Tusen takk!Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Gratulerer så mye
Av mine 17 ble bare 3 befruktet, og bare 2 var gode nok til å fryses...men de var visst veldig fine da...om mensen kommer tidsnok rekker vi ett innsett før sommerstengt
Gratulerer så mye!Den ble positiv!!
Takk snart testing på deg også, er det ikke?Gratulerer så mye!
På'n igjen...satser på innsett om ett par ukers tid
Jeg har testet 6 dager før tiden og fikk en svak strek så håper det bli sterkere den teste dag som er 09.06Takk snart testing på deg også, er det ikke?
Jeg har testet 6 dager før tiden og fikk en svak strek så håper det bli sterkere den teste dag som er 09.06Vis vedlegget 261283
Den test jeg tok var det slik om det kommer en strek på venstre vinduet og en på høyre vinduet er du gravid. Hvis det kommer bare på høyre så er du ikke gravid.Er dette slik hvor det bare kommer strek ved graviditet eller den hvor det skal komme kryss? For hvis det er strek-testen så er du jo GRAVID!!! For den streken er IKKE svak. (Om det er kryss så ser jeg ikke krysset.)
Hvis det er Plus som du si så det betyr at jeg er ikke gravid fordi på min kom ikke Plus bare en strekk. Så vi få se. Håper det er positivt til den 09.06Er dette slik hvor det bare kommer strek ved graviditet eller den hvor det skal komme kryss? For hvis det er strek-testen så er du jo GRAVID!!! For den streken er IKKE svak. (Om det er kryss så ser jeg ikke krysset.)
Den test tok jeg. Se på bilder. Så jeg var litt usikker.Er dette slik hvor det bare kommer strek ved graviditet eller den hvor det skal komme kryss? For hvis det er strek-testen så er du jo GRAVID!!! For den streken er IKKE svak. (Om det er kryss så ser jeg ikke krysset.)
Vis vedlegget 261314
Den test tok jeg. Se på bilder. Så jeg var litt usikker.
Tror vel et gratulerer er på plass her!Jeg har testet 6 dager før tiden og fikk en svak strek så håper det bli sterkere den teste dag som er 09.06Vis vedlegget 261283
Jeg håper virkelig på det!Perfekt! Var den testen jeg trodde, bare forvirrende at de også har pluss/kryss-tester og. Gratulerer!!!
Streken din er ikke svak, så dette er definitivt graviditet.
Tror vel et gratulerer er på plass her!