (forsamtale i desember). Og så fikk vi første forsøk "rett etter påske", så i april da. Så det ble vel 8 måneder da. (Vi har av personlige årsaker utsatt forsøket til august.)

Takk for svar! Hører gjerne om fler sine erfaringer. Så vet vi hva vi kan se for oss, omtrentlig.

Nå bare venter jeg på å komme over dagen for forventet mens... imorgen!! Testdag er ikke før 22.juni.... lenge å vente..

Ble sendt henvisning fra gynekolog i juni 2017. Hadde forsamtale i oktober, og startet opp med stimulering i slutten av januar 18 (kort protokoll).

Henvisning mars/april 2017, forsamtale slutten av juni 2017, første forsøk oktober 2017 :)

Henvisning fra Medicus(privat utredning) mai 2017, forsamtale siste uka i september 2017, første forsøk i januar 2018 (startet på spray i slutten av desember, lang protokoll).

Sendte søknad i oktober 15, forsamtale og oppstart i januar 16

Sendte søknad i mai 15, forsamtale september med oppstart av medisiner bare noen dager etter :)

Hvordan gikk det egentlig med Advocado?? Var inaktiv her helt til vi skulle starte opp igjen med forsøk, så har ikke fått med meg hvordan det endte opp med henne.

Hun ble mamma tidlig i våres :)

Eggløsning i dag, dette innsettet prøver vi en ny variant, de tar opp egget på fredag og lar det (forhåpentligvis) utvikle seg frem til innsett på mandag...krysser fingra

Eggløsning i dag, dette innsettet prøver vi en ny variant, de tar opp egget på fredag og lar det (forhåpentligvis) utvikle seg frem til innsett på mandag...krysser fingra

Spennende! Lykke til! :)

TUL i Porsgrunn i dag (7+2) og alt så heldigvis bra ut....nå tror jeg faktisk jeg klarer å senke skuldrene litt og begynne å nyte det litt mer:) måtte nesten felle en tåre da jeg fikk høre hjertelyden <3 så nå velger jeg å tro på det!:)

Helt surrealistisk å ha kommet hit etter negative tester i så mange år og avbrutt forsøk i januar. Ønsker så sterkt for at alle dere kommer i mål! Ikke mist håpet!

Vår lille peanøtt <3
20180620_153329.jpg

Back
Topp